Інтеграція навчальних предметів у початковій школі як ефективна форма навчання молодших школярів НУШ

Про матеріал
Ми спостерігаємо що у процесі роботи відбувається міжпредметна інтеграція знань з громадянської, історичної, технологічної, мовно-літературної, природничої, математичної та мистецької галузей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтеграція навчальних предметів у початковій школі як ефективна форма навчання молодших школярів НУШПідготувала: вчитель початкових класів Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 Запорізької міської ради Запорізької області Курачанська Валентина Леонтіївна.

Номер слайду 2

Інтеграція в початковій школі забезпечує злиття в одній темі елементів різних навчальних предметів їх зближення і поєднання за допомогою широкого міждисциплінарного підходу та ґрунтується на загальних для кількох предметних галузей знань наукових ідеях, концепціях, що дають цілісне уявлення про людину, світ, життя. 

Номер слайду 3

Запровадження інтегрованого навчання у початковій школі здійснюється за допомогою інтегрованого курсу « Я досліджую світ». Курс передбачає повну або часткову інтеграцію сімох освітніх галузей: соціальну і здоров’язбережувальну, природничу, громадянську та історичну, технологічну, математичну, інформатичну, мовно-літературну.

Номер слайду 4

Із досвіду роботи. Хочу поділитися як у ми працюємо на уроках з предмету «Я досліджую світ»

Номер слайду 5

Вивчали тему «Традиції українського народу». Відбулася екскурсія до музейного комплексу «Петриківка» 1. Визначили мету ( виготовлення посуду з пластиліну та створення малюнків базової квітки Петриківський розпис)2. Спостереження за об’єктом у музеї, пошук відомостей.3. Виготовлення виробів. 4. Оформлення роботи - фото.5. Представлення результатів .6. Висновки та демонстрація виробів.

Номер слайду 6

1. Поїхали на екскурсію до музейного комплексу «Петриківка» ( спостерігали за об’єктом, здобували нові знання, розглянули на карті розташування музею у іншій області . А це підготовка до вивчення географії.2. На уроці дизайн і технології переглянули ролик про народне ремесло «Гончарство», яке виникло у Полтавській області, розглянули на карті розташування музею «Опішня» (це географія, глина це гірські породи), виготовили посуд ( повторили поняття висота, об’єм, розмір це математика).3. На уроці мистецтва намалювали розпис ( повторили назви квіток, здобувачі освіти назвали яку саме квітку вони обрали для себе, це підготовка до вивчення ботаніки).

Номер слайду 7

Здобуття нових знань, спостереження за об’єктом. Перегляд відео

Номер слайду 8

14.10.2024 СьогодніФізкультхвилинка.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Екскурсія. Досліджуємо традиції українського народу, народні промисли.

Номер слайду 12

Презентація робіт. Гончарство. Посуд.

Номер слайду 13

Презентація робіт. Гончарство. Свищики.

Номер слайду 14

Презентація робіт . Петриківський розпис. Базова квітка.

Номер слайду 15

Ми спостерігаємо що у процесі роботи відбулася міжпредметна інтеграція знань з громадянської, історичної, технологічної, мовно-літературної, природничої, математичної та мистецької галузей. Здобувачі освіти в процесі проєктної діяльності були зацікавлені та дуже задоволені. Вони отримали нові знання, побачили результат своєї діяльності, це зв’язок з життям та навколишнім середовищем.

Номер слайду 16

Дякую за увагу!