Інструкційна карта. Попередннє сервірування столу

Про матеріал
Попереднє сервірування столів. Процес обслуговування споживачів складається з таких елементів : підготовка зали до обслуговування, зустріч і розміщення споживачів, приймання замовлення, отримання та подавання страв, розрахунок. Підготовка до обслуговування включає прибирання зали, розставляння меблів, одержання столового посуду, приборів і сервірування столів. Посуд і прибори, які використовуються в процесі обслуговування, ретельно перевіряють. Для усунення слідів крапель води, пальців рук посуд перетирають сухим рушником до бездоганної чистоти. Сервірування столу є однією зі складових інтер’єру зали і має велике значення для створення відповідного настрою споживачів. Основні вимоги щодо сервірування столів: простота, практичність, відповідність посуду до страви, що подається, естетична направленість згідно зі стилем підприємства. Сервірування столів може бути попереднім і додатковим.
Перегляд файлу

Тема: Попереднє сервірування столу

1

Тримаючи піднос в ліві руці,а правою рукою з правого боку подаєм столову мілку тарілку 2 см від краю стола.

2

 

3

Тримаючи піднос в ліві руці,а правою рукою з правого боку подаєм закусочну тарілку

4

 

5

Тримаючи піднос в ліві руці,а правою рукою з правого боку подаєм  столовий ніж 2 см від краю стола і 0.5 до тарілки

6

 

7

Тримаючи піднос в правій руці,а  лівою ставим виделку з лівого боку 2 см від краю стола і 0.5 до тарілки

8

 

9

Тримаючи піднос в правій руці, а лівою взяти стакан за дно і ставим навпроти  ножа.

10

 

11

Тримаючи піднос в правій руці, а лівою рукою з ліворуч кладем пиріжкову тарілку

 

 

 

12

 

13

Завершуєм попереднє сервірування столу

 

 

 

 

doc
Додано
1 жовтня 2019
Переглядів
1074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку