Інструкція до дистанційної практичної роботи №1 7 класу "Правила техніки безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. Ознайомлення з лабораторним посудом, прийомами поводження з

Про матеріал
Дана інструкція допоможе вчителю хімії в проведені практичної роботи №1 (7 класі) в онлайн-форматі, коли в учнів не має можливості виконувати досліди.
Перегляд файлу

Інструкція до дистанційної практичної роботи №1

7 клас

  1. Ознайомтеся з інструкцією до практичної роботи № 1

     ІІ.           Перегляньте відео

https://www.youtube.com/watch?v=mye5TnPLIiI

      ІІІ.          Виконайте  практичну роботу

      IV.            Оформіть звіт

 

 

Практична робота 1

Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами. Найпростіші операції в хімічному  експерименті.

 

 

Мета: сформувати вміння використовувати лабораторний посуд, лабораторний штатив, нагрівальний прилад; розвивати навички й уміння проведення хімічного експерименту, робити висновки в ході практичної роботи.

Обладнання: Відео практичної роботи

Порядок виконання роботи

  1. Повторення правил техніки безпеки в кабінеті хімії, під час проведення хімічного експерименту.

Виконати тести : вказувати номер завдання та варіант відповіді

1.  Входити до кабінету хімії можна:

а) без дозволу вчителя;

б) з дозволу вчителя;

в) з дозволу старости класу.

2.  Під час роботи на робочому столі можуть знаходитися:

а) портфель;

б) верхній одяг;

в) бутерброд;

г) підручник хімії;

д) письмове приладдя.

3.  Під час роботи слід використовувати тільки реактиви в склянках:

а) без етикеток;

б) з етикеткою, на якій написано формулу і назву речовини.

4.  На смак:

а) можна куштувати всі реактиви;

б) не можна куштувати жодні речовини;

в) можна куштувати деякі речовини.

5.  На робочому місці:

а) слід підтримувати порядок;

б) може бути безладдя;

в) можна тримати зайві речі.

6.  Виконувати необхідно тільки ті досліди, що:

а) хочеться виконати самому;

б) дозволені вчителем або погоджені з ним.

7.  Для дослідів необхідно:

а) різні речовини набирати однією і тією ж ложкою або піпеткою;

б) набирати кожну речовину окремою ложкою або піпеткою;

в) набирати речовини так, щоб заповнити пробірку повністю.

8.  Посуд, з якого взяли реактиви, слід:

а) відразу закрити й поставити на місце;

б) поставити на місце, не закриваючи пробкою;

в) закрити й поставити на місце після виконання всіх дослідів.

ІІ. Виконання практичної роботи за інструкцією

Дослід 1. Вивчення  будови лабораторного штатива.

Розгляньте лабораторний штатив, підпишіть його складові частини

 

Закінчіть речення:

1 — Основа штатива має велику площу і виготовлена з чавуну для того, щоб...

2 — Стрижень необхідний для...

3 — Муфта необхідна для...

4 — Лапка тримача необхідна для.

5 — Кільце штатива призначене для...

6 — Гвинт тримача необхідно закрутити так, щоб пробірки не…

 

Дослід 2. Ознайомлення з лабораторним посудом Вкажіть  назву та  призначення  лабораторного посуду(виберіть серед запропонованого 5 зразків посуду ).Обов’язково вказуйте номер малюнкуЗбірник завдань з хімії для учнів 7 класу

 

Дослід 3. Ознайомлення з нагрівальними приладами, правилами користування ними, будовою полум’я.

А)Назвіть  обладнання , яке використовують для нагрівання реактивів та опишіть правила нагрівання пробірки.

Б)Вивчіть будову спиртівки, замалюйте її, підпишіть її складові частини. Чому  речовини під час хімічного експерименту нагрівають у скляному або керамічному посуді, а не в пластмасовому ?

Картинки по запросу малюнок будова спиртівки 7 клас

В) Вивчіть будову полум’я

1) Нижня зона: відбувається змішування газів з повітрям (t = 350 °С).

2) Середня зона, найяскравіша: тут розкладаються карбоновмісні речовини і часточки вуглецю сильно розігріваються і випромінюють світло (t = 1 540 °С).

 

3) Зовнішня частина полум’я, найгарячіша: відбувається цілковите згоряння газів з утворенням вуглекислого газу і води (t = 1 550 °С). обладнанням, нагрівальним приладом.


I I I. Оформлення звіту про здійснену роботу в зошиті

Зробіть узагальнюючий висновок про правила поведінки в кабінеті хімії, правила користування лабораторним обладнанням, нагрівальним приладом. Під час формулювання висновків використайте відповіді на такі питання : чи горить у спиртівці гніт і яка його функція ? Чому не можна підпалювати спиртівку від іншої, уже підпаленої? Чим небезпечно занадто сильне й занадто слабке затискання колби в лапці? В якій частині полум’я треба нагрівати пробірку і чому ?

 

IV. Домашнє завдання

Підготувати до захисту: Навчальний проект 1, 2

Хімічні речовини навколо нас

Історичне значення вогню

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Попович Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 вересня 2022
Переглядів
8150
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку