Тема уроку: Етапи пізнавальної діяльності у фізичних дослідженнях. Внесок українських вчених у розвиток та становлення фізики
Очікувані результати |
- називає характерні ознаки фізичних явищ, їх відмінність від біологічних, хімічних інших явищ; - наводить приклади фізичних явищ, фізичних тіл та фізичних величин; - знає символи та одиниці основних фізичних величин. - розуміє основні положення атомно-молекулярного вчення; відмінності між речовиною і полем. |
Інструктивна картка до уроку
1. |
Уявлення про природу кожна людина (і первісна, і сучасна) одержувала й одержує за допомогою органів почуттів: зору, слуху, дотику, нюху, смаку. Але для того, щоб як слід розібратися в навколишньому світі, потрібно якось систематизувати ці уявлення, знайти зв’язки між різними явищами - тільки тоді з’являються наукові знання. Фізика - наука в першу чергу експериментальна, вона спирається на спостереження й досліди. |
2. |
Запиши у робочому зошиті з фізики тему уроку.
Під час вивчення цієї теми ти дізнаєшся:
|
3. |
А Переглянь презентацію до уроку. Б Опрацюй §3 підручника. |
4. |
На основі опрацьованого теоретичного занотуй у робочому зошиті методи пізнання природи, етапи фізичного пізнання природи. |
5. |
А Виконай вправу 3 та перевір правильність розв’язків за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zoQZDTM0iMA. Виправ помилки у власному розв’язку задачі (за їх наявності). |
|
Б Виконай задачі самостійно. 1. Микола намагається так кинути в річку камінець, щоб бризки потрапили на Олю. Андрій зацікавлено дивиться на це. Хто з дітей у цьому випадку здійснює експеримент, а хто — спостереження? Обґрунтуйте свою відповідь. 2. Дмитрик і Олег стоять біля нових автоматичних дверей магазину. Дмитрик дивиться, як ці двері відчиняються перед кожним покупцем та зачиняються за ним. А Олег повільно наближається до дверей — його цікавить, на яку відстань треба підійти, щоб автоматика спрацювала. Хто з хлопчиків здійснює експеримент, а хто — спостереження? Обґрунтуйте свою відповідь. |
|
В Виконані завдання сфотографуй, прикріпи і надішли у завдання Tеаms |
6. |
Саморефлексія Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли запит на консультацію у чат в особисті повідомлення. |