Сучасний урок в нових умовах суспільства

Про матеріал
Презентація розроблена на методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарної спільноти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Сучасний урок у нових умовах суспільства: проблеми, пошуки, знахідки, перспективи. Як зробити його джерелом якісної, натхненної, самостійної і творчої праці?»

Номер слайду 2

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хочевідставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, апідійматися вище. У цьому і полягає основна місія сучасного ВЧИТЕЛЯМодель сучасного педагога передбачає готовність до застосуваннянових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути в постійномутворчому пошуку

Номер слайду 3

Сьогодні часто чуємо, що діти стали іншими, їх складніше навчати і виховувати. Так, сучасні учні мають ряд особливостей, які, без сумніву, впливають на їхню успішність. Перед нами за партами на уроках сидить нове покоління здобувачів освіти, які використовують Інтернет вже на новому рівні – як простір, в якому вони живуть. Вони звикли бути в Мережі, з ними завжди смартфони і для них це природна якість життя. Школярі працюють з фотографіями, відеоматеріалами та звуками вільно на будь-яких гаджетах, вони здатні працювати з безліччю джерел інформації одночасно. Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора Джон Дьюїн

Номер слайду 4

Сучасний урок - це той "сценічний" майданчик, де не тільки викладаються знання, а й розкриваються, формуються та реалізуються особистісні якості школярів Цього можна досягти,тільки використовуючи технології інтерактивного навчання, перетворюючитрадиційні заняття на інтерактивні.

Номер слайду 5

Вимоги до сучасного урокузагально-педагогічні(триєдина мета: навчати, розвивати, виховувати)1дидактичні(організація самого УРОКУ, раціональне використання часу, поєднання різних форм, методів навчання)психологічні(враховувати особливості кожного учня, настрій педагога, емоції)34гігієнічні(температура, освітлення, провітрювання безпека)2

Номер слайду 6

Однією з 15 компетентностей Державного стандарту базової середньої освіти є інформаційно-комунікаційна, яку маємо формувати в здобувачів освіти. Важливою складовою цієї компетентності є візуалізація. Як же водночас сприяти засвоєнню нових знань учнів, формувати навички, гратись, мотивувати, долати пасивність здобувачів освіти, зацікавлювати їх предметом, розвивати інформаційно-комунікаційну компетентність та візуалізувати її? Для цього використовуються різноманітні технології візуалізації навчального матеріалу.

Номер слайду 7

Інтернет-ресурси, які дозволяють реалізувати діяльнісний підхід у навчанні, згідно з концепцією НУШ:• Ребуси http://rebus1.com/ua/ • Хмари слів https://wordart.com/ • Кросворди https://childdevelop.com.ua • Інтернет-ресурс інтерактивних вправ https://learningapps.org/• Вікторини https://kahoot.com/• Складання пазлів https://www.jigsawplanet.com • Онлайн-ігри https://wordwall.net• Розмальовки https://bit.ly/3pq012n

Номер слайду 8

Ребуси є чудовими помічниками на етапі актуалізації знань здобувачів освіти чи підсумків уроку або ж перевірки домашнього завдання. Також їх використовують як своєрідні паролі до початку уроку, зашифровуючи в них певні прізвища чи поняття.

Номер слайду 9

Кросворди. Використовують їх як розминку на початку уроку, командного змагання або перевірочної роботи під час узагальнення вивченого матеріалу. Вони сприяють засвоєнню нових знань, розвитку мовлення та логічного мислення, спонукають учнів до креативної творчості, допомагають визначати рівень знань, умінь та навичок здобувачів освіти.

Номер слайду 10

Складання пазлів. Корисним є інтернет-ресурс «jigsawplanet». Тут учні можуть складати у пазли портрети чи важливі пам’ятки культури. Завдяки складанню пазлу учень/учениця досить добре розгляне зображення, визначить особливості й деталі картинки і таким чином запам’ятає її.

Номер слайду 11

Інфографіка – це візуальне відображення даних, призначене для швидкого сприйняття. Діти не хочуть витрачати багато часу і сил на нові знання. І єдиний спосіб полегшити їм завдання: добре структурувати інформацію та дуже лаконічно її представити.

