Інструктивна картка 7 клас

Про матеріал
Картка розрахована для дистанційного навчання для дітей, які не можуть приєднатися до онлайн уроку
Перегляд файлу

Тема уроку: Етапи пізнавальної діяльності у фізичних дослідженнях. Внесок українських вчених у розвиток та становлення фізики

Очікувані результати

- називає характерні ознаки фізичних явищ, їх відмінність від біологічних, хімічних інших явищ;

- наводить приклади фізичних явищ, фізичних тіл та фізичних величин;

- знає символи та одиниці основних фізичних величин.

- розуміє основні положення атомно-молекулярного вчення; відмінності між речовиною і полем.

 

Інструктивна картка до уроку

1.

Уявлення про природу кожна людина (і первісна, і сучасна) одержувала й одержує за допомогою органів почуттів: зору, слуху, дотику, нюху, смаку. Але для того, щоб як слід розібратися в навколишньому світі, потрібно якось систематизувати ці уявлення, знайти зв’язки між різними явищами - тільки тоді з’являються наукові знання.

Фізика - наука в першу чергу експериментальна, вона спирається на спостереження й досліди.

2.

Запиши у робочому зошиті з фізики тему уроку.

 

Під час вивчення цієї теми ти дізнаєшся:

  • Про наукові методи пізнання природи.
  • Про етапи фізичного пізнання природи.
  • Про фізичні моделі.
  • Про внесок українських вчених у розвиток фізики.

3.

А Переглянь презентацію до уроку.

Б  Опрацюй §3  підручника.

4.

 На основі опрацьованого теоретичного  занотуй у робочому зошиті методи пізнання природи, етапи фізичного пізнання природи.

5.

А Виконай вправу 3  та перевір правильність  розв’язків за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zoQZDTM0iMA. Виправ помилки у власному розв’язку задачі (за їх наявності).

 

Б  Виконай задачі самостійно.

1. Микола намагається так кинути в річку камінець, щоб бризки потрапили на Олю. Андрій зацікав­лено дивиться на це. Хто з дітей у цьому випад­ку здійснює експеримент, а хто — спостереження? Обґрунтуйте свою відповідь.

2. Дмитрик і Олег стоять біля нових автоматичних две­рей магазину. Дмитрик дивиться, як ці двері від­чиняються перед кожним покупцем та зачиняються за ним. А Олег повільно наближається до дверей — його цікавить, на яку відстань треба підійти, щоб автоматика спрацювала. Хто з хлопчиків здійснює експеримент, а хто — спостереження? Обґрунтуйте свою відповідь.

 

В  Виконані завдання сфотографуй, прикріпи і надішли у завдання Tеаms

6.

Саморефлексія

Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли запит на консультацію у чат в особисті повідомлення.

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
16 червня 2022
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку