Інтегроване заняття для дітей молодшого дошкільного віку "На пошуки Колобка"

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття (розвиток мовлення + культура мовленнєвого спілкування) З використанням інтерактивної наочності
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття

(розвиток мовлення + культура мовленнєвого спілкування)

для дітей молодшого дошкільного віку

Склала: Волошина Т.А., вихователь КДНЗ№91 «Лісова казка» Краматорської міської ради

Тема:  «На пошуки Колобка» 

Мета:

  • учити дітей упізнавати казкових героїв за описом, під час розігрування находити виразні засоби в міміці, жестах, інтонації; продовжувати вчити дітей відповідати на запитання вихователя простим реченням. Заохочувати дітей до повторення чистомовки, закріпити слова ввічливості. Сприяти бажанню    обігравати сюжет казки за допомогою ігрового макету.
  • розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу;
  • виховувати ввічливість, інтерес до казок.

Обладнання: ігровий макет «Улюблені українські казки», фігури тварин з казки «Колобок» (ляльки - мотанки), театр «Колобок», дзвоник. 

Хід заняття

  • Сьогодні в групі  я знайшла цікаву річ, відгадайте що це? Тоді слухайте уважно (лунає дзвоник).
  • За допомогою цього чарівного дзвоника ми потрапимо у казку, заплющимо очі і коли дзвоник задзвенить відкриєте їх (відкривається макет).
  • Подивіться, стоїть хатинка а поруч - дід і баба. Відгадайте з якої вони казки?

Хто втік від баби з дідом,

Не зміг всидіти на вікні?

Зустрів у лісі різних звірів,

у кожному співав пісні.

  • Правильно, це казка «Колобок». Подивіться, які сумні наші дід з бабою сумні,  бо у них загубився Колобок і всі звірі з казки. Допоможете їх знайти? 
  • Тоді відправляємося до лісу. Нам потрібно йти через пеньки, високо піднімаючи ніжки (динамічний перехід).
  • Подивіться, хто це сидить під кущем? (Зайчик) Може він знає де колобок? Зайчику, виходь до нас.
  • Не виходить, мабуть боїться. Давайте скажемо  привітаємось та скажемо йому ввічливі слова, може вийде.

Д/ г «Ввічливі слова»

Мета: закріпити знання дітей ввічливих слів, мовленнєвих штампів українською мовою. (доброго ранку, добрий день, вітаю, дякую, спасибі, будь ласка, до побачення, до зустрічі тощо) 

  • Ні, не хоче виходити, тоді давайте заспіваємо пісеньку Колобка тільки тоненьким голоском, щоб його не злякати.

   Я Колобок - колобок, 

             Я по засіку метений.

             Я із із борошна спечений.

             Я від баби втік, 

             Я від діда втік.

             Та від тебе втечу.

  •  Сподобалася зайчикові наша пісенька, дивіться як весело стрибає. Зайчику, зайчику, чи не бачив ти Колобка?

(зайчик на вухо вихователеві «відповідає», що Колобок далі покотився і на згадку про себе дарує ляльку- мотанку театрального зайчика)

  • Підемо далі, а попереду струмочки, треба їх перестрибнути обома ніжками (динамічний перехід).
  • Подивіться, хто це сховався у своєму лігві? (Вовк)
  • Давайте з вовком пограємо, може він підкаже де Колобок?

Д/г «Дзвоник»

Мета: закріпити знання дітей про зовнішній вигляд, особливості мешкання диких звірів.

Хід гри: Біля кого задзвенить дзвоник, той і відповідає на запитання: 

  • Це хто?
  • Вовк добрий?
  • Де живе вовк?
  • Як він ричить?
  • А як він виє?
  • Якого кольору вовче хутро?
  • Кого вовк хоче спіймати в лісі?
  • У зайчика лапки, а у вовка …?
  • У зайчика зубки, а вовка …?
  • Що хотів вовк зробити з Колобком?
  • Щоб вовк не з'їв колобка, давайте заспіваємо пісню колобка тільки по-вовчі, грубим голосом.

 Я Колобок - колобок, 

Я по засіку метений.

Я із із борошна спечений.

Я від баби втік, 

Я від діда втік.

Та від тебе втечу.

 (вовк зайчик на вухо вихователеві «відповідає», що Колобок далі покотився і на згадку про себе дарує ляльку- мотанку театрального вовчика)

 

  • Ну що пішли далі в ліс.

Звукова культура. Вправляння  у вимові звуків «и,і»

Іс,іс,іс - ми йдемо в осінній ліс,

Ди,ди,ди - наступили холоди.

Іг,іг,іг - це ведмежий тут барліг,

Ить,ить,ить - в ньому наш ведмедик спить.

Ни,ни,ни - бачить він ведмежі сни. (2 р.)

  • Подивіться, ми ведмедика  розбудили, треба йому  заспівати пісеньку та знову заколисати його. Давайте пісеньку Колобка заспіваємо як колискову.

Я Колобок - колобок, 

Я по засіку метений.

Я із із борошна спечений.

Я від баби втік, 

Я від діда втік.

Та від тебе втечу.

  • Заснув, напевно він Колобка не бачив, бо міцно спав, але подивіться він нам теж залишив  ляльку – мотанку «ведмедика».
  • Ну що, пішли далі, щоб не заблукати в лісі треба взятися за ручки і пройти поміж дерев.
  • А ось і лисичка. Яка лисичка? І ми заспіваємо пісеньку, тільки хитрим голосом, як у лисички.

Я Колобок - колобок, 

Я по засіку метений.

Я із із борошна спечений.

Я від баби втік, 

Я від діда втік.

Та від тебе втечу.

  • І в неї немає колобка, але є ще одна лялечка – мотанка, маленька сестричка лисички! Подивіться ми усіх звірів знайшли? Тільки Колобка немає. Давайте  хоч звіряток  повернемо у казку.

(діти підходять  до макету «Українські  казки»,  в хатинці знаходять ляльку – мотанку «колобок»)

  • Дивіться, а наш Колобок додому сам повернувся, дід радіє, баба радіє і ми з вами раді. Ось ми казочку і склали, а тепер пограємо.

 

docx
Додано
11 березня 2020
Переглядів
1522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку