2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

Інструктивна картка дистанційного навчання з біології. Мова

Про матеріал
Мета: сформувати знання про мову як знакову систему; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки та узагальнювати, уміння самостійно працювати з інформаційними джерелами.
Перегляд файлу

8-а клас. 08 квітня 2020. 8-б клас. 16 квітня 2020 рік

Підручник:

Соболь В.І. Біологія : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Камянець-Подільський : Абетка, 2016. – 288 с. : іл.

Інструктивна карта дистанційного уроку

(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).

Тема уроку: Мова

Мета: сформувати знання про мову як знакову систему; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки та узагальнювати, уміння самостійно працювати з інформаційними джерелами.

Для початку роботи з інструктивною карткою до уроку треба опрацювати                § 52, стор. 227-229.

Записати визначення основних понять з теми:

 

Перша сигнальна система – це сукупність нервових процесів, що виникають у корі півкуль великого мозку під час безпосереднього впливу на сенсорні системи чинників зовнішнього та внутрішнього середовища.

Друга сигнальна система – це сукупність нервових процесів, що виникають у корі великого мозку на слова й позначені ними поняття.

Мова – специфічна форма спілкування, озвучена думка, властива тільки людині.

 

  1. Опрацювати й доповнити текст.

Мова людини складається із ____________________, організованих для звукової комунікації. Прогресивний розвиток мови зумовлений ____________________________________________________________________. Основну роль у розвитку мови людини відіграють _________________________,

_________________________ в корі півкуль великого мозку, що розташовані в __________________________________________________. У нижній лобовій звивині розташований ______________________________________________, що забезпечує здатність __________________________________________________.

У верхній скроневій звивині розташований _______________________________, що здатний _____________________________________________________________. Інші мовні центри, що контролюють запам’ятовування слів, формування мовних образів, розташовані в ________________________________________________.

  1. Дати відповідь на запитання: як взаємопов’язані органи чуття людини та здатність до мовлення? __________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Домашнє завдання:

  1. Опрацювати § 52, стор. 227-229.
  2. Опрацювати інструктивну картку до уроку.
  3. Завдання зворотнього зв’язку: надіслати фото або скрін даної інструктивної картки, де передбачено вашу самостійну роботу над завданнями. Спілкуємося в вайбері (0666054557) або через електронну адресу: ekotkalo[email protected]gmail.com
  4. Обов’язкове завдання до виконання: дотримуватися основних заходів профілактики поширення хвороби, берегти себе та своїх рідних! Не хворіти!
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. полухіна олександра
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 квітня
Переглядів
918
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку