НАВЧАЛЬНІ ПРЕДМЕТИ: Образотворче мистецтво. КЛАСИ: 5-11 (творчі групи з кожного класу)ТИП ПРОЄКТУ: творчий (навчально-практичний), позаурочний. АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЄКТУ: — під час реалізації проєкту учні мають змогу поглибити знання з основ графічного дизайну, познайомитися із роботою художника-оформлювача та дизайнерів різних профілів;— процес дослідження та розробки творчого продукту допоможе трансформувати мистецькі знання у досвід діяльності виконання практичних і творчих завдань, естетизації середовища, задоволення власних творчих потреб.
МЕТА ПРОЕКТУ: розробка логотипу школи для використання у роботі шкільної молодіжної організації «Лідер LS». ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:поглибити знання учнів про графічний дизайн, сформувати уявлення про специфіку візуального оформлення логотипу, розвивати навички роботи графічними матеріалами;виступати в ролі художника - оформлювача;вчити застосовувати міжпредметні компетентності у процесітворчості.
ОСНОВНІ ЗАХОДИПідготовчий. Обговорення цілей і завдань із представниками учнівського самоврядування. Обговорення. Складання плану роботи.2. З учнями 7-х класів після вивчення теми з образотворчого мистецтва розробити рекомендації по створенню логотипів «Принципи створення логотипу» (буклет) для розповсюдження серед учасників проєкту. ТЕМА УРОКУ: Графічний дизайн. Створення логотипу. МЕТА УРОКУ: закріплювати поняття учнів про графіку та її виражальні засоби, знайомити з поняттям „логотип”, розробляти ескізи для різних видів поліграфічної продукції.
ОСНОВНІ ЗАХОДИ ОСНОВНИЙФормування робочих груп (3-4 учня з класу: аналітик, дизайнер, художник) для участі у конкурсі по створенню логотипу. Отримання завдання: розробити макет логотипу школи (аркуш формату А3) з врахуванням назви школи, її спрямованості та пріоритетів. Самоосвітня діяльність учнів з обговоренням завдання кожного в групі за темою проекту:пошук інформації (про види логотипу, використання шрифтів та кольору) та її аналіз;розробка ескізів;вибір ескізу для створення графічного малюнку;виконання кольорового малюнка (формат А3).
Очікувані результати: Уміння планувати і організовувати свій час, здобувати інформацію з різних джерел, аналізувати, систематизувати та розробляти власний творчий продукт. Сформована потреба в естетизації середовища та готовності до участі в соціокультурному житті. Добре розвинуті вміння і навички з образотворчого мистецтва та графічного дизайну, знання принципів композиції. Уміння застосовувати знання на практиці.