Номер слайду 12

Не менш ефективним елементом візуалізації є меми, Меми – це будь-яка інформація, подана лаконічно і дотепно, щоб привернути увагу. Вона відтворює певне ставлення до прочитаного

Номер слайду 13

СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ФЕЙСБУК СТОРІНКИ ПИСЬМЕННИКАСоціальні мережі – не тільки гарна можливість презентувати себе, а й інструмент спілкування, активний засіб згуртування людей за інтересами. Майже кожна відома особа має свою сторінку у Фейсбук. Фейсбук сторінка письменника допоможе урізноманітнити навчальний процес. Її можна редагувати, змінювати, додавати нові складові або ж просто скористатися вже готовим шаблоном. Заповнюючи сторінку, діти можуть висловити своє ставлення до письменника, знайти цікаву інформацію, можуть навіть сперечатися, дискутувати, але за допомогою вчителя прийдуть до спільного висновку. Також створюють такі сторінки для характеристики образів твору: потрібно не тільки розповісти про героя, а й висловити особисте ставлення до нього, проаналізувати вчинки, зовнішність, записати влучні цитати.

Номер слайду 14

QR-КОДИQR-код (з англійської Quick Response Code «швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку. QR-коди дозволяють отримати миттєвий доступ до будь-якої інформації з мережі інтернет за допомогою смартфонів. Переваги використання QR-кодування:швидко: дозволяє отримати миттєвий доступ до закодованої інформації;зручно: вміщує великі об’єми відомостей у невеликому зображенні;просто: розміщувати код можна на будь-якій рівній поверхні (аркуш, стіна, підлога, бетоноване шкільне подвір’я тощо).

Номер слайду 15

Це метод розповіді чи пояснення, що супроводжується паралельним створенням схематичних малюнків, які відтворюють ключовий зміст сказаного. Завдяки використанню цього прийому можна записати почуте графічно або намалювати в максимально зрозумілому і привабливому для учнів форматі . Скрайбінг

Номер слайду 16

Метаплан. Це методика структурування групових обговорень, аналізу ситуації, обміну думками, збирання інформації з певного питання і вироблення колективних рішень. Метод є універсальним для використання у будь-якій сфері, де потрібне структуроване обговорення проблеми і пошук рішення

Номер слайду 17

Проблема(тема дискусії)Метаплан. Як є ? Як повинно бути?Чому не так? Висновки і пропозиції

Номер слайду 18

Ромашка Блума. Ромашка Блума"можна використовувати як вид Ігрового прийому для розвитку критичного мислення після вивчення теми або прочитаного твору.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Інтерактивна вправа « Букет очікувань»Діти прийшли на заняття зі своєю улюбленою квіткою. Вонипредставляють себе і свою квітку, розповідають, що чекають від заняття. Потімкожен учасник ставить квітку у вазу, складаючи « Букет очікувань». В кінцізаняття перевіряють, чи справдилися сподівання дітей.Інтерактивна вправа « Ялинка сподівань»Перед дітьми на столі лежать стилізовані новорічні кульки, потрібнозанотувати на них одне речення про те, що вони чекають від цього заняття: «Цезаняття навчить мене…» і прикрашають лісову красуню. В кінці перевіряють,чи справдилися дитячі сподівання.Інтерактивна вправа «Береги очікування»Вихованці на стікерах записують свої очікування від заняття: «Цезаняття навчить мене…» Потім, виголошуючи свої очікування, приклеюють їхна плакаті «Береги», де з двох боків річки зображені береги – «Берег надій» та«Берег реалізованих сподівань». Учасники приклеюють свої стікери ближче до«Берега надій», вирушаючи у подорож до протилежного берега. В кінці заняттяаналізується, чи здійснилися дитячі сподівання.

Номер слайду 21

Педагогічні прийоми. Лови помилку. Відстрочена відгадка. Дитяче журіДіалог з автором (штучний інтелект)Розклади послідовно (Вихованці отримують пакет, у якому на окремих аркушах написаний конспект)Чарівний м’ячик синквейн Спільні проєкти

Номер слайду 22

Практичні поради. Заняття повинні бути насичені практичною діяльністю та наочністю03 Не робіть за дитину те, що вона може сама05 Обов’язково пов’язуйте заняття з попереднім та правильно закінчуйте 07 Раціонально використовуйте час01804 Не хвалити дарма. На помилки вказувати толерантно, ввічливо. Направити, а не вирішувати замість дитини. Задавати правильні запитання0206

Номер слайду 23

Навчання за вимогами часу

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Дякую за увагу. Натхненної, творчої і результативної праці

pptx
Додано
7 квітня
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку