Конспект уроку
Інформатика 2 клас
Тема. Інструмент фігури. Написи.
Тип уроку: урок засвоювання нового знань.
Вид уроку: комбінований.
Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, робота у групах, самостійна робота.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, навчальна презентація, карточки для кожної дитини (заготовки для оцінювання), підручник Інформатика: Підручник для 2 класу, зошити, дошка.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, програмоа TuxPaint.
Хід уроку
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Фронтальне опитування
1. Як завантажити програму Tux Paint?
2. Як змінити колір фігури?
3. Як установити колір фону?
4. Що таке палітра?
5. Як вибрати колір для фігури?
Закресліть зайву фігуру. Одна з цих п’яти фігур відрізняється від решти. Закресліть її і обґрунтуйте, чому так вважаєте.
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
— Які ще фігури ви знаєте?
— А чи знаєте ви, що за допомогою фігур можна рисувати досить
гарні рисунки?
Давайте поглянемо, за допомогою яких фігур нарисовані ці рисунки.
На сьогоднішньому уроці ми вдосконалюватимемо свої знання про світ фігур та додаватимемо написи до рисунків. Отже, тема сьогоднішнього уроку — «Інструмент Фігури. Написи». На уроці ми навчимося створювати рисунки із використанням фігур.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Ти вмієш малювати олівцями і пензлями на папері. Можна також малювати й іншими предметами: паличкою на вологій землі або крейдою на дошці.
Створювати дивовижні малюнки можна також за допомогою комп’ютера.
Для створення малюнків, ілюстрацій до казок, літературних творів, вітальних листівок тощо є спеціальна програма. Називається вона графічний редактор. Ми будемо вивчати графічний редактор TuxPaint. Англійське слово рaint означає «писати фарбами», а Tux- ім’я пінгвіна,
персонажа, що супроводжуватиме тебе впродовж роботи з цією програмою.
Значок графічного редактора знаходиться на робочому столі комп’ютера. Щоб запустити програму підведи до значка вказівник та двічі клацни лівою кнопкою миші. Почне працювати програма і перед тобою відкриється вікно цієї програми. Ти побачиш велике біле поле, схоже на аркуш паперу.
На ньому ми і будемо створювати малюнок. У нижній частині екрана розміщена палітра кольорів, на якій ти можеш вибирати колір малювання. У графічному редакторі можна малювати пензликом, а можна скористатись штампами та іншими інструментами для малювання. Ці інструменти можна вибрати на панелі інструментів, розташованій у лівій частині екрану.
Відкрийте свої підручники на сторінці 112, розглянемо як правильно користуватись графічним редактором.
Зараз ми з вами попрацюємо на картках, які я вам роздам.
(відповідь дітей-правильна послідовність на малюнку під номером №1).
V. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ. ПРАЦЮЄМО ЗА КОМП’ЮТЕРОМ
1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2) Інструктаж учителя.
3) Практична робота за комп’ютерами.
Інструктаж до практичної роботи
1. Інструментом крива лінія намалюйте дугу; з'єднайте кінці відрізка і зігніть лінію в іншу сторону ; позначте лінію голови .
2. Інструментом Олівець намалюйте верхній і нижній плавник, луску і ротик.
3.Інструментом Кисть, діагональна настройка, намалюйте хвіст.
4. Інструментом Еліпс намалюйте великий виразний очей.
5. Розмалюйте рибку жовтими і помаранчевими відтінками .
VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Хто здоровим хоче буть,
Про зарядку не забудь!
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись,
Руки вгору, руки в боки
І зроби чотири кроки.
Дерева високі-високі,
Травичка низенька-низенька,
Вітер дерева колише, гойдає, то вниз пригинає.
Птахи з дерев летять, відлітають,
А учні тихенько на місця сідають.
VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Фронтальне опитування за допомогою інтерактивної вправи https://learningapps.org/view21409349 .
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Завдання за підручником: § 27, запитання і завдання: № 2.