Семінари-тренінги- одна з дієвих форм методичної служби,яка покликана сприяти підвищенню професійної компетенції, педагогічної майстерності розвитку творчого потенціалу вчителя.
Співпраця вчителя і учнів на уроціСемінар-тренінг Методичне об’єднання вчителів початкових класів Кашперо-Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Підготувала керівник МОШтикер Л. Г.
Номер слайду 2
Девіз: Кожній дитині – світло знань,Кожній дитині – світло любові, Віру в сили свої без вагань – Як запоруку щасливої долі.
Номер слайду 3
“В співпраці дитина виявляється сильнішою і розумнішою,ніж у самостійній роботі,вона піднімається вище труднощів,вирішених нею ”. С. Виготський
Номер слайду 4
Співпраця - це спільна діяльність. Урок неможливий без спільної діяльності вчителя і учнів.
Номер слайду 5
Ситуація успіху - це переживання стану радості, задоволення результатами діяльності.
Номер слайду 6
Шляхи створення ситуації успіхузасоби навчання;методи навчання;форми організації навчально –виховного процесу;мотивація (мотиви);схвалення(похвала);емоції;співпраця вчителя і учнів.
Номер слайду 7
Соціальні чинники,що впливають на створення успіху у життіДитина. Батьки. РодичіДоросліОднокласники. ВчителіДрузі
Номер слайду 8
Чинники,що визначають рівень мотивації досягнення успіхупрагнення успіху;надія на успіх;cуб’єктивно оцінена ймовірність досягнення успіху;cуб’єктивні еталони оцінки досягнень.
Номер слайду 9
Типи успіху неочікувана радість - це почуття задоволення від того, що результати діяльності учня перевершили його очікування; радість пізнання – це радість пізнання нового. Пізнання опирається на самоосвіту й самопізнання;спільна радість - реакція колективу, яка дає можливість дитині відчути себе задоволеною, стимулює її діяльність; диспут - обмін думками між учнями, вчителями й учнями, що вчить їх мислити самостійно, розвиває здатність до виваженої аргументації та поважання думки інших;
Номер слайду 10
Завдання вчителя. Допомогти особистості дитини зрости в успіху. Дати відчути радість від здолання труднощів Дати зрозуміти, що без зусиль в житті нічого не даєтьсявесь час потрібно прикладати зусилля
Номер слайду 11
Головна мета діяльності вчителя. Створити ситуацію успіху для розвиткуактивної,творчої,оптимістичної особистостіДати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху Допомогти учням усвідомити своі здібності та вселити віру у власні сили
Номер слайду 12
Прийоми створення ситуації успіху. Хорова відповідь. Нашіптування на вухо. Завдання в темрявіСпівчуття. Заохочення“Помилка” вчителяІнтригування
Номер слайду 13
Стратегії і тактики досягнення успіху в навчальному процесіРобіть помилки нормальним і потрібним явищем. Формуйте в учня віру в успіх. Концентруйте увагу учнів на минулих успіхах. Робіть процес навчання відчутним. Визнання досягнень
Висновок Педагог має організувати таку діяльність учнів на уроці, яка б сприяла налагодженню і підтриманню атмосфери творчості,взаємної поваги між педагогом і учнем,створювала умови для їхнього духовного взаємозбагачення.