"Подорож до казкового лісу"

Про матеріал
Мета:  вдосконалювати вміння дітей розрізняти та називати предмети , визначати їх форму, колір,розмір, їх властивості на дотик ;  закріплювати поняття «вгорі-знизу», «один-багато»;  вчити орієнтуватись у просторі та правильно вживати прийменник «на»;  закріпити знання про зимові явища природи;  розвивати мислення, пам’ять, слухову увагу, дрібну моторику пальців рук, фонематичний слух та мовне дихання;  виховувати спостережливість, доброзичливість, уміння співпереживати, бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

 

Василівська районна державна адміністрація

Запорізької області

Відділ освіти, культури, молоді та спорту

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

інтегрованого заняття

«Подорож до казкового лісу»

(ранній вік)

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗДО №4 «Струмочок»

                                                                     комбінованого типу

                                                      Вихователь

                                                             Григор'єва   І.В.

 

 

 

 

 

 

 

м.Василівка

2020 рік

 

«Подорож до казкового лісу»

Мета:

  • вдосконалювати вміння дітей розрізняти та називати предмети , визначати їх форму, колір,розмір, їх властивості на дотик ;
  • закріплювати поняття «вгорі-знизу», «один-багато»;
  • вчити орієнтуватись у просторі та правильно вживати прийменник «на»;
  • закріпити знання про зимові явища природи;
  • розвивати мислення, пам’ять, слухову увагу, дрібну моторику пальців рук, фонематичний слух та мовне дихання;
  • виховувати спостережливість, доброзичливість, уміння співпереживати, бережливе ставлення до природи.

 

 

Матеріал до заняття:

Макети дерев,ялинок(різної  висоти), зображення: білки пташки,іграшки :заєць, ведмідь,корзинка з горішками,корзинка з 2-ма торбинками (з горішками, лимоном),рукавички рідного кольору,сніжинки в корзинці,рознос із білими серветками, пакет (подарунковий),музичний супровід (фонограми:рев ведмедя,завірюха,весела мелодія), хвойний екстракт,паровоз , «сліди».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

 

Вихователь :Дітки маленькі

Дітки гарненькі.

До гостей поверніться

Привітайтесь ,посміхніться.

І пошліть ви там в дарунок

Повітряний поцілунок.

 

Вихователь :Діти, я пропоную вам разом зі мною вирушити до казкового лісу. Згодні?      

                          Тоді вирушаємо!

Паровозик наш  гудить

Паровозик наш пихтить

Вирушає потяг точно

І везе собі з садочка

Всю веселу дітвору

 

Діти              – у –у-у –у –у- у- у-у –у –у

  • Ми приїхали, виходимо, діти з потягу.

Як тут гарно, погляньте ,діти!

Який аромат! (аромолампа з хв..екстрактом).

Ми повітрячко вдихаєм,

Свої ручки випрямляєм

Потягнулися до неба,

Бо рости нам іще треба!

Вихователь :

Що росте в лісі? (ялинки, дерева),

Покажіть саму велику ялинку

А які, ще ви бачите ялинки (маленькі)

Доторкніться до гілочок. Які вони? (колючі). Чому? (бо на них голочки)

А якого кольору ялинки? (зеленого)

А дерева які? Чи є на них листочки?

Діти :               Нема. Вони упали всі на землю..

Вихователь:    Чому?

Діти:                 Бо зараз зима.

Вихователь:      Діти, я бачу, хтось заховався за ялинкою.

Загадка: Я пухнастий ваш дружок

В мене русий кожушок

Куций хвостик, довгі вушка –

Я усих, усих, боюся ….(зайчик)

Вихователь:    Погляньте, він дрижить від холоду.

  • Що треба зробити, щоб зігрітися? (порухатись)

Гра «Зайчик біленький  сидить»

Вихователь:    Діти, а чим ви захищаєте свої ручки від холоду? (рукавичками).

  • Погляньте, що в мене є (рукавички)
  • Скільки їх? (багато)
  • Вони одного кольору чи різного? (різного)

(Діти беруть рукавички – по одній, (одна), називають колір). Ми підберемо пару для кожної. Але спочатку приготуємо свої пальчики до роботи.

 

Пальчикова гра:

Наші пальчики маленькі

І рівненькі, і гладенькі

Можемо із пальчиків

Ми зробити зайчиків

Зайчик вушками пряде

По ліску гуляти йде.

 

Д/гра «Підбери пару» (Діти знаходять пару своїй рукавичці, називають колір, кількість(дві)

 

Вихователь: Діти, я пропоную ці гарні рукавички подарувати зайчику та його друзям. Вони зайчику дуже сподобались. (діти складають рукавички в подарунковий пакет і дарують зайчику).

До побачення ,зайчику, не мерзни!

Вихователь:   А ми подорожуємо далі.

 

Загадка-           Клишоногий, вайлуватий, любить медом ласувати (ведмідь)

(звучить аудіо запис рев ведмедя)

Вихователь: - Ось погляньте, тут Ведмедик

Він і плаче і реве…

Діти, нагадайте ведмедику,

Яка зараз пора року? (зима)

Що він  повинен робити взимку? (спати)

Діти, ведмедик каже, що він захворів. В нього болить горло.

Що дають вам мами, коли у вас горло болить? (вітаміни, ліки, чай з лимоном)

У мене в якійсь торбинці теж є лимон. Давайте знайдемо його.

 

Психогімнастика – уявімо, що ми зараз коштуємо лимон.

Як змінюється ваш вираз обличчя? (показують)

Чим корисний лимон? (вітаміном С)

Якого він кольору? (жовтого)

Хоч лимон і кислий, знайте  - дуже корисний.

А що в іншій торбинці? (діти обмацують те, що знаходиться в мішечку, не дивлячись в нього)

Діти                  Горішки!

Вихователь:       цей горішок – фантазер

Він – чудовий масажер

(Діти розбирають горішки)

Міцно ти його здави

Свою силу покажи!

(діти виконують самомасаж долоньок горішком)

Вихователь:       Який горішок: твердий чи м'який?  (твердий)

Завдяки масажу можна поліпшити своє здоров’я .

Залишаємо тобі ведмедику лимон – заварюй собі чай.

Горішок – роби масаж та не хворій.

Вихователь:     Діти , подивіться, іграшки у ведмедика не складені в коробочки. Звісно, йому хворенькому важко. Доможемо?

(діти складають геометричні фігури: трикутники, квадратики, прямокутники, кола в  коробочки – будиночки відповідної форми.

Діти, кого можна пригостити горішками? Хто їх полюбляє? (білочка)

Ви бачили її в цьому лісі? (так, на дереві)

Де саме? Вгорі чи знизу? (вгорі)

Залишаємо подаруночок – горішки і для неї.

  • Всі ведмеді до весни міцно сплять і бачять сни.
  • Діти співають: Баю-бай, баю-бай, спи медведик, засипай.

Вихователь – А щоб ведмедик заснув, щоб йому гарно спалося – треба, щоб настала справжня зима.

Загадка – З неба зірочка злетіла,

На мою долоньку сіла (сніжинка)

Вихователь:

  • Звідки падає сніг? (з хмарки що на небі)
  • Куди він падає? (на землю, на будинки)

(вихователь кладе дітям на долоньки сніжинки)

Вихователь:   ви будете дмухати на свої сніжинки

Вдихаємо повітря носиком, і сильно повітря видихаємо через рот -робимо завірюху

(звучить аудіо запис – завірюха)

 

Дидактична гра: «Куди впали сніжинки? (на землю, на ялинки, на дерева)

 

Вихователь     скільки нападало снігу? (багато)

Якого він кольору (білого)

  • Багато снігу нападало. Тепер можна і в сніжки пограти

Малорухома гра  «Сніжки»

(звучить весела мелодія, діти роблять з білих серветок сніжки, кидають їх правою та лівою рукою).

Вихователь:    Скільки сніжок зліпили (багато).

Тепер ліс став справжнім, зимовим.

  • Дружно, весело ми подорожували,
  • Кому в лісі ми допомогли?(зайчику, ведмедику, білочці)
  • Сподобалась вам подорож?

Будемо  природу берегти та любити її.

  • А зараз повертаємось в наш дитсадок,

В свою улюблену групу яка називається…? («Золота рибка»)

  • Ой, снігу, снігу білого
  • Насипала зима
  • (виходять із засніженого лісу по слідах – під веселу музику з кошиком подарунків від лісових звірят).
docx
Додано
11 березня 2020
Переглядів
1075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку