Інтегроване заняття ДИТИНА І ПРИРОДА+ЛІПЛЕННЯ Тема «Намистинки - вітамінки від калинки»

Про матеріал
Мета: вчити дітей слухати та розуміти віршований текст; спонукати до милування природними об’єктами; знайомити дітей з солоним тістом, як нетрадиційним матеріалом для ліплення; закріплювати навички розкочування круговими і поздовжніми рухами, притискання, підщипування; розвивати мовленнєву активність, творчість, фантазію, дрібну моторику кистей рук у створенні композиції за допомогою форми, розміру і кольору; виховувати інтерес до об’єктів природи, увагу, акуратність в роботі з тістом, культурно-гігієнічні навички. Матеріали: предметні картинки «Калина», гроно калини, солоне тісто, аркуш паперу, на якому намальоване намисто, дощечки для ліплення, серветки, лялька Таня, червоне намисто, посуд для чаювання.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття

ДИТИНА І ПРИРОДА+ЛІПЛЕННЯ

 

Тема: «Намистинки - вітамінки від калинки»

Мета: вчити дітей слухати та розуміти віршований текст; спонукати до милування природними об’єктами; знайомити дітей з солоним тістом, як нетрадиційним матеріалом для ліплення; закріплювати навички розкочування круговими і поздовжніми рухами, притискання, підщипування; розвивати мовленнєву активність, творчість, фантазію, дрібну моторику кистей рук у створенні композиції за  допомогою форми, розміру і кольору; виховувати інтерес до об’єктів природи, увагу, акуратність в роботі з тістом, культурно-гігієнічні навички.

Матеріали: предметні картинки «Калина», гроно калини, солоне тісто, аркуш паперу, на якому намальоване намисто, дощечки для ліплення, серветки, лялька Таня, червоне намисто, посуд для чаювання.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

Діти сидять півколом на стільчиках.

Вихователь. Діти, послухайте віршик:

У вінку зеленолистім,

У червоному намисті,

Видивляється у воду

На свою хорошу вроду.

Почистить калину. лекарственное растение. | Премиум векторы

Про яку ягоду я прочитала віршик? (Про калину.) Подивіться, яка вона гарна. (Виставляє картинку куща калини). Якого кольору листя, а якого — ягідки? (Відповіді дітей.) Які яскраві кольори! Вам сподобалась калина — її краса, її червоні ягідки?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Біля ставу кущ калини прокидається щоднини. (Діти присідають, повільно встають.)

Вітер з лісу прилітає, з ним тихенько розмовляє. (Руки вгору, коливають долонями.)

Нахиляє вліво, вправо і гойдає віти жваво. (Нахиляють тулуб уліво- вправо)

Понад річкою верба сонце в хмарах вигляда. (Долоню до чола й дивляться вгору)

А воно в ясній блакиті їм проміння шле щомиті. (Махають руками вітання «ПРИВІТ».)

Ігровий прийом «Намисто для ляльки Тані».

Вихователь показує дітям ляльку,  читає вірш:

В мене лялька, мов жива:
Як візьму її на руки -

Оченята відкрива.

 

Хоч у неї сліз немає,
Плаче донечка моя:
- Мамо, мамо! - вимовляє,
Ну, а мама в неї я.
 

Я нове їй плаття зшила,
Квіти вишила на нім -
Бо не можна до бабусі,
Йти у гості у старім!

 

       Діти, наша лялька Таня  зібралася в гості до бабусі, одягла гарну сукню, хотіла надіти намисто, але воно порвалося і всі намистинки розсипалися. Лялька дуже засмутилася, їй сумно, шкода намиста. Може ми з вами, зможемо їй допомогти? Діти, а давайте, зліпимо для ляльки Тані намисто і їй подаруємо? Пропоную виготовити композицію «Намистинки – вітамінки від калинки». Згодні мені допомогти? (Вихователь спонукає дітей до позитивної відповіді.) Подивіться, я намалювала калину… (Виставляє заготовку — без ягідок та листя.) Я пропоную підготувати наші пальчики для ліплення.

Пальчикова гімнастика «Червона калина»

Є в нас ягідка одна, (Пальчики зімкнені в кільце.)

Дуже гарна та смачна, (Незначні повороти кистю руки.)

Не ожина, не малина, (Легке струшування кистями рук.)

А червона ягідка-калина. (Плескання в долоні.)

- Тісто якого кольору я приготувала? (Червоного, зеленого.) Діти разом із вихователем розглядають шаблон, визначають місце розташування ягідок.

Образотворче мистецтво. Показ, пояснення прийомів роботи; нагадування про охайність.

- У вас на столах лежать по три шматочки кольорового солоного тіста. З одного шматочка ви зробите зелену гілочку, на якій будуть червоні намистинки, з другого зеленого шматочка - листочки. Свою гілочку ви акуратно приліпіть на картонку. А з двох інших шматочків, потроху відщипуючи, ви зробите ягідки, які приліпіть до гілочки-грони. Зробіть все акуратно, щоб лялькі Тані сподобався ваш подарунок.

Самостійна робота дітей під спокійний музичний супровід.

Підсумок заняття. Виставка дитячих робіт. Обговорення результатів роботи.

  •                   Вам сподобалось заняття? А що сподобалось найбільше? (Відповіді дітей.) Діти, калина дуже смачна та корисна ягода. Вона допомагає від багатьох хвороб. Подивіться: я приготувала для вас калиновий чай. Сідайте, будь ласка, за стіл. (Вихователь організовує частування. Звертає увагу на те, що в калині є кісточки, тож треба бути обережними; розповідає про цілющі властивості калини; звертає увагу на культурно-гігієнічні правила.)

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кодак Вікторія
Додано
11 березня 2021
Переглядів
2361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку