Інструкційна. Виконання ЩТО трактора Т-150К

Про матеріал
Інструкційна. Виконання ЩТО трактора Т-150К. ТРАКТОРИСТ – МАШИНІСТ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА (КАТЕГОРІЇ А1,А2,В1
Перегляд файлу

Модуль ТрА2-1 і ТрА2-2.

ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА №2.1.

ТЕМА УРОКУ: Виконання ЩТО трактора Т-150К
 

З/П

Зміст завдання, інструмент, пристосування

Обладнання, інструмент, пристосування

Технічні умови і вказівки щодо використання завдання

Малюнок (схема)

Безпека праці

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЩТО трактора Т-150К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЩТО трактора Т-150К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Т-150К, набір інструментів, лінійки,

дерев’яні колодки, обтиральний матеріал, щуп, домкрат, відро, лійка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Т-150К, набір інструментів, лінійки,

дерев’яні колодки, обтиральний матеріал, щуп, домкрат, відро, лійка.

 

А) Перед початком роботи:

  •            перевірте рівень масла в системі мастила двигуна, коробці передач, баках гідросистеми рульового управління та навісного пристрої та, за потреби, дозаправте. При агрегатуванні трактори з гідрофікованими машинами рівень мастила в баку гідросистеми трактора перевіряйте після під'єднання та запуску гідросистеми машини;
  •            перевірте працездатність двигуна, рульового керування трактором, гальм, систем освітлення та сигналізації, склоомивача.

Щоб проводити замір рівня масла в механізмах, трактор слід встановити на горизонтальному майданчику. 

Для заливки мастила в картер двигуна служить заливна горловина, що знаходиться на кришці лівої головки циліндрів. Рівень масла повинен досягати верхньої мітки масловимірювального щупа. Рівень оливи контролюється не раніше ніж через 5 хв після зупинки двигуна.

Для виміру рівня слід вийняти масловимірювальний щуп і, витерши його чистим (обтиральним) матеріалом, знову вставити до упору, а потім знову вийняти і визначити рівень змоченого маслом відрізка щупа.

При заміні масло необхідно зливати відразу після зупинки двигуна, тому що всі домішки ще не встигли осісти на стінках і перебувають у зваженому стані. Для зливу потрібно вивернути зливну пробку на нижній кришці картера (дотримуватися обережності, уникаючи опіків).

У процесі заміни мастила також необхідно очистити ротор центрифуги та промити фільтр турбокомпресора.

На колісному тракторі (Т-150К) доливання і контроль рівня масла в коробці передач [Рис.1] повинен проводитися при зупиненому двигуні. Рівень встановлюється в процесі заправки і перевіряється в ході експлуатації оглядового вікна, яке знаходиться на корпусі роздавальної коробки.

Мастило рульового керування колісного трактора Т-150К. Перевіряється та доливається (у разі потреби) рівень масла в баку гідравлічної системи рульового управління [Рис.2]. Доливання масла проводиться до середини мірного скла. Можливе використання лійки та відра чи нагнітача.

Мастило гідравлічної навісної системи тракторів Т-150 і Т-150К. Заправка масла здійснюється за допомогою маслонагнітача через заливну горловину бака або через отвір заливної горловини [рис.3] до середини оглядового скла.

 

Б) Під час роботи стежте за справністю агрегатів та приладів, відсутністю теч пально-мастильних матеріалів.

В) Після закінчення роботи:

- очистіть трактор від рослинних залишків, піску, пилу та бруду. У період заморозків після роботи в глибокій грязі очистіть ходову систему, гальма, сапуни всіх складальних одиниць та систем трактора, пробки заправних горловин;

- при мінусових температурах навколишнього повітря через кожні три робочі зміни, необхідно зливати відстій з паливного фільтра грубої очистки та паливного бака до виходу чистого палива;

- злийте конденсат із повітряних балонів;

- перевірте рівень масла в системі мастила двигуна, коробці передач, баках гідросистемах рульового управління та навісного пристрої, редуктор ВОМ, при необхідності, дозаправте;

- Заправте паливний бак двигуна. При негативних температурах навколишнього повітря бак заправляйте повністю відразу ж після зупинки двигуна.

- перевірте затягування хомутів на шлангах системи живлення двигуна повітрям. При загорянні сигналізатора засміченості очищувача повітря двигуна на тахометрі виконайте технічне обслуговування очищувача повітря;

 - при загорянні контрольної лампи засміченості грубого фільтра очищення оливи системи змащення двигуна виконайте технічне обслуговування фільтра;

- у літній період експлуатації (особливо в період збирання врожаю та умови підвищеної запиленості) необхідно виконати технічне обслуговування системи мікроклімату кабіни;

- не рідше одного разу на місяць перевіряйте щільність електроліту та заряджання акумуляторних батареї. Батарею, розряджену більш ніж на 25%, зніміть із трактора та зарядіть до 100% ємності в режимі постійного струму. Експлуатація батареї із ємністю менше 75% не рекомендується.

- після роботи на кам'янистих ґрунтах перевірте відсутність пошкоджень картерів, пробок зливних та контрольних отворів, ходової частини та інших елементів.

 

 

 

 

 

 

Заправка маслом гідросистеми коробки зміни передач тракторів Т-150 та Т-150К

Заправка маслом гідросистеми коробки зміни передач тракторів Т-150 і Т-150К.

 

 

 

 

 

 

 

Заправка бака гідравлічної системи кермового керування трактора Т-150К

Рис.2. Заправлення бака гідравлічної системи кермового керування трактора Т-150К.

Заправка масляного бака гідравлічної системи заднього навісного пристрою тракторів Т-150 та Т-150К (через заливну горловину)

Рис.3. Заправка масляного бака гідравлічної системи заднього навісного пристрою тракторів Т-150 та Т-150К (через заливну горловину).

 

 

 

 

 

 

Без дозволу

керівника не

покидати

робоче місце

і не починати

роботи.

Користуватися тільки

справним

інструментом.

Бути у спец.

одязі та

користуватися

засобами

захисту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Без дозволу

керівника не

покидати

робоче місце

і не починати

роботи.

Користуватися тільки

справним

інструментом.

Бути у спец.

одязі та

користуватися

засобами

захисту.

Контрольні запитання:

  1.        В яких агрегатах проводиться перевірка мастила у тракторі Т-150К?
  2.        Як провести перевірку мастила у КПП?
  3.        Як провести перевірку мастила у ДВЗ?

 

 

Таблиця 1. Мастильні матеріали, що використовуються для тракторів Т-150 та Т-150К.

 Змащуваний агрегат

Мастильний матеріал, що рекомендується

Замінник

Влітку

Взимку

Влітку

Взимку

Картер основного двигуна

Масло моторне М10Г

Масло моторне М8Г

При роботі на паливі з вмістом сірки не більше 0,2% та зміною мастила через 120 мото/год.

Масло моторне М10В

Масло дизельне ДС-8 (М8В)

Редуктор пускового двигуна

Масло моторне М10Г

Суміш (1:1) зимових сортів дизельного масла та дизельного палива

При роботі на паливі з вмістом сірки не більше 0,2% та зміною мастила через 120 мото/год.

 Масло моторне М10В

Масло дизельне ДС-8 (М8В)

Коробка передач, гідросистема заднього навісного пристрою, редуктор ВОМ та ходова частина гусеничного трактора

Масло моторне М10Г

Масло моторне М8Г

Масло моторне М10В, М12В

Масло дизельне ДС-8 (М8В або М8Б)

Гідро амортизатори

Масло веретена АУ

Суміш мастил (1:1) трансформаторної та турбінної 22 (Л)

Провідні мости та кінцеві передачі

Трансмісійне тракторне

Трансмісійне

Автотракторне

Літнє або трансмісійне тракторне ТЕ-15-ЕФО

Зимове або трансмісійне тракторне ТЕ-15-ЕФО

 Літнє

Зимове

Гідросистема кермового керування

Масло індустріальна 20 (веретенна 3)

Масло індустріальна 12 (веретенна 2)

Масло веретенне АУ

Хрестовини карданів, підшипники муфти зчеплення, трос тахометра спідометра, деталі гальмівного крана, склоочисник та сервомеханізм

Змащення №158

УНІОЛ-1 або ЦИАТИМ-201

Підшипники з консистентним мастилом

Солідол синтетичний "С"

-

-

 

docx
Додав(-ла)
Ivanovich Mykhailo
Додано
25 березня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку