Інтегрована квест-подорож з фізичної культури та природознавства «Рідними стежинками» для 3-4 класу

Про матеріал
Інтегрована квест-подорож з фізичної культури та природознавства «Рідними стежинками» для 3-4 класу зміцнює учнівський колектив, розширює учнівський кругозір знаннями вершин гірських масивів України.
Перегляд файлу

Інтегрована квест -подорож

з  фізичної  культури та природознавства

«Рідними стежинками» для 3-4 класу

Мета. Провести змагання між командами учнів; вчити орієнтуватися у просторі; розвивати швидкість, влучність, спритність, силу, кмітливість, увагу;  виховувати позитивні почуття, бадьорість, гарний настрій від участі у грі, сприяти залученню учнів до занять фізичними вправами.

 Інвентар. Обладнані станції для гри (назви станцій), кеглі з малим м’ячем, канат, футбольні м’ячі,  малі м’ячі  для метання,  м’які іграшки, скриня, кросівки, шнурки, зображення гірських вершин.

 

                                                                    Зміст гри-подорожі

Основні правила:

1) Учні розподіляються на 2 команди (за потребою кількість команд можна змінити), кожна команда отримує шляховий лист, у якому зазначено порядок руху до станцій.

2) На кожній станції учні виконують завдання і за це отримують листівку із зображенням, назвою та висотою гірської вершини.

3)Команди повинні в швидкому темпі обійти всі станції за порядком, зазначеним у листі, та отримати  листівки. Та команда, яка першою виконає всі завдання та прийде до фінішу, на якому чергують учні-помічники, та й переможе.

4)Переможці  отримують солодкі призи.

5)За правильністю виконання маршруту, завдань слідкує журі.

                                    Отримання командами шляхових листів

             1команда

1)Станція «Влучний стрілець»

2) Станція «Силач»

3) Станція «Шнуровка»

4) Станція «Відгадайка»

5) Станція «Футбольна»

6) Станція «Рівновага»

7) Станція «Бігова»

 

             2 команда

1) Станція «Футбольна»

2) Станція «Рівновага»

3) Станція «Відгадайка»

4) Станція «Бігова»

5)Станція «Силач»

6)Станція «Влучний стрілець»

7) Станція «Шнуровка»

                        Завдання, які учні отримують на кожній станції

1)Станція «Влучний стрілець»:  попадання м’ячем для метання у ціль-скриню.

2) Станція «Силач»: перетягування канату – хлопці-дівчата, віджимання-20 разів для хлопців, стрибки на скакалках -30 разів на місці на 2-х ногах для дівчат.

3) Станція «Шнуровка»: зашнурувати кросівки.

4) Станція «Відгадайка»:розгадування загадок.

1-він рятує, захищає, якщо буде він з тобою, то удар голові не страшний ніколи (шлем);

2-я хокей люблю, шайбу нею заб’ю (клюшка);

3-якщо хочеш стати бігуном відомим, надягай хутчіш… (кросівки, кеди)

4-для спортивної боротьби воно дано, а називається… (кімоно)

5-це треба, щоб від ударів тіло не боліло, щоб відображати удари сміло (боксерські рукавиці)

6-ти крізь них побачиш дно, наче в фільмі, у кіно (окуляри для плавання)

7-для спуску з гір вони звичні, для катання незамінні (лижі).

5) Станція «Футбольна»: забити  м’ячі до воріт, здійснюючи якомога більше попадань.

6) Станція «Рівновага»: пройти по лінії з іграшкою на голові, руки в сторони.

 

7) Станція «Бігова»: пробіжати дуже швидко дистанцію, оббігаючи або перестрибуючи перешкоди.

 

                                   Зміст листівок, які збирають команди

1 команда збирає листівки Карпатських гір:

-Карпатські гори

-Говерла -2060,8 м

-Бребелескуль-2035, 8м

-Чорна гора-2020м

Петрос-2020,20м

Гутин Томпатен-2016,4м

Ребра-2001,1м

2 команда збирає листівки Кримських гір:

-Кримські гори

Роман-Кош-1545м

Демир-Капу-1540

Зейтин-Кош-1539

Кемаль-Егерек-1529

Еклізі-Бурун-1527

Байдарська яйла-1540м

Учні вирушають у подорож зі старту, самостійно шукають станції відповідно до порядку їх розташування у шляховому листі, закінчують подорож, виконавши всі завдання,  і прямують до фінішу.

                                                                  Підсумок гри

Жюрі визначає переможців та нагороджує учасників гри.

 

 

docx
Додано
12 вересня 2020
Переглядів
770
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку