Технологічна карта проєкту
Назва проєкту |
«Логотип школи» |
Автор проєкту |
Афоніна Любов Василівна, вчитель трудового навчання та технологій, образотворчого мистецтва ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 ВЦА м. Торецьк Донецької області |
Навчальні предмети |
Образотворче мистецтво |
Класи |
5-11 класи (творчі групи з кожного класу) |
Тип проєкту |
Творчий (навчально-практичний) Позаурочний |
Інтеграція з навчальними предметами |
Інформатика, художня культура. |
Проблема |
Необхідність створення логотипу як ідентифікуючого знаку для шкільної молодіжної організації «Лідер LS», використання його на одязі, на виробах, виготовлених учнями школи, при оформленні класних куточків та в інформаційних ресурсах школи. |
Актуальність |
Під час реалізації проєкту учні мають змогу поглибити знання з основ графічного дизайну, познайомитися із роботою художника-оформлювача та дизайнерів різних профілів. А процес дослідження та розробки творчого продукту допоможе трансформувати мистецькі знання у досвід діяльності виконання практичних і творчих завдань, естетизації середовища, задоволення власних творчих потреб. |
Мета проєкту |
Розробка логотипу школи для використання у роботі шкільної молодіжної організації «Лідер LS». Під час роботи над проєктом: • навчити аналізувати і групувати висунуті ідеї; виділяти серед них найбільш вдалі, застосовувати навички у конкретному проекті; • формувати навички організації робочого часу, вміння розподіляти обов'язки в колективі, розвивати аналітичні здібності, вміння робити висновки і коротко викладати суть роботи, формувати почуття відповідальності за доручену справу; • формувати розуміння ролі образотворчого мистецтва як частини культури; виховувати толерантне ставлення до думки однокласників в процесі спільної роботи. |
Завдання проєкту |
Поглибити знання учнів про графічний дизайн, сформувати уявлення про специфіку візуального оформлення логотипу, розвивати навички роботи графічними матеріалами. Виступати в роді художника-оформлювача. Вчити застосовувати міжпредметні компетентності у процесі творчості. |
Етапи, термін реалізації проєкту |
І. Підготовчий: 21.10 – 30.10. 2020 ІІ. Основний: 02.11-20.11.2020 ІІІ. Заключний: 23.11-27.11.2020 |
Перелік основних заходів |
І. Підготовчий 1. Обговорення цілей і завдань з представниками учнівського самоврядування. Обговорення. Складання плану роботи. 2. З учнями 7-х класів після вивчення теми з образотворчого мистецтва розробити рекомендації по створенню логотипів «Принципи створення логотипу» (буклет) для розповсюдження серед учасників проєкту. Тема уроку з ОМ у 7 кл.: Графічний дизайн. Створення логотипу. Мета уроку: закріплювати поняття учнів про графіку та її виражальні засоби, знайомити з поняттям „логотип”, розробляти ескізи для різних видів поліграфічної прродукції). ІІ. Основний 1. Формування робочих груп (3-4 учня з класу: аналітик, дизайнер, художник) для участі у конкурсі по створенню логотипу. Отримання завдання: розробити макет логотипу школи (формат А3) з врахуванням назви школи, її спрямованості та пріоритетів. 2. Самоосвітня діяльність учнів з обговоренням завдання кожного в групі за темою проєкту: - пошук інформації (про види логотипу, використання шрифтів та кольору) та її аналіз; - розробка ескізів; - вибір ескізу для створення графічного малюнку; - виконання кольорового малюнка (формат А3). ІІІ. Заключний 1. Організація виставки макетів логотипу школи. 2. Проведення загальношкільного тайного голосування з метою вибрати найкращу роботу, представлену на конкурс. 3. Визначення роботи - переможця. Нагородження переможців. 4. Підведення підсумків. |
Очікуванні результати |
Уміння планувати і організовувати свій час, здобувати інформацію з різних джерел, аналізувати, систематизувати та розробляти власний творчий продукт. Сформована потреба в естетизації середовища та готовності до участі в соціокультурному житті. Добре розвинуті вміння і навички з образотворчого мистецтва та графічного дизайну, знання принципів композиції. Уміння застосовувати знання на практиці. |