Інтегроване інтерактивне заняття з української мови та основ здоров’я «Повторення вивчених орфограм. Правила здорового харчування».

Про матеріал
Можна використовувати як позакласний захід. Мета: дати уявлення про здорове харчування, систематизувати знання про правильний вибір харчових продуктів, формувати в учнів знання про повноцінне харчування як обов’язкову умову збереження і зміцнення здоров’я; повторити правила орфографії; виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережного ставлення до власного здоров’я; вчити наповнювати тарілку здорового харчування необхідними продуктами; розвивати творчу активність учнів; розвивати вміння співпрацювати.
Перегляд файлу

Підготувала вчитель української мови та літератури

Бєлко Олена Михайлівна

Тема інтегрованого інтерактивного заняття з української мови та основ здоров’я «Повторення вивчених орфограм. Правила здорового харчування».

 

Мета: дати уявлення про здорове харчування, систематизувати знання про правильний вибір харчових продуктів,  формувати в учнів знання про повноцінне харчування як обов’язкову умову збереження і зміцнення здоров’я; повторити правила орфографії;  виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережного ставлення до власного здоров’я;  вчити наповнювати тарілку здорового харчування необхідними продуктами; розвивати творчу активність учнів; розвивати вміння співпрацювати.

Обладнання: роздатковий матеріал, предметні малюнки, презентація, відео, текст диктанту.

Тип уроку: інтегрований.

 

ХІД УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

ІІ. ЕМОЦІЙНЕ НАЛАШТУВАННЯ НА РОБОТУ

 

ІІІ. ПЕРЕВІРКА  РАНІШЕ  ЗАСВОЄНИХ  ЗНАНЬ  

-         Яку людину можна назвати здоровою?

-         Які можете назвати фактори здоров’я?

-         Як  потрібно  харчуватися, щоб  вирости  здоровими  і  сильними?

Давайте заповнимо ключовими словами поняття здоров’я

З здорова їжа

Д джерело енергії

О організм

Р речовини, рух, раціон

О овочі

В вітаміни, вода

Я ягоди

 

IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Мета: дати уявлення про здорове харчування, систематизувати знання про правильний вибір харчових продуктів,  формувати в учнів знання про повноцінне харчування як обов’язкову умову збереження і зміцнення здоров’я; повторити правила орфографії;  виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережного ставлення до власного здоров’я;  вчити наповнювати тарілку здорового харчування необхідними продуктами; розвивати творчу активність учнів; розвивати вміння співпрацювати.

 

V. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Знання про здорове харчування, вітаміни і мікроелементи, які  ви здобудете на сьогоднішньому уроці, допоможуть вам зберегти здоров’я, вирости  сильними, розумними.

 

VІ.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розповідь вчителя основ здоров’я про їжу та її роль у здоров’ї  .

2. Проблемне питання:

- А чи знаєте ви, які продукти потрібно їсти, щоб покращити зір?

3. Перегляд та обговорення презентації.

4. Слово вчителя української мови.

Основу харчування українців з давніх часів становили каші. Зараз напишемо з вами диктант, щоб повторити вивчені орфограми.

Диктант

Насолода смаком українського слова й  українських страв...

Основу харчування українців з давніх часів становили каші, які були найпоширенішими щоденними рослинними стравами. Вони нескладні у приготуванні, але дуже поживні. Каші варили з гречки, проса, ячменю, вівса, кукурудзи, рідко з пшениці, засмачуючи смаженим салом, шкварками, олією, цибулею і лише на свята дозволяли собі розкіш – засмачувати маслом.
       Улюбленою стравою чумаків, запорізьких козаків був куліш – трохи рідша пшоняна каша, але не така, що в ній «крупина за крупиною ганяється – наздогнати не може». Щоб куліш був ще більш наваристий і калорійний, додавали картоплю, цибулю, іноді рибу й обов'язково сало чи шкварки.

До кашоподібних страв також належать лемішка, соломаха, кваша,  мамалига, толокно...

5. Пошукове завдання: дізнатися, що це за каші «лемішка, соломаха, кваша,  мамалига, толокно...», та з’ясувати, чи належать вони до корисних.

6. Взаємоперевірка диктанту.

7. Робота з орфограмами.

8. Творче завдання.

- А яка ж каша без салату?

Створіть свій весняний салат, дайте йому назву.

- Чий салат є найкориснішим, найздоровішим? Чому?

9. Проблемне питання:

- Чи вся їжа корисна?

10. Робота в парах: один називає продукт або страву, а інший говорить, чи корисна вона, чи шкідлива.

11. Виконання вправи https://learningapps.org/display?v=priqx1qgn21

12. Перегляд відео «Тарілка здорового харчування» https://www.youtube.com/watch?v=bdEaAP7vhYY

VІІ.  ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО  МАТЕРІАЛУ

  1. Заповнення тарілки потрібними продуктами (учні по одному виходять до дошки, прикріплюючи відповідні зображення до намальованої тарілки).
  2. Складання «Правил здорового харчування». Інтерактивна вправа «Карусель»

Як організувати роботу 

Розставте стільці для учнів у два кола.  Учні, що сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому - обличчям. Отже, кожен сидить навпроти іншого.  Внутрішнє коло нерухоме, а зовнішнє - рухливе: за сигналом ведучого всі його учасники пересуваються на один стілець вправо і опиняються перед новим партнером. Мета пройти все коло, виконуючи поставлене завдання. Один із варіантів застосування технології:  кожен учень «Каруселі», який сидить у зовнішньому колі, має аркуш із конкретним питанням (темою) й під час переміщення збирає максимум інформації, аспектів, поглядів із зазначеної проблеми;  наприкінці відбувається заслуховування окремих відповідей, обговорення того, які питання виявилися особливо складними, продуктивними чи, навпаки, швидко вичерпалися й чому, як працювали партнери тощо. Застосовуючи цей метод, можна досягти узагальнення наявних знань учнів, їх активізацією.

  1. Група «Лінгвісти» перевірить написане та підготує до друку.

VІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

  1. Вправа «Незакінчене речення»
  2. – Ми їмо, щоб ………
  3. – Корисна їжа…….
  4. – Що переважає в тарілці здорового харчування?
  5. – Які правила харчування засвоїли?
  6. – Які орфограми визначили  в написаному на уроці диктанті?

 

ХІ. ЗАКЛЮЧНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

  Пам’ятайте: нема більшого багатства, ніж здоров’я. Тож на радість усім – і нам, і батькам – зростайте усі здорові.

 

 


C:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\яйце.jpgC:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\цельнозерн хл.jpgC:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\фрукти.jpegC:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\сир.jpgC:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\сочевиця.jpgC:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\овощи.jpgC:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\овощи 1.jpgC:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\крупи.jpegC:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\pit-ili-ne-pit-polza-i-vred-moloka-1838-57129.jpgC:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\Farfalle_Pasta.jpgC:\Users\1\Desktop\Урок\Тарілка\мясо.jpg 

docx
Додано
15 лютого
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку