Тема уроку. Молярна маса
Очікувані результати |
- називає одиниці вимірювання кількості речовини, молярної маси, їх умовні позначення; - пояснює зміст поняття молярна маса; - установлює взаємозв'язок між фізичними величинами (масою, молярною масою, кількістю речовини); - обчислює молярну масу, масу, кількість речовини; - робить висновки щодо значущості математичних знань для розв’язування хімічних задач. |
Інструктивна картка до уроку
1. |
Запиши у робочому зошиті з хімії тему уроку.
Під час вивчення цієї теми ти дізнаєшся:
|
|
2. |
А Переглянь відеоурок з теми (знайди відео у матеріалах до уроку) |
|
Б Опрацюй зміст параграфу 23 на с. 120-124 підручника з хімії (автор О.Григорович) |
|
|
В Опрацюй презентацію (слайди 8-9 презентації). |
|
|
3. |
На основі опрацьованого теоретичного матеріалу (параграфа підручника, презентації, відео) склади у зошиті конспект у вигляді опорної схеми наведеної нижче. |
|
Опорна схема до уроку
Тренувальні вправи
Завдання 2. Обчисли молярі маси наступних речовин: Fe, MgO та Н3РО4.
Завдання 3. Обчисли кількість речовини вуглекислого газу, що має масу 13,2 г.
Завдання 4. Обчисли масу фосфор(V) оксиду, що відповідає кількості речовини 0,25 моль.
4. |
Для закріплення (осмислення) матеріалу виконай: А завдання в підручнику № 3а), 4а), 5а), 9 на с124 |
|
Б тестові завдання № 1-6 з посібника “Тестові завдання. |
|
|
Виконані завдання сфотографуй, прикріпи і надішли у теку «Завдання» програми Tеаms |
||
5. |
Саморефлексія Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли запит на консультацію у чат в особисті повідомлення. |