Інструкційна картка до уроку виробничого навчання 3.4 Рахунки бухгалтерського обліку і подвійний запис

Про матеріал
Професія: 4121 Офісний службовець (бухгалтерія). Кваліфікація: Офісний службовець (бухгалтерія). Предмет: Виробниче навчання. Тема програми: Відпрацювання обліку. Тип уроку: Практичне відпрацювання засвоєних професійно – теоретичних знань. Тема уроку: 3.4 Рахунки бухгалтерського обліку і подвійний запис.
Перегляд файлу

 

Інструкційна картка №3.4

Тема програми: Відпрацювання обліку

Тема уроку:  Інструктаж з техніки безпеки, охорони праці. Рахунки бухгалтерського обліку і подвійний запис.

Мета уроку:

Навчальна:

  • Навчитися узагальнювати бухгалтерські дані;
  • застосовувати типову кореспонденцію з найважливіших господарських операцій;
  • уміти перевіряти правильність записів на рахунках за допомогою оборотної відомості із синтетичними рахунками;
  • здійснювати звірки синтетичного і аналітичного обліку.

Розвивальна:

  • Розвивати вміння приймати самостійні рішення;
  • аналізувати матеріал та користуватися здобутими знаннями.

Виховна:

  • Виховувати в здобувачів освіти інтерес до професії;
  • відповідальність до дорученої справи, самостійність у прийнятті рішень.

Методична:

  • використання комплексно-методичного забезпечення уроку для формування професійних компетенцій учнів;
  • ефективність та доцільність використання  інтерактивних вправ для активізації пізнавальної діяльності учнів.

КМЗ: електронна презентація, комп’ютер, інтерактивна  дошка, мультимедійний проектор, завдання в програмі PowerPoint, картки із завданням, інструкційно-технологічна картка, опорний конспект, таблиця з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, план рахунків, робочий інструмент.

з/п

Послідовність дій

Інструктивні вказівки по виконанню дій

1

Інструктаж з техніки безпеки, охорони праці.

Для всіх уроків даної теми організаційна форма проведення    інструктажу – фронтальна на початку уроку.

Перевірити робоче місце на відповідність вимогам техніки безпеки. Перевірити порядок на робочому місці, переконатись у відсутності небезпечних факторів, що можуть призвести до надзвичайної ситуації.

2

Актуалізація опорних знань

Розв’язати вправу «Встанови відповідність» (додаток 6)

3

Пояснення нового матеріалу

Відпрацювання бухгалтерських проведень; складання та заповнення оборотних відомостей за рахунками

4

Вивчення нового матеріалу. Перегляд презентації

 

Використання вивченого матеріалу на уроках теоретичного циклу в стандартних умовах

5

Виконання пробних та тренувальних вправ

 

Видати учням картки - завдання. Пояснити зміст завдань.

6

Поточний інструктаж

Самостійне виконання робіт учнями

6.1

Завдання 1. (додаток 4) За даними кореспонденціями рахунків скласти зміст господарських операцій, які відбулися на підприємстві.

Відкрити рахунки синтетичного і аналітичного обліку.

 2. Визначити кореспонденцію рахунків за господарськими операціями та відобразіть господарські операції на синтетичних і аналітичних рахунках.

3. Підрахувати обороти і виведіть сальдо на рахунках синтетичного й аналітичного обліку.

4. Скласти оборотні відомості за рахунками аналітичного (табл. 1) й синтетичного (табл. 2) обліку.

5. Скласти баланс на кінець звітного періоду за зразком (табл. 3).

Цільові обходи

 

Спостереження виконання завдань учнями майстер проводить в процесі поточного інструктажу.

Перший обхід

Перевірити початок виконання усіма учнями поставленого завдання, організацією робочого місця.

Другий обхід

Перевірити правильність застосування формул для рішення задач.

Третій – четвертий обхід

 

Перевірити правильність виконання розрахунків. Вияснити, чи розібрались учні з інструкційною картою і правильним її користуванням

П’ятий обхід

Перевірити, як учні використовують самоконтроль в роботі

Прийняття і оцінювання виконаних завдань

Обговорення можливих помилок та мотивація правильного виконання завдань

6.2

Завдання 2. (додаток 5) На підставі господарських операцій скласти господарські проводки.

Записати кореспонденцію рахунків. Сформувати рахунок, відобразити  початкове сальдо, дебетовий і кредитовий оборот та кінцеве сальдо

Перший обхід

Перевірити початок виконання усіма учнями поставленого завдання, організацією робочого місця.

Другий обхід

Перевірити правильність застосування формул для рішення задач.

Третій – четвертий обхід

 

Перевірити правильність виконання розрахунків. Вияснити, чи розібрались учні з інструкційною картою і правильним її користуванням

П’ятий обхід

Перевірити, як учні використовують самоконтроль в роботі

Прийняття і оцінювання виконаних завдань

Обговорення можливих помилок та мотивація правильного виконання завдань

6.3

Завдання 3. (додаток 6)

 

На основі сальдової відомості скласти баланси на початок звітного періоду та на кінець звітного періоду. (таблиця 4).

Перший обхід

Перевірити початок виконання усіма учнями поставленого завдання, організацією робочого місця.

Другий обхід

Перевірити правильність застосування формул для рішення задач.

Третій – четвертий обхід

 

Перевірити правильність виконання розрахунків. Вияснити, чи розібрались учні з інструкційною картою і правильним її користуванням

П’ятий обхід

Перевірити, як учні використовують самоконтроль в роботі

Прийняття і оцінювання виконаних завдань

Обговорення можливих помилок та мотивація правильного виконання завдань

7

Підведення підсумків. Рефлексія.

Виконати інтерактивну вправу «ТАК» чи «НІ» за посиланням https://learningapps.org/display?v=p4epjbx1524 (додаток 7)

 

 

 

Домашнє завдання:  (додаток 8) виконати інтерактивну вправу за посиланням https://docs.google.com/document/d/1k8JzAl9pkHzw11OUOLjcmcCVcVYOpfZ_5NiscEy6rjE/edit?usp=sharing

Середній рівень: виконати інтерактивну вправу за посиланням та надіслати скрін виконання до групи «Виробниче навчання» в додатку Телеграм https://learningapps.org/display?v=pir18nmj324

Достатній рівень: необхідно побудувати рахунок, відобразити початкове сальдо, дебетовий і кредитовий оборот та кінцеве сальдо.

 Високий рівень: необхідно опрацювати завдання - схему – «Фішбоун»

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку