Квест-гра з елементами мнемотехніки для дітей різновікової групи.
«Подорож у чарівну країну казок.»
Мета: повторити і закріпити назви і зміст відомих дітям казок, розвивати акторські здібності, вміння уважно слухати питання і відповідати на них; формувати вміння передавати зміст казок за допомогою мнемотаблиці; виховувати чуйне, добре ставлення до казкових героїв, бажання допомогти їм у важкій ситуації.
Матеріали: український віночок зі стрічечками, червоний капелюх, конверт, наголівники «Пиріжки», пісенька «Маленька господиня» Н. Янчук, мнемотаблиця до казки «Червона Шапочка», черевичок, рукавичка, іграшкове яйце, люстерко.
Хід гри:
1.Організаційна частина.
Привітання «Чарівний віночок».
-Дітки, сьогодні я принесла вам ось такий гарний віночок зі стрічечками. Давайте разом з вами зараз станемо в коло , кожен візьме в руки стрічку і скажемо один одному комплімент.
2.Сюрпризний момент.
Вихователь:
-Сьогодні я йшла до нашого садочку і знайшла червоний капелюшок. Як ви думаєте, хто його загубив?(Відповіді дітей).
-Так, його загубила маленька дівчинка-Червона шапочка! Подивіться, а в капелюшку захований конверт ,в якому є лист. Ось послухайте, що в ньому написано: «Вітаю вас, малята! Я-вовк із великого лісу, викрав Червону Шапочку, пропоную вам погратися зі мною в гру. Якщо ви виконаєте всі мої завдання, то я поверну Червону Шапочку додому.»
- Ну що дітки?Врятуємо Червону Шапочку від бешкетника-вовка? Тоді давайте послухаємо перше завдання.
Завдання №1.
Дидактична гра «Чарівний мішечок».
Мета: формувати знання дітей про кількість та число; вчити визначати кількість шляхом перерахунку; розвивати мислення, увагу; виховувати активність, ініціативність.
Хід гри: вихователь пропонує порахувати предмети в мішку. Скільки яблук? Скільки в мішку слив? Чого більше?Чого менше? Діти шляхом перерахунку визначають кількість кожного предмета в мішку та знаходять відповідне число.
Завдання 2.
Вихователь:
- Дітки, давайте згадаємо що несла Червона Шапочка бабусі в кошику? (Відповіді дітей). Вовчик пропонує вам пограти в музичну гру «Маленька господиня».
Завдання 3.
Дидактична гра «Розкажи казку».
Хід гри:
Вихователь просить дітей згадати назву казки, яка зображена на малюнку і за допомогою мнемотаблиці розповісти казку «Червона Шапочка».
З ким жила дівчинка? Хто пошив їй шапочку?Де жила бабуся дівчинки?Кого зустріла дівчинка в лісі?Що сталося з бабусею коли до неї прийшов вовк? Що запитала онучка в бабусі коли прийшла до неї в гості? Що далі трапилось з дівчинкою? Хто врятував бабусю та онучку.
Фізкультхвилинка.
Встаньте ,діти,посміхніться.(стають на вшпиньки)
Одне одному вклоніться,(кивки головою)
І до неба потяніться. (підтягнути руки в гору)
Вліво,вправо нахиліться,
Кругом себе поверніться. (стрибки)
Раз присядьте,два присядьте,
І на мене всі погляньте.
Завдання 4.
Дидактична гра «Казковий капелюх».
Мета: повторити і закріпити назви і зміст відомих дітям казок; розвивати вміння уважно слухати питання і відповідати на них; виховувати чуйне, добре ставлення до казкових героїв, бажання допомогти їм у важкій ситуації.
Хід гри:
Вихователь пропонує діткам заглянути в капелюх , де лежать різні предмети казкових героїв і відгадати кому вони належать.
Кришталевий черевичок –«Попелюшка»
Пір'я – «Кривенька качечка»
Яйце – «Курочка Ряба»
Рукавиця – «Рукавичка»
Люстерко – «Білосніжка»
Шкарлупа горіха – «Дюймовочка».
Вихователь:
-Дітки, це було останнє завдання від вовчика. Поки ми з вами гралися хтось приніс нам кошик під двері. Давайте подивимось, що в ньому є. Тут є лист від Червоної шапочки. Дівчинка дуже вам дякує, за те що ви хотіли їй допомогти і передає вам за це солодкий подарунок. А вовчику так сподобалось як ви гралися, що він також захотів ходити до дитячого садочка. Червону Шапочку він відпустив додому і пообіцяв, що відтепер буде добрим, щирим і ввічливим.
Рефлексія.
Вихователь:
-Діти ми зараз станемо в коло і один одному поділимося своїми враженнями. Починайте такими словами, як «мені сподобалося....», «я запам'ятав....», «я вдома батькам розповім про......», «мені не сподобалося.......»
( Діти діляться своїми враженнями).
Вихователь: - А мені сподобалося якими ви активними, талановитими, добрими, веселими були на сьогоднішній грі і я хочу вам сказати за це велике спасибі!
Додаток до дидактичних ігор.
З