Технологічна карта проєкту "Логотип школи"

Про матеріал
Під час реалізації проєкту "Логотип школи" учні мають змогу поглибити знання з основ графічного дизайну, познайомитися із роботою художника-оформлювача та дизайнерів різних профілів. А процес дослідження та розробки творчого продукту допоможе трансформувати мистецькі знання у досвід діяльності виконання практичних і творчих завдань, естетизації середовища, задоволення власних творчих потреб.
Перегляд файлу

Технологічна карта проєкту

Назва проєкту

«Логотип  школи»

Автор проєкту 

Афоніна Любов Василівна,

вчитель трудового навчання та технологій, образотворчого мистецтва ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 ВЦА м. Торецьк Донецької області

Навчальні предмети

Образотворче мистецтво

Класи 

5-11 класи (творчі групи з кожного класу)

Тип проєкту

Творчий (навчально-практичний) Позаурочний

Інтеграція з навчальними предметами

Інформатика,  художня культура.

Проблема

Необхідність створення  логотипу як ідентифікуючого  знаку  для шкільної молодіжної організації «Лідер LS», використання його на одязі, на виробах, виготовлених учнями школи, при оформленні класних куточків та  в інформаційних ресурсах школи.

Актуальність 

Під час реалізації проєкту учні мають змогу поглибити знання з основ графічного дизайну, познайомитися із роботою художника-оформлювача та дизайнерів різних профілів. А процес дослідження та розробки творчого продукту допоможе трансформувати мистецькі знання у досвід діяльності виконання практичних і творчих завдань, естетизації середовища, задоволення власних творчих потреб.

Мета проєкту

Розробка логотипу  школи для використання у роботі шкільної молодіжної організації «Лідер LS».

Під час роботи над проєктом:

          навчити аналізувати і групувати висунуті ідеї; виділяти серед них найбільш вдалі, застосовувати навички у конкретному проекті;

          формувати навички організації робочого часу, вміння розподіляти обов'язки в колективі, розвивати аналітичні здібності, вміння робити висновки і коротко викладати суть роботи, формувати почуття відповідальності за доручену справу;

          формувати   розуміння ролі образотворчого мистецтва як частини культури; виховувати толерантне ставлення до думки однокласників в процесі спільної роботи.

Завдання проєкту

Поглибити знання учнів про графічний дизайн, сформувати уявлення  про специфіку візуального оформлення логотипу, розвивати навички роботи графічними матеріалами.

Виступати в роді художника-оформлювача.

Вчити застосовувати міжпредметні компетентності у процесі творчості.

 

Етапи, термін реалізації проєкту 

І. Підготовчий: 21.10 – 30.10. 2020

ІІ. Основний: 02.11-20.11.2020

ІІІ. Заключний: 23.11-27.11.2020

Перелік основних заходів

І. Підготовчий

1.                 Обговорення цілей і завдань з представниками учнівського самоврядування. Обговорення. Складання плану роботи.

2.                 З учнями 7-х класів після вивчення теми з образотворчого мистецтва розробити рекомендації  по створенню логотипів «Принципи    створення   логотипу»           (буклет)      для розповсюдження серед учасників проєкту.

Тема уроку з ОМ у 7 кл.:  Графічний дизайн. Створення логотипу.

Мета уроку:  закріплювати поняття учнів про графіку та її виражальні засоби,   знайомити з поняттям „логотип”, розробляти ескізи для різних видів поліграфічної прродукції).

ІІ. Основний

1.     Формування робочих груп (3-4 учня з класу: аналітик, дизайнер,  художник) для участі у конкурсі по створенню логотипу. Отримання завдання: розробити макет логотипу школи (формат А3) з врахуванням назви школи, її спрямованості та пріоритетів.

2.     Самоосвітня діяльність учнів  з обговоренням завдання кожного в групі за темою проєкту:

-         пошук інформації (про види логотипу, використання шрифтів та кольору) та її аналіз;

-         розробка ескізів;

-         вибір ескізу для створення графічного малюнку; - виконання кольорового малюнка (формат А3).

ІІІ. Заключний

1.     Організація виставки макетів логотипу школи.

2.     Проведення загальношкільного  тайного голосування з метою вибрати найкращу роботу, представлену на конкурс.

3.     Визначення роботи - переможця. Нагородження переможців.

4.     Підведення підсумків.

 Очікуванні результати 

Уміння планувати і організовувати свій час, здобувати інформацію з різних джерел, аналізувати, систематизувати та розробляти власний творчий продукт. 

Сформована потреба в естетизації середовища та готовності до участі в соціокультурному житті. 

Добре розвинуті вміння і навички з образотворчого мистецтва та графічного дизайну, знання принципів композиції. 

Уміння застосовувати знання на практиці.  

 

pdf
Додано
12 березня 2021
Переглядів
583
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку