План-конспект уроку з елементами футболу 4 клас

Про матеріал

Підвищення рівня навчально-виховного процесу навчальних досягнень учнів шляхом удосконалення форм та методів роботи вчителя. Залучення дітей до систематичних занять фізичною культурою і спортом; формування умінь до засвоєння рухових дій.

Перегляд файлу

 

Дружбівський НВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів- ДНЗ

Дружбівської міської ради

Ямпільського району

Сумської області

 

 

 

 

 

download

 

 

 

Урок фізичної культури з елементами футболу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель фізичної культури

 

 Чернова Тетяна Василівна

КОНСПЕКТ

 

 уроку з фізичної культури

з елементами футболу

4 клас

  Тема: «Школа м’яча».

Мета: формувати  свідоме ставлення до занять фізичною культурою та спортом, сприяти зміцненню здоров’я  учнів та прищеплювати  інтерес до гри у футбол.

Завдання:

1. Повторити техніку передачі м’яча внутрішньою стороною стопи та

зупинки м’яча підошвою.

2. Повторити техніку ведення м’яча з ударом внутрішньою стороною стопи  у ціль та прискорення за м’ячем.

3. Сприяти розвитку спритності, координації рухів, швидкісної реакції рухів.

4. Виховувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою, розширювати знання про футбол, вчити командної взаємодії при виконанні завдань.

Інвентар:  футбольні м’ячі, фішки, дуги, щаблинки, свисток.

Місце проведення: спортивна зала.


№ п/п

Зміст заняття

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина 16 хв.

1.

Шикування, рапорт, привітання.

30сек.

Перевірити готовність учнів до уроку, самопочуття

2.

Оголошення мети, завдань уроку та очікування навчальних результатів.

30сек.

Забезпечити розуміння учнями зміст їхньої діяльності, чого вони повинні досягти на уроці

3.

 Запитання для учнів

 

-Які ви знаєте спортивні ігри?

-Яка найпопулярніша спортивна гра?

-Які фізичні якості повинен мати футболіст?

-Скільки гравців повинно бути в одній команді?

-Як звати  відомого українського футболіста ? 

- Скільки важить футбольний м’яч?

1 хв.

 

 

 

 

 

Футбол, баскетбол, хокей, волейбол…

Футбол

Швидкість,спритність, кмітливість, швидкість реакції, координацію…

 

11 гравців

 

Андрій Шевченко

 

 

450 грам.

4.

 Короткий інструктаж з футболу.

40 с.

 

Учні уважно слухають інструктаж.

5.

Виміряти ЧСС за 10 сек.

 

 

 

20 с.

C:\Users\Mekshunol\Desktop\Bez-imeni-1-9.jpg

Норма-11-14ударів за 10с.

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Різновиди ходьби:  

  •   на носках;

            на п’ятках;

            на зовнішній стороні стопи;

            на внутрішній стороні стопи;

            напівприсяд;

            присівши.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточний метод організації

Руки на пояс

Руки за спину, спину тримати рівно

Руки в сторону

Руки на коліна

 

7

Біг та його різновиди:

- звичайний

- з високим підніманням стегна

- із закиданням гомілки назад

- біг «змійкою»

- «протиходом»

2 хв.

 

Слідкувати за дотриманням дистанції

2-3кроки.Темп середній

8

Вправи у русі на відновлення дихання.

30сек.

 

Вдих через ніс, видих через рот

 

 

 

 

 

9

Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячами.

1.В.п. – в ноги нарізно, м’яч за голову;

1-ліву назад на носок, м’яч вгору;

2-в.п.;

3-праву назад на носок, м’яч вгору;

4-в.п.

 

2.В.п. – ноги нарізно, м’яч внизу;

1-м’яч вперед;

2-3 – колові рухи вправо в лицевій площині;

4 – в. п.;

5-8 – теж саме, вліво.

 

3.В.п. – ноги нарізно, м’яч вперед;

1-поворот тулуба вліво;

2-в.п.;

3-теж, в іншу сторону;

4-в. п.

 

4.В.п. – ноги нарізно, м’яч за головою;

1-нахил вліво;

2-в.п.;

3-нахил вправо;

4-в.п.

 

5.В.п. – вузька стійка, ноги нарізно, м’яч за головою;

1-присід, м’яч вперед;

2-в.п.;

3-присід, м’яч вгору;

4-в.п.

 

 

 

6.В.п. – ноги нарізно, м’яч вгору;

1-нахил вперед, м’яч до підлоги;

2-в.п.;

3-присід, м’яч вперед;

4-в.п.

 

7.В.п. – вузька стійка, ноги нарізно, м’яч внизу;

1-випад лівою вліво, м’яч вперед;

2-в.п.;

3-випад правою вправо, м’яч вперед;

4-в.п.

 

8.В.п.-вузька стійка, ноги нарізно, м’яч перед грудьми;

1-випад лівою вперед, м’яч вгору;

2-в.п.;

3-теж, з правої;

4-в.п.

 

9.В.п. – вузька стійка, ноги нарізно, м’яч внизу;

1-стрибок ноги нарізно, м’яч вгору;

2-в.п.;

3-4 – теж, що 1-2.

 

6 хв.

 

5-6р.

 

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

6-8р.

Фронтальний метод організації.

 

Нога назад на носок пряма.

 

 

 

 

Руки в ліктях не згинати.

 

 

 

 

 

 

Ноги від підлоги не відривати, максимальний поворот тулуба.

 

 

 

Нахил тулуба тільки в сторону, амплітуда якомога більше.

 

 

 

 

Спину тримати рівною.

 

 

 

 

 

 

 

При нахилах вперед ноги в колінах не згинати.

 

 

 

 

Спину тримати рівною.

 

 

 

 

 

 

Спина пряма, випад якомога більше, нога яка знаходиться позаду зігнута у коліні.

 

 

 

Вправу виконувати чітко під рахунок.

10

Координаційні - швидкісні вправи у русі між щаблинок:

- забігання та вибігання в кожний квадратик;

- перехресним кроком правим, лівим боком;

 стрибок на праву ногу, стрибок ноги нарізно, на ліву.

3 хв. 

 

Темп високий.

Уважно слухати вказівки вчителя.

Після закінчення вправи між щаблинок виконати прискорення до зазначеного

місця, після прискорення повернутися у свою колону.

Частота роботи ніг висока

11

Вимірювання ЧСС

30 с.

Звернути увагу на самопочуття учнів.

Норма 25-27 ударів за 10с.

 

ІІ. Основна частина 20 хв.

1.

Підготовчі вправи футболіста для володінням  м’ячем:

 

- Ведення м’яча верхньою стороною стопи.

 

 

- Перекат м’яча швидкими торканням внутрішньою частиною стопи.

 

 

 

- Перекат м’яча підошвою

 

 

 

 

 

9 хв.

 

 

3 хв.

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

3 хв.

Голову тримати прямо, коліна рівні,  руки розслаблені,  м’яч на один крок попереду учня.

Коліна зігнуті, руки розслаблені, але не висять.

 

Просуватися уперед

повільно, виконуючи як можна більше торкань м’яча. З м’ячем працюємо м’яко.

 Просуватись уперед повільно, слідкуючи за м’ячем.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Технічні елементи з футболу

 Ведення м’яча:

- ведення м’яча з ударом внутрішньою стороною стопи під дугу та прискорення за м’ячем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Передачі та зупинка м’яча

 

- внутрішньою частиною стопи через дугу та зупинка м’яча підошвою.

 

-. носком через дугу, зупинка підошвою

 

 

 

 

 

 Попадання в ціль

- Удар по м’ячу внутрішньою частиною стопи в ціль. Учні повинні збити фішку.

 

 

 

 

10 хв.

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Намагатися виконувати

ведення м’яча без зорового контролю.

 

C:\Users\Mekshunol\Desktop\2.png      C:\Users\Mekshunol\Desktop\image009.jpg

Слідкувати за правильною

постановкою стопи під час передачі м’яча.

C:\Users\Mekshunol\Desktop\i_015.jpg         

 

Удари виконуються на точність.

            

3

Рухлива гра: «Воротарі»

 Діти стають в коло ноги на ширині плечей. Прокочують м’яч по підлозі один одному, намагаючись забити гол, прокотивши м’яча між ніг.

Той (кому забили гол) виходить із гри, чекаючи коли заб’ють гол наступному гравцю, тоді міняються місцями і гра продовжується.

 

5хв.

Перемагає гравець, якому жодного разу не забили гол.

ІІІ. Заключна частина 4 хв.

1.

Аутотренінг для приведення організму у спокійний стан.

Промова вчителя: “Закрийте очі, підніміть обличчя до чистого, блакитного неба. Погожий літній день, ви відпочиваєте біля моря. Дуже добре чути приємний шум моря, як хвилі хочуть дістати вас, але попадають тільки краплинки. Теплий промінець сонця торкається вашого обличчя. Ви насолоджуєтесь ним. На душі у вас спокійно, ви повністю розслаблені, задоволені й щасливі. Відкрийте очі.  Всім дякую за урок”.

2 хв.

Сидячи  по «турецьки»

Руки на колінах, спина і шия розслаблені, дихання рівномірне

 

 

 

 

 

В кінці повністю розслабитись

 

Всі опладують собі

2.

Шикування та підведення підсумків уроку.

Рефлексія (обговорення) результатів учнями.

1 хв.

 

1 хв.

 Виправити помилки

Усвідомлення  результатів,  обговорення, порівняти свій рівень досягнень

 

 

 

 

                                                                              Підготувала 

                                                                              вчитель фізичної культури

                                                                              Чернова Тетяна Василівна

 

 

 

docx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
1089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку