Іноваційній урок із футболу для 5-го класу

Про матеріал
Іноваційній урок із футболу для 5-го класу. Вдосконалення сучасного уроку фізичної культури шляхом впровадження інтерактивних технологій.
Перегляд файлу

Дружбівський НВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів- ДНЗ

Дружбівської міської ради

Ямпільського району

Сумської області

 

 

 

images

 

 

 

 

Інноваційний урок фізичної культури з елементами футболу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель фізичної культури

 

 Чернова Тетяна Василівна

План-конспект уроку в 5 класі

 

Тема: Інноваційний урок фізичної культури з елементами футболу.

Мета: формування свідомого ставлення до здорового способу життя та зміцнення здоров’я. Популяризація футболу.

Завдання на урок:

1. Повторити техніку ведення м’яча різними способами.

2. Закріпити техніку удару по нерухомому м’ячу на точність.

3. Навчити техніці віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається на зустріч.

4. Сприяти розвитку координацію рухів, фізичних якостей (сили, швидкості, спритності).

5.Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально – вольові якості.

Тип уроку: навчально-тренувальний.

Інвентар: футбольні м’ячі , фішки ,  футбольні ворота, ноутбук, екран, проектор.

Місце проведення: спортивний зал

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 15 хв.

  1. Організований вхід до залу.

 

 

2.  Шикування класу в шеренгу, привітання, оголошення завдань на урок. Повторення БЖД на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Замірювання ЧСС за 10 с

 

  1. Перегляд презентації

 

4. Різновид ходьби:

- на носочках, руки вверх 

- на п’ятках, руки за головою

- перекатом з п’яти на носок, руки на пояс

 

 

 

 

 

5. Різновид бігу:

- звичайний біг 

- біг правим боком приставним кроком

 - біг лівим боком приставним кроком

- спиною вперед

- перехресним кроком правим боком

-перехресним кроком лівим боком

-за сигналом поворот на 360º переступанням

30с

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

1-4 сл.

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

20м

20м

20м

20м

20м

 

 

 

5-6 р.

Вхід до спортивної зали у колоні по одному.

 

Вчитель:

 Футбол – одна з найвідоміших ігор у світі. Нею захоплюються дорослі та діти.

Футбол розвиває такі якості, як швидкість, спритність, витривалість, точність і координація рухів. Сьогодні кожна команда матиме можливість продемонструвати ці якості у дії.

 

 

Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.

 

Клас працює потоковим методом, у колону по одному. Звернути увагу на поставу, дистанція  0,5м.

 

 

.

За сигналом. Дотримуватися правила техніки безпеки. Дистанція 1 м.

 

 

 

Дотримуватися правила ТБ, дистанція 2 кроки.

 

 

 

Контролювати біг через ліве плече

 

 

 

 

 

 

6. Вправи на відновлення дихання

 

 

 

30 с.

 

 

 

Ходьба, руки через сторони дугами з перекладанням м’яча вгорі з правої руки у ліву і навпаки. 

 

 

7. Контроль ЧСС 10 с.

 

30 с

 

120 – 140 за 1 хв.

8.Вправи на розтягування м’язів на місці (стретчинг)

8.1-розгинання пальців ніг. Сидячи, взявшись за стопу однієї ноги, яка знаходиться на ступні іншої з силою розгинати пальці, долаючи опір руки. У тому ж положенні діяти рукою у протилежному напрямку.

 

 

 

 

8.2-стоячи, ноги нарізно, тулуб випрямлено, ноги трохи зігнуті в колінах. Почергове напруження м’язів задньої поверхні стегна та розгиначів ступні.

 

8.3-нахил тулуба вперед, ноги в сторону – напруження м’язів задньої поверхні стегон – легке розтягування м’язів.

 

 

 

8.4-стоячи на одній нозі, тримаючись за ступню іншої, зігнутої у коліні – відтягування назад, доторкання п’яткою сідниці.

 

 

 

8.5-стоячи, ноги нарізно – нахил у сторону, тримаючи руку над головою, інша рука на поясі.

 

 

 

 

8.6-присід на ступнях, п’ятки на відстані 10-30 см одна від одної, руки вільно, між колінами, коліна на лінії ступень.

5 хв

 

 

30 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

Розтягувати м’язи треба поступово, до легких больових відчуттів у м’язах і зв’язках. Окремі м’язи або групи треба максимально напружувати протягом 10-30 секунд, не використовуючи при цьому скорочення м’язів.

 

 

 

Повернення у вихідне положення після згинання ніг у колінах.

 

Теж саме для другої ноги.

Теж саме в інший бік.

 

Напружувати м’язи стегон, колін, спини.

 

 

 

 

 

9. підрахунок ЧСС

 

 

10 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 10. Перегляд презентації.

 

 

5-13 сл..

 

 

 

 

 

 

Основна частина 26 хв

 

  1. Повторити  техніку ведення м'яча  різними способами.

 

Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи

Спеціальні вправи:

а) ведення м’яча внутрішньою стороною стопи повільною ходьбою;

б) ведення м’яча  почергово правою та лівою ногою по прямій, «вісімкою», між фішками;

в) ведення м’яча  зі зміною напрямку руху, швидкості бігу та  ведення м’яча між фішок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Ведення м’яча зовнішньою стороною стопи

 

Спеціальні вправи:

а) ведення м’яча зовнішньою стороною стопи повільною ходьбою;

б) ведення м’яча  почергово правою та лівою ногою по прямій, «вісімкою», між фішками;

в) ведення м’яча  зі зміною напрямку руху, швидкості бігу, ведення м’яча між фішок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Закріпити  техніку  удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи.

 

  • Спеціальні вправи:

а) імітуючи вправи без м’яча;

б) удар по нерухомому м’ячу з місця;

в) удар по нерухомому м’ячу після стрибка на опорну ногу;

г) удар по нерухомому м’ячу після ходьби, повільного бігу;

д) удар по м’ячу, що котиться гравцеві назустріч.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Техніка віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається на зустріч; ведення м’яча з обведенням умовного суперника та удар по воротах

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Гра «Передай швидше м’яч» передача м’яча в один дотик на швидкість.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Замірювання ЧСС

 

 

 

 

  1. Навчальна гра із виконанням завдань уроку – удари по м’ячу внутрішньою стороною стопи; зупинка м’яча підошвою; ведення м’яча внутрішньою, зовнішньою частиною підйому:
  • вітання команд;
  • навчальна гра;
  • підбиття підсумків гри;
  • вітання команд.

 

5 хв.

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

4-6р.

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

4-6 р

.

 

4-6 р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

6-8 р.

6-8 р.

 

6-8 р.

 

6-8 р.

 

6-8р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

 

 

5-6хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод. Груповий метод.

Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.

 

 

Можливі помилки під час ведення:

  1. Ведення м’яча перед собою, жорстко вдаряючи по м’ячу;
  2. Торкання м’яча напруженою ступнею;
  3. Відпускання м’яча далеко від себе;
  4. Під час ведення м’яча порушується ритм бігу;
  5. У ході ведення використовується лише одна нога.

Для більш підготовлених учнів кількість торкань м’яча збільшується

 

 

Цей спосіб найбільш універсальний, він дає можливість виконувати прямолінійні переміщення і легко змінювати  напрямок руху.

 

F5D57CB6

Можливі помилки під час ведення:

  1. Ведення м’яча перед собою, жорстко вдаряючи по м’ячу;
  2. Торкання м’яча напруженою ступнею;
  3. Відпускання м’яча далеко від себе;
  4. Під час ведення м’яча порушується ритм бігу;
  5. У ході ведення використовується лише одна нога.

 

Особливо акцентувати увагу учнів на:

  1. Свободі рухів;
  2. Розслабленості стопи;
  3. Відстань від м’яча до учня;
  4. Постійний контроль учня за м’ячем;
  5. Нахил голови та тулуба;
  6. Уміння контролювати ігрові обставини під час ведення м’яча;

 

 

 

Фронтальний метод. Груповий метод.

 

 

 

14AA62

8E6918C0

Особливу увагу звернути на помилки в техніці:

  1. Вісь стопи опорної ноги спрямована не в бік удару;
  2. Кут між стопами як під час удару, так і після нього менше 90°. У цьому випадку м’яч обертається вбік, а ноги схрещуватимуться під час удару;
  3. Пальці ноги відтягнуті донизу і м’яч після удару підніматиметься вгору;
  4. Опорна нога на далекій відстані від м’яча;
  5. Замість удару учень штовхає м’яч,   тобто немає замаху ноги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

trenirovka-vratara-02

 

 

 

 

 

 

 

 

До 140 ударів за 1 хв

 

 

 

 

Акцентувати увагу учнів на взаємодію гравців під час гри, чітке дотримування правил і виконання поставлених завдань та дотримання техніки безпеки.

 

Команди розташовані по діагоналі

 

Відзначити найбільш технічних гравців

Заключна частина 4 хв.

  1. Шикування в шеренгу.

 

 

 

 

 

2. Вимірювання пульсу за 10с. та визначити середній показник ЧСС у класі.

 

  1. Рухлива гра «Клас, струнко!..»

 

4.Підбиття підсумків уроку.

 

 

5. Домашнє завдання:

 

 

 

6. Організований вихід із залу.

 

30с.

 

 

 

 

 

 

30с.

 

 

2 хв.

 

30 с

 

 

30 с.

 

 

 

 

Фронтальний метод. В одну шеренгу, на швидкість.

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів, пульс яких перевищує норму на початку уроку.

 

 

 

 

Визначається найкраща команда та найактивніші учні на уроці.

 

Імітація передач, ударів, жонглювання.

 

 

                                                                              Підготувала 

                                                                              вчитель фізичної культури

                                                                              Чернова Тетяна Василівна

docx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку