8-а клас. 08 квітня 2020. 8-б клас. 16 квітня 2020 рік
Підручник:
Соболь В.І. Біологія : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Кам’янець-Подільський : Абетка, 2016. – 288 с. : іл.
Інструктивна карта дистанційного уроку
(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).
Тема уроку: Мова
Мета: сформувати знання про мову як знакову систему; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки та узагальнювати, уміння самостійно працювати з інформаційними джерелами.
Для початку роботи з інструктивною карткою до уроку треба опрацювати § 52, стор. 227-229.
Записати визначення основних понять з теми:
Перша сигнальна система – це сукупність нервових процесів, що виникають у корі півкуль великого мозку під час безпосереднього впливу на сенсорні системи чинників зовнішнього та внутрішнього середовища.
Друга сигнальна система – це сукупність нервових процесів, що виникають у корі великого мозку на слова й позначені ними поняття.
Мова – специфічна форма спілкування, озвучена думка, властива тільки людині.
Мова людини складається із ____________________, організованих для звукової комунікації. Прогресивний розвиток мови зумовлений ____________________________________________________________________. Основну роль у розвитку мови людини відіграють _________________________,
_________________________ в корі півкуль великого мозку, що розташовані в __________________________________________________. У нижній лобовій звивині розташований ______________________________________________, що забезпечує здатність __________________________________________________.
У верхній скроневій звивині розташований _______________________________, що здатний _____________________________________________________________. Інші мовні центри, що контролюють запам’ятовування слів, формування мовних образів, розташовані в ________________________________________________.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Домашнє завдання: