Інтегроване заняття для дітей раннього віку "Давайте в дружбі жити"

Про матеріал

Апробована авторська розробка.

  • ü Виховувати дружні відносини між дітьми, розвивати товариськість, уміння спільно діяти, разом гратися, розвивати навички взаємодопомоги, бажання ділитися іграшками та іншими предметами.
  • ü Закріпити вміння перестрибувати через перешкоду шириною 20 см, пролізати під дугою. Розвивати рухову активність дітей, сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю.
  • ü Розширити та розвинути світогляд дітей. Стимулювати сенсорну чутливість. Розвивати зорово-моторну координацію дітей. Підвищити психічну активність за рахунок стимулювання позитивних емоційних реакцій, розвивати тактильні, зорові відчуття. Забезпечити психологічний комфорт дітей, сприяти зняттю емоційної напруги і втоми.
  • ü Зацікавити дітей нетрадиційними прийомами малювання, розвивати здатність захоплюватися створеними образами, виховувати творчу самостійність.
Перегляд файлу

Просянський ЗДО «Колобок»

 

 

 

 

Відкрите заняття для групи раннього віку «Давайте в дружбі жити»

 

C:\Users\PC\Desktop\img2.jpg

Підготувала:

Мамян І.О. 

 

Програмовий зміст:

  • Вчити уважно слухати дорослих, відповідати на їх запитання, виконувати їх прохання, вказівки, ввічливо просити й дякувати, вітатися з дорослими. Виховувати дружні відносини між дітьми, розвивати товариськість, уміння спільно діяти, разом гратися, розвивати навички взаємодопомоги, бажання ділитися іграшками та іншими предметами.
  • Закріпити вміння перестрибувати через перешкоду шириною 20 см, пролізати під дугою. Розвивати рухову активність дітей, сприяти доброму настрою, бадьорому самопочуттю.
  • Розширити та розвинути світогляд дітей. Стимулювати сенсорну чутливість. Розвивати зорово-моторну координацію дітей. Підвищити психічну активність за рахунок стимулювання позитивних емоційних реакцій, розвивати тактильні, зорові відчуття. Забезпечити психологічний комфорт дітей, сприяти зняттю емоційної напруги і втоми.
  • Зацікавити дітей нетрадиційними прийомами малювання, розвивати здатність захоплюватися створеними образами, виховувати творчу самостійність.

Попередня робота: розгляд картинок веселки, хмарок, дощу; розповідь   про взаємини кота і мишки; зацікавити дітей нетрадиційним малюванням на харчовій плівці, спробувати відтворити елементи веселки.

Матеріали: відерця, рибки, дуга, струмок, пісок, камінці, «сухий дощ», картинки веселки, дощу, хмаринок, вітрячок, стенд з натягнутою харчовою плівкою, гуаш, щітки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Діти, погляньте, скільки до нас прийшло гостей. Давайте з ними привітаємось.

Привітання

Добрий день, добрий день,

Ми вітаємось.

До гостей дорогих, посміхаємось!

Поцілунки шлемо всім довкола:

Небу, сонцю, квітам, людям.

І тоді обов’язково

День до нас привітним буде.

 

Вихователь: Давайте любі наші діти відправимося в подорож. Сідайте до чарівного потягу, поїхали!   

(під музику проїжджають коло)

Вихователь: Погляньте, малята, ми потрапили в казкову країну!  Дітки, чую музика лунає,  це напевно до нас хтось поспішає…

(Вибігає мишка, а за нею гониться котик. У мишки в руках відерце з рибками)

 

Вихователь: Мишко, чому ти плачеш?

Мишка: Котик хоче в мене рибку забрати і з їсти. А я випустити її хочу.

Котик: Я дуже зголоднів, їсточки охота. Рибка смачна яка! Якщо я її з*їм, то ти на мене образишся. Але я не хочу сваритися з тобою, Мишко.

Мишка: Якщо ти хочеш зі мною помиритись, то треба рибку відпустити. А дітки нам допоможуть. Ти згоден, Котику? Дітки, допоможіть мені розкласти рибку в мисочки потрібного кольору.

Д/г «Кольорові рибки»

Мишка: Котику, будемо миритися?

Котик: Так!

Мирилка котика і мишки

Подивися просто в очі;
Я сваритися не хочу.
Я образить не хотів,
Ненароком зачепив.
Просто в очі подивись
І зі мною подружись.

 

Котик: Як добре, Мишко, що ми з тобою знайшли спільну мову. Давай разом із дітками затанцюємо таночок примирення.

Музична розминка-примирення про дружбу.

 

Мишка: Дітки, а ви в дитячому садочку дружно живите? Не сваритесь?

Котик: А як ви обіймаєтесь, коли помирились? Давайте всім гостям покажемо.

(Діти обіймають одне одного)

Котик: А яка ж вона дружба? На що вона може бути схожа?

Мишка: Для когось дружба схожа на сонечко, така тепла, для когось – на вітерець, така легенька, а для нас дружба схожа на різнобарвну веселку, яку ми сьогодні обов*язково знайдемо. Давайте підемо по чарівній доріжці, яка приведе нас до різнобарвної веселки.

Ходьба доріжкою здоров*я

Пісочна терапія

Котик: А тепер перейдемо до іншого столику. Тут у нас у пісочку є красиві різнокольорові камінці, які дуже схожі на капельки дощику. Адже веселка з*являється тільки після дощику. Нам необхідно вибрати всі чарівні краплинки.

Робота з піском.

Мишка: Подивіться, ми прийшли до пісочку. Тут ми зможемо пальчиками намалