Інструкція створення завдань за допомогою платформи "На Урок".

Про матеріал
Даний матеріал допоможе в роботі вчителю . Інструкція універсальна і підходить для усіх предметів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інструкція створення завдань на платформі«На урок»Вчитель фізичної культури та «Захисту України» Бандурського ЗЗСО I-III ступенів. Т. О. Полєщук

Номер слайду 2

У часи, коли існує потреба у дистанційній роботі, на допомогу приходять інтернет-ресурси. Понад два роки Освітній проєкт «На Урок» створює низку безкоштовних можливостей і ресурсів для дистанційного навчання школярів. Разом з тим педагоги можуть навчитись користуватися усіма можливостями ресурсу для самоосвіти та підвищення кваліфікації, а отже онлайн-інструменти стають як ніколи актуальними. Створюючи завдання у формі тестів Ви навіть на відстані зможете легко та швидко перевірити, наскільки добре учні засвоїли нову тему. Далі ми розберемось, як створити на платформі «На урок» тести для школярів.

Номер слайду 3

Знайти проект дуже легко: вводимо у пошук - платформа для вчителів «На урок».

Номер слайду 4

І з легкістю потрапляємо на сайт. Сторінку для створення тестів ми можемо побачити натиснувши на «тести» або в особистому кабінеті.

Номер слайду 5

Натискаєм на «тести» і одразу бачимо пропозиції розробників скористатися базою тестів, які розмістили на сайті наші колеги. Можна ввести пошуковий запит, обрати предмет і клас. Натиснути «знайти» і вибрати готовий тест. Але ми будемо створювати свій тест. Натискаємо на «створити тест».

Номер слайду 6

Для початку роботи над тестом треба заповнити розділи: назва тесту, вибрати предмет і клас. При бажанні можна завантажити фото. Я це зробила з робочого столу. Поки не будуть заповнені всі розділи, робота не почнеться. Я вам показую на прикладі предмету «захист вітчизни» (зараз «захист України»). І натискаєм кнопку « створити тест».

Номер слайду 7

Зараз ми бачимо картинку та назву тесту . В правому куточку бачимо слово «редагувати» - в будь який момент можна повернутись і зробити якісь виправлення чи доповнення.

Номер слайду 8

Вносимо декілька запитань. додаємо кількість відповідей та їх варіанти. Кількість варіантів відповідей можна як зменшити, так і збільшити. Також можна вибрати кількість правильних відповідей, встановити кількість балів за кожну правильну відповідь, додати до кожного питання зображення.

Номер слайду 9

Коли ми записали питання, завантажили фото до запитання (за бажанням), вписали варіанти відповідей, встановили кількість правильних відповідей та балів – обов’язково треба натиснути на галочку навпроти правильної відповіді або декілька. І вже потім натиснути на «створити питання».

Номер слайду 10

для прикладу Ми сформували три питання і натискаємо – «створити тест».

Номер слайду 11

Отже ми бачимо: автора тестів, назву предмета , для якого класу і якого числа створений. Які ж можливості використання тестів? Ми можемо його роздрукувати і роздати учням в паперовому вигляді.

Номер слайду 12

Ми можемо використати у вигляді флеш карток. Це така картка, де з одного боку ми бачимо запитання, а з іншого – відповідь.

Номер слайду 13

також використати тест у якості домашнього завдання. Тут виставляємо до якого числа учні мають виконати завдання і навіть до якої години. Можна налаштувати завдання: перемішати завдання та відповіді, показувати відповіді після тестування і рейтинг учнів, скільки проб проходження і обмежити час виконання. Натискаємо на «задати домашнє завдання».

Номер слайду 14

Тепер ми бачимо все, що ми з вами запланували: код доступу, за яким посиланням його використати. Учні переходять за посиланням та вводять код, пишуть своє прізвище та ім’я і можуть виконувати завдання.

Номер слайду 15

Також можна використати тести у формі гри на швидкість – «відповідності». Де за проміжок часу треба Знайти усі логічні відповідності і Картки з правильно обраними парами зникнуть. Треба Звільнити екран від карток якнайшвидше.

Номер слайду 16

Ще можна використовувати тести в «реальному часі». Це дуже гарна нагода провести тести на уроці. Нажимаємо на «створити сесію». Нам знову дається код доступу або піар код. Посилання, по якому необхідно перейти і очікуємо на учасників. Коли учні приєднаються, з’явиться список і учитель буде бачити хто список учнів і як проходить процес виконання. Після того, як усі учні приєдналися, ми натискаємо «розпочати тест». Після закінчення ми будемо бачити як діти справились з завданням і які отримали бали бали за виконання.

Номер слайду 17

І нарешті ще одна можливість – тестування. Це дуже зручно. Після того, як ми створили тест ми можемо його перевірити. Ми вводимо своє ім’я і натискаємо на «почати тест». І бачимо питання і варіанти відповідей.

Номер слайду 18

І після того, як тест завершено, ми з вами бачимо результат: оцінку та кількість балів. Тобто які ми запланували бали одразу автоматично переводяться в оцінку. Також ми бачимо скільки правильних і неправильних відповідей, час потрачений на виконання тесту. Одже ми з вами розглянули, як створювати тести на платформі «на урок» і як їх використовувати їх на своїх заняттях.

Номер слайду 19

Використана література: Захист Вітчизни. Рівень стандарту: підручник для 11 класу закладі загальної середньої освіти (А. Гудима, К. Пашко, І. Гарасимів, М. Фука, Ю. Щирба. – Тернопіль; Астон, 2019р.) Освітній проект для вчителів «На урок»

pptx
Додано
3 квітня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку