Іноваційний урок з фізичної культури "Мандрівка до зоопарку"

Про матеріал
План-конспект сюжетно-рольового уроку з фізичної культури «Мандрівка до зоопарку»
Перегляд файлу

Конспект сюжетно-рольового уроку з фізичної культури

«Мандрівка до зоопарку»

Тема. Вдосконалення техніки виконання перекатів та перекиду вперед

Мета.    1. Вдосконалити техніку виконання стройових вправ, перекату та перекиду вперед.

2. Розвивати гнучкість, граційність, рухову активність, координацію рухів, орієнтацію у просторі.

3. Коригувати правильну поставу, просторову орієнтацію.

4. Виховувати організованість, дисциплінованість, свідоме ставлення до занять фізичною культурою, почуття колективізму, культуру поведінки на уроці.

Інвентар: гімнастичні килимки, екран, проектор, канат, дерев’яні купини, штучні квіти.

Місце проведення: спортивна зала.

Форма проведення: мандрівка.

Клас: 3

 

ч/у

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Вступна частина

5 хв

 

 

1. Організований перехід до місця заняття.

2. Шикування.

3. Дихальні вправи.

4. Привітання. Нервово-психологічне налаштування на урок.

-Доброго дня! Доброго дня!

Треба вітатись чемно щодня.

Усмішку людям треба дарити.

Доброго дня всім говорити.

-Діти, я на урок прийшла з задоволенням, у мене гарний настрій!

-А у вас який сьогодні настрій?

(Відповіді дітей).

-Для того, щоб ваш настрій ще більш покращився, щоб ви налаштувались на роботу, подивіться один на одного та усміхніться.

-Як ви гадаєте, навіщо  нам потрібно займатися фізичною культурою?

-Щоб не хворіти, бути сильними, здоровими, красивими.

-Молодці, ви правильно відповіли.

5. Постановка завдань уроку.

Сьогодні на уроці ми відправимось у дивовижну мандрівку  до зоопарку. Хто з вас був в зоопарку? Яких тварин ви там бачили?

Сьогодні ми будемо ходити, бігати, та виконувати гімнастичні вправи так само, як виконують їх тварини. Також ми закріпимо, за допомогою улюблених вправ їжачка, перекати та перекид вперед.

6. Вимірювання ЧСС за 6 с.

Щоб приступити до виконання вправ, треба виміряти пульс. Контролювати пульс необхідно для того, щоб уникнути високого навантаження на серце та досягти максимального результату.

8. Інструктаж з техніки безпеки.

 

 

30с

1хв 30с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

В колоні по одному

В шеренгу

Дихаємо повільно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Готовність учнів до уроку.

 

 

 

 

 

ІІ

Підготовча частина

10 хв

 

 

-Вирушаємо до зоопарку

«Рівняйсь!», «Струнко!», «Право-руч!», «Ліво-руч!»

«В обхід по залу кроком руш!»

Різновиди ходьби:

-Світить сонечко, ми йдемо вільно і радісно.

- На носках

- На п’ятках

-Діти, подивіться, тут нам не пройти, що нам заважає? (На екрані зображений обрив).

- Ходьба по канату приставним кроком.

-Ось ми і переправились на другий бік, яких тварин ми зустріли? (Коней). Давайте сядемо га коней та продовжимо наш шлях.

- Біг приставним кроком правим та лівим боком.

- Вправи на відновлення дихання.

 

 

 

- Діти, подивіться, що перед нами? Болото.

-Стрибки по купинах.

 

-Вправи на відновлення дихання.

Ми переправились через болото, куди ми потрапили? У ліс. Окрім потяга тут нічого не ходить. Давайте продовжимо нашу мандрівку на ньому.

- Прискорена ходьба з супроводженням звука потяга «Чух-чух!»

-Вправи на відновлення дихання.

-Ой, дивіться куди ми потрапили! Далі потяг не поїде. Чим ми будемо далі добиратися?

-Літаком.

-Повільний біг (імітація літака)

Вправи на відновлення дихання.

Перешикування уступами.

Ось ми і потрапили до зоопарку. Всі звірі у зоопарку вранці виконують зарядку. Вони запрошують нас виконати зарядку з ними разом.

 

ЗРВ «Зарядка для звірят»

1. «Жираф»

1-на носки, руки вгору

2-В.п

2. «Кінь»

В.п. – о.с. Нахили голови

1-вперед; 2- в.п

3-назад; 4-в.п

3. «Страус»

В.п.-о.с.

1-нахили тулуба вперед, руки назад.

2-в.п

4. «Мавпочки»

Ноги на ширині плечей, руки перед собою.

Перестрибування з ноги на ногу.

5. «Комарі»

В.п.-о.с.

Хлопки долонями вгорі, справа, зліва, внизу.

6. «Зайчики»

В.п.-о.с.

Стрибки на двох ногах.

7 Вправи на відновлення дихання.

«Галявина з квітами»

 

 

 

30с

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

1хв

 

 

 

30с

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

 

В колоні по одному. Дистанція 1м

Спину тримати рівно

Підборіддя підняти вгору

 

 

Руки в сторони

 

 

 

Руки на пояс

 

Руки вгору – вдих носом, руки вниз- видих ротом

 

Поточний метод

 

 

 

 

 

 

 

Руки зігнуті в ліктях, прижаті до тулуба

 

 

 

 

 

Руки в сторони

 

 

 

 

 

 

 

 

Спина пряма

Руки вгору

 

Слідкувати за поставою

 

 

Плечі розпрямити, живіт втягнути, спина пряма, голову тримати рівно

Виконувати вправу енергійно

 

 

Слідкувати за поставою

 

Спина пряма, приземлятися на носки

Під музичний супровід

ІІІ

Основна частина

20 хв

 

 

-Діти, подивіться, біля якої тваринки ми зупинилися? Біля тигренятка.

1. Гімнастичні вправи «Тигренятко»

«Тигренятко спить» - скрутитися в калачик.

 

«Тигреня прокинулось» - стійка на 4 опори

 

«Тигреня потягується» - вигнути спину,

- прогнути спину

- підняти ліву, праву ногу

-  підняти ліву, праву руку

- протягти руки вперед

- лягти на живіт

«Тигреня сидить» - сісти з опорою на коліна.

 

2. Вправа «Човник»

- Щоб потрапити далі, нам треба перепливти озеро. На чому ми можемо пливти? (На човні)

В.п. – поза лотоса, руки на коліна.

Нахили вліво та вправо.

Ось ми і потрапили на другий берег. Що ви бачите? (Пташку)

3. Вправа «Пташка»

В.п. – лежачи на животі, руки в сторони.

Піднімання верхнього плечового поясу та голови вгору.

4. Вправа «Велосипед»

- Давайте з вами відправимося далі, на чому ми з вами поїдемо? На велосипедах.

В.п. – лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Почергові згинання ніг у колінах (імітація їзди на велосипеді)

5. Вправа «Їжачок»

Ой, дивіться, кого ми з вами ледве не задавили? Їжачка.

1. Виконання перекатів.

2. Виконання перекида вперед.

 

 

7хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв 30с

 

 

 

 

 

 

 

1хв 30с

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

4хв

Діти сидять на гімнастичних килимках

Коліна прижаті до лоба

Спина пряма, голова піднята вгору

Голову донизу

Дивитися вгору

 

 

 

 

Спина пряма, підборіддя підняте вгору

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправу виконувати повільно

 

 

 

 

 

 

Описувати велике коло

 

 

 

Техніка виконання

IV

Заключна частина

5 хв

 

 

Ось і закінчилася наша «Мандрівка до зоопарку», ми з вами дуже втомилися, давайте трішки відпочинимо на пісочку біля озера.

1. Релаксація «Левенятко»

Лягайте зручно. Давайте відновимо дихання та відпочинимо разом з левенятком та черепахою.

Повільно встаємо і шикуємось.

2. Шикування.

3. Вимірювання ЧСС.

4. Підведення підсумків.

- Діти, вам сподобалось подорожувати?

- Вам  було цікаво?

- Настрій покращився?

- Кого ми з вами зустріли в зоопарку?

- Що вам більш за всього сподобалось?

Організований вихід зі спортивного залу.

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

1хв

2хв

 

 

 

 

 

Лежачи на гімнастичних килимках у зручному положенні

В шеренгу

За 6 с

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 жовтня 2019
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку