Інструкційна картка №3.4
Тема уроку: Інструктаж з техніки безпеки, охорони праці. Рахунки бухгалтерського обліку і подвійний запис.
Мета уроку:
Навчальна:
Розвивальна:
Виховна:
Методична:
КМЗ: електронна презентація, комп’ютер, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, завдання в програмі PowerPoint, картки із завданням, інструкційно-технологічна картка, опорний конспект, таблиця з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, план рахунків, робочий інструмент.
№ з/п |
Послідовність дій |
Інструктивні вказівки по виконанню дій |
1 |
Інструктаж з техніки безпеки, охорони праці. Для всіх уроків даної теми організаційна форма проведення інструктажу – фронтальна на початку уроку. |
Перевірити робоче місце на відповідність вимогам техніки безпеки. Перевірити порядок на робочому місці, переконатись у відсутності небезпечних факторів, що можуть призвести до надзвичайної ситуації. |
2 |
Актуалізація опорних знань |
Розв’язати вправу «Встанови відповідність» (додаток 6) |
3 |
Пояснення нового матеріалу |
Відпрацювання бухгалтерських проведень; складання та заповнення оборотних відомостей за рахунками |
4 |
Вивчення нового матеріалу. Перегляд презентації
|
Використання вивченого матеріалу на уроках теоретичного циклу в стандартних умовах |
5 |
Виконання пробних та тренувальних вправ
|
Видати учням картки - завдання. Пояснити зміст завдань. |
6 |
Поточний інструктаж |
Самостійне виконання робіт учнями |
6.1 |
Завдання 1. (додаток 4) За даними кореспонденціями рахунків скласти зміст господарських операцій, які відбулися на підприємстві. |
Відкрити рахунки синтетичного і аналітичного обліку. 2. Визначити кореспонденцію рахунків за господарськими операціями та відобразіть господарські операції на синтетичних і аналітичних рахунках. 3. Підрахувати обороти і виведіть сальдо на рахунках синтетичного й аналітичного обліку. 4. Скласти оборотні відомості за рахунками аналітичного (табл. 1) й синтетичного (табл. 2) обліку. 5. Скласти баланс на кінець звітного періоду за зразком (табл. 3). |
Цільові обходи
|
Спостереження виконання завдань учнями майстер проводить в процесі поточного інструктажу. |
|
Перший обхід |
Перевірити початок виконання усіма учнями поставленого завдання, організацією робочого місця. |
|
Другий обхід |
Перевірити правильність застосування формул для рішення задач. |
|
Третій – четвертий обхід
|
Перевірити правильність виконання розрахунків. Вияснити, чи розібрались учні з інструкційною картою і правильним її користуванням |
|
П’ятий обхід |
Перевірити, як учні використовують самоконтроль в роботі |
|
Прийняття і оцінювання виконаних завдань |
Обговорення можливих помилок та мотивація правильного виконання завдань |
|
6.2 |
Завдання 2. (додаток 5) На підставі господарських операцій скласти господарські проводки. |
Записати кореспонденцію рахунків. Сформувати рахунок, відобразити початкове сальдо, дебетовий і кредитовий оборот та кінцеве сальдо |
Перший обхід |
Перевірити початок виконання усіма учнями поставленого завдання, організацією робочого місця. |
|
Другий обхід |
Перевірити правильність застосування формул для рішення задач. |
|
Третій – четвертий обхід
|
Перевірити правильність виконання розрахунків. Вияснити, чи розібрались учні з інструкційною картою і правильним її користуванням |
|
П’ятий обхід |
Перевірити, як учні використовують самоконтроль в роботі |
|
Прийняття і оцінювання виконаних завдань |
Обговорення можливих помилок та мотивація правильного виконання завдань |
|
6.3 |
Завдання 3. (додаток 6)
|
На основі сальдової відомості скласти баланси на початок звітного періоду та на кінець звітного періоду. (таблиця 4). |
Перший обхід |
Перевірити початок виконання усіма учнями поставленого завдання, організацією робочого місця. |
|
Другий обхід |
Перевірити правильність застосування формул для рішення задач. |
|
Третій – четвертий обхід
|
Перевірити правильність виконання розрахунків. Вияснити, чи розібрались учні з інструкційною картою і правильним її користуванням |
|
П’ятий обхід |
Перевірити, як учні використовують самоконтроль в роботі |
|
Прийняття і оцінювання виконаних завдань |
Обговорення можливих помилок та мотивація правильного виконання завдань |
|
7 |
Підведення підсумків. Рефлексія. Виконати інтерактивну вправу «ТАК» чи «НІ» за посиланням https://learningapps.org/display?v=p4epjbx1524 (додаток 7)
|
Домашнє завдання: (додаток 8) виконати інтерактивну вправу за посиланням https://docs.google.com/document/d/1k8JzAl9pkHzw11OUOLjcmcCVcVYOpfZ_5NiscEy6rjE/edit?usp=sharing Середній рівень: виконати інтерактивну вправу за посиланням та надіслати скрін виконання до групи «Виробниче навчання» в додатку Телеграм https://learningapps.org/display?v=pir18nmj324 Достатній рівень: необхідно побудувати рахунок, відобразити початкове сальдо, дебетовий і кредитовий оборот та кінцеве сальдо. Високий рівень: необхідно опрацювати завдання - схему – «Фішбоун» |