Дружбівський НВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів- ДНЗ
Дружбівської міської ради
Ямпільського району
Сумської області
Інноваційний урок фізичної культури з елементами футболу
Вчитель фізичної культури
Чернова Тетяна Василівна
План-конспект уроку в 5 класі
Тема: Інноваційний урок фізичної культури з елементами футболу.
Мета: формування свідомого ставлення до здорового способу життя та зміцнення здоров’я. Популяризація футболу.
Завдання на урок:
1. Повторити техніку ведення м’яча різними способами.
2. Закріпити техніку удару по нерухомому м’ячу на точність.
3. Навчити техніці віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається на зустріч.
4. Сприяти розвитку координацію рухів, фізичних якостей (сили, швидкості, спритності).
5.Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально – вольові якості.
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Інвентар: футбольні м’ячі , фішки , футбольні ворота, ноутбук, екран, проектор.
Місце проведення: спортивний зал
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина 15 хв. |
||
2. Шикування класу в шеренгу, привітання, оголошення завдань на урок. Повторення БЖД на уроці.
4. Різновид ходьби: - на носочках, руки вверх - на п’ятках, руки за головою - перекатом з п’яти на носок, руки на пояс
5. Різновид бігу: - звичайний біг - біг правим боком приставним кроком - біг лівим боком приставним кроком - спиною вперед - перехресним кроком правим боком -перехресним кроком лівим боком -за сигналом поворот на 360º переступанням |
30с
1 хв
30 с
1-4 сл.
2хв
2хв
20м 20м 20м 20м 20м
5-6 р. |
Вхід до спортивної зали у колоні по одному.
Вчитель: Футбол – одна з найвідоміших ігор у світі. Нею захоплюються дорослі та діти. Футбол розвиває такі якості, як швидкість, спритність, витривалість, точність і координація рухів. Сьогодні кожна команда матиме можливість продемонструвати ці якості у дії.
Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.
Клас працює потоковим методом, у колону по одному. Звернути увагу на поставу, дистанція 0,5м.
. За сигналом. Дотримуватися правила техніки безпеки. Дистанція 1 м.
Дотримуватися правила ТБ, дистанція 2 кроки.
Контролювати біг через ліве плече
|
6. Вправи на відновлення дихання
|
30 с.
|
Ходьба, руки через сторони дугами з перекладанням м’яча вгорі з правої руки у ліву і навпаки.
|
7. Контроль ЧСС 10 с. |
30 с |
120 – 140 за 1 хв. |
8.Вправи на розтягування м’язів на місці (стретчинг) 8.1-розгинання пальців ніг. Сидячи, взявшись за стопу однієї ноги, яка знаходиться на ступні іншої з силою розгинати пальці, долаючи опір руки. У тому ж положенні діяти рукою у протилежному напрямку.
8.2-стоячи, ноги нарізно, тулуб випрямлено, ноги трохи зігнуті в колінах. Почергове напруження м’язів задньої поверхні стегна та розгиначів ступні.
8.3-нахил тулуба вперед, ноги в сторону – напруження м’язів задньої поверхні стегон – легке розтягування м’язів.
8.4-стоячи на одній нозі, тримаючись за ступню іншої, зігнутої у коліні – відтягування назад, доторкання п’яткою сідниці.
8.5-стоячи, ноги нарізно – нахил у сторону, тримаючи руку над головою, інша рука на поясі.
8.6-присід на ступнях, п’ятки на відстані 10-30 см одна від одної, руки вільно, між колінами, коліна на лінії ступень. |
5 хв
30 с.
30 с.
30 с.
30 с.
30 с.
30 с. |
Розтягувати м’язи треба поступово, до легких больових відчуттів у м’язах і зв’язках. Окремі м’язи або групи треба максимально напружувати протягом 10-30 секунд, не використовуючи при цьому скорочення м’язів.
Повернення у вихідне положення після згинання ніг у колінах.
Теж саме для другої ноги.
Теж саме в інший бік.
Напружувати м’язи стегон, колін, спини.
|
9. підрахунок ЧСС |
10 с.
|
|
10. Перегляд презентації.
|
5-13 сл..
|
|
Основна частина 26 хв |
||
Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи Спеціальні вправи: а) ведення м’яча внутрішньою стороною стопи повільною ходьбою; б) ведення м’яча почергово правою та лівою ногою по прямій, «вісімкою», між фішками; в) ведення м’яча зі зміною напрямку руху, швидкості бігу та ведення м’яча між фішок.
Спеціальні вправи: а) ведення м’яча зовнішньою стороною стопи повільною ходьбою; б) ведення м’яча почергово правою та лівою ногою по прямій, «вісімкою», між фішками; в) ведення м’яча зі зміною напрямку руху, швидкості бігу, ведення м’яча між фішок.
а) імітуючи вправи без м’яча; б) удар по нерухомому м’ячу з місця; в) удар по нерухомому м’ячу після стрибка на опорну ногу; г) удар по нерухомому м’ячу після ходьби, повільного бігу; д) удар по м’ячу, що котиться гравцеві назустріч.
|
5 хв.
4-6р.
4-6р.
4-6р.
4-6 р
4-6 р .
4-6 р
4хв.
6-8 р. 6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8р.
.
3 хв
4 хв
.
30 с.
5-6хв.
|
Фронтальний метод. Груповий метод. Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.
Можливі помилки під час ведення:
Для більш підготовлених учнів кількість торкань м’яча збільшується
Цей спосіб найбільш універсальний, він дає можливість виконувати прямолінійні переміщення і легко змінювати напрямок руху.
Можливі помилки під час ведення:
Особливо акцентувати увагу учнів на:
Фронтальний метод. Груповий метод.
Особливу увагу звернути на помилки в техніці:
До 140 ударів за 1 хв
Акцентувати увагу учнів на взаємодію гравців під час гри, чітке дотримування правил і виконання поставлених завдань та дотримання техніки безпеки.
Команди розташовані по діагоналі
Відзначити найбільш технічних гравців |
Заключна частина 4 хв. |
||
2. Вимірювання пульсу за 10с. та визначити середній показник ЧСС у класі.
4.Підбиття підсумків уроку.
5. Домашнє завдання:
6. Організований вихід із залу.
|
30с.
30с.
2 хв.
30 с
30 с.
|
Фронтальний метод. В одну шеренгу, на швидкість.
Звернути увагу на учнів, пульс яких перевищує норму на початку уроку.
Визначається найкраща команда та найактивніші учні на уроці.
Імітація передач, ударів, жонглювання.
|
Підготувала
вчитель фізичної культури
Чернова Тетяна Василівна