Навички володіння м’ячем для учнів 4 класу

Про матеріал
Мета: повторити техніку ведення м’яча внутрішнім боком стопи та зупинки підошвою; формувати навички володіння м’ячем під час його ведення; розвивати спритність, швидкісно – силові якості; створювати умови щодо виховання уваги, дисциплінованості, почуття єдності.
Перегляд файлу

ТЕМА: Навички володіння м’ячем для учнів  4 класу

Мета: повторити техніку ведення м’яча внутрішнім боком стопи та зупинки підошвою; формувати навички володіння м’ячем під час його ведення; розвивати спритність,  швидкісно  – силові  якості; створювати умови щодо виховання уваги,  дисциплінованості, почуття єдності.

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, свисток.

Місце проведення : спортивний майданчик

Хід уроку

з/п

 

Зміст уроку

 

Дозування

Організаційно-

методичні вказівки

І. Підготовча частина (12 хв.)

1.

Шикування, привітання, повідомлення мети та завдань уроку.

- Сьогодні ми з вами будемо подорожувати країною футболу, нам необхідно зібрати карту футбольної країни. За правильність виконання вправ та дотримання дисципліни ви будете отримувати бонуси і частини карти з якої ми дізнаємося країну футболу.

 

2 хв.

В одну шеренгу. Нагадати про дотримання правил техніки безпеки. Звернути увагу на важливість вміння володіти технікою мяча.

2.

Вимірювання ЧСС за 10 с.

30 с.

Виділити учнів з підвищеною ЧСС (100 уд./хв. і більше) і дати їм для виконання дихальні вправи

3.

Стройові та організуючі вправи на місці

30 с.

Повороти праворуч, ліворуч, перешикування з однієї шеренги у дві. Звернути увагу на чітке виконання поворотів.

4.

Ходьба:

  • звичайна;
  • на носках;
  • на пятах;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи.

1 хв.

У колону по одному, дистанція два кроки. Темп середній, стежити за правильною поставою.

5.

Спортивна ходьба, рівномірний біг, ходьба з відновленням дихання.

1 хв.

Поступове прискорення темпу. Під час ходьби темп повільний.

6.

Комплекс загально розвиваючих вправ у русі

1.Вправи для рук.

В.п. руки на поясі 1-руки до плечей ,

2-вгору, 3- до плечей, 4-В.п.

2.Ривки  руками.

В.п.- Ліва рука у горі.

1-2-крок, два кроки з пружним відведенням рук назад; 3-4-те саме, права вгорі.

3.Відведення рук.

В.п- руки перед грудьми.

1-2 відведення зігнутих рук назад;

3-4 те саме.

4.Повороти тулуба.

В.п.-руки за голову.

1- крок лівою ногою, поворот тулуба ліворуч;

2- крок правою, поворот тулуба праворуч.

5. Нахили.

В.п.- права рука на поясі.

1-ліва рука тягнеться до правого носка.

2- В.п.(змінюємо руку)

3-права рука тягнеться до лівого носка.

4- В.п

6.Випади.

В.п.-руки на поясі.

1- випад лівою ногою, поворот праворуч;

2- випад правою ногою, поворот праворуч.

3 хв.

 

 

   6-8 разів

 

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

6-8 разів

Стежити за правильністю постави й чіткістю виконання вправ.

Дистанція два кроки.

 

 

 

Збільшити амплітуду рухів.

 

 

 

Руки на рівні плечей

 

 

Темп повільний

 

 

 

 

Ноги в коліному суглобі не згинати.

 

 

 

 

Спину тримати прямо.

7.

Спеціальні бігові вправи:

  • біг з високим підніманням коліна;
  • біг із закиданням гомілок назад, у сторони з торканням руками стоп;
  • біг «змійкою»;
  • прискорення.

 

2 хв.

Поточний метод.

Вправи виконують по доріжці спортивного залу.

Нагадати про техніку безпеки

Дистанція 4-6 кроків.

8.

Ходьба , вправи на відновлення дихання

1 хв.

Темп повільний.

9.

Перешикування

30 с

У дві шеренги.

ІІ. Основна частина (25 хв)

1.

Ведення мяча внутрішньою стороною стопи  до стійки.

 

3 хв.

 Виконують почергово учні обох шеренг.

2.

Ведення мяча внутрішньою стороною стопи до учня що стоїть за 10м , залишаємо мяч у нього повертаємося назад спиною вперед.

 

3 хв

Змагальний метод.

Відзначити найкращих(бонус)

3.

Попади в ціль

3 рази

Удари між ногами партнера , з імітуванням ударів по воротам.

4.

Естафети з мячем:

  • Ведення мяча , обведення стійки, передача мяча партнеру

 

  • Ведення мяча « змійкою»

 

  • Ведення мяча «змійкою» з ударом по воротах.

 

  • «Зміна лідера»

 

1 р

 

 

1 р

 

1 р

 

 

1 р

Точність ведення мяча, передача партнеру з зупинкою.

 

Обводимо стійки «змійкою», назад ведемо мяч по прямій.

Враховується не тільки швидкість , а й влучність ударів по воротах.

Перший учасник веде мяч до стійки, залишається там, та робить передачу наступному учаснику з місця стійки.

6.

Вимірювання ЧСС за 10 с

30 с

Перевірити реакцію організму на навантаження

7

Навчальна гра у міні-футбол

8 хв

Звернути увагу на використання вивчених технічних прийомів під час гри

8.

Теоретичні запитання з футболу:

1. Яка довжина футбольного поля?

а) 40-50 м;

б) 55-60 м;

в) 90-110 м.

2. Скільки гравців беруть участь у грі?

а) 5;

б) 11;

в)12.

3. Яка тривалість гри у футбол?

а) 2 тайми по 60 хв.

б) 4 четверті по 30 хв.

в)2 тайми по 45 хв.

4. З якого місця починається гра?

а) з бічної лінії;

б) ударом ногою від воріт

в)з центру поля.

г) з будь якої точки поля.

5.Коли призначають штрафний удар?

(запитати у учнів ) за кожну правильну відповідь бонус.

6.Чи можна під час гри оскаржувати рішення судді:

а) так;

б) ні;

в) лише у письмовій формі.

 

На запитання відповідають учні не задіяні у грі.

Відзначити найбільш технічних гравців

( бонусами), і тих , хто дав найбільше правильних відповідей на запитання.

ІІІ. Заключна частина( 3 хв)

1.

Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання

 

30 с

У колону по одному.

Темп середній.

2.

Шикування в одну шеренгу

30 с

На швидкість

3.

Вимірювання ЧСС за 10 с

30 с

Визначити ступінь відновлення .

4.

Підбиття підсумків уроку
Нагородження команд.

1 хв

Визначення кращих учнів за бонусами

5.

Організоване залишення місця занять

30 с

У колоні по одному

 

 

 

doc
Додано
6 вересня 2019
Переглядів
768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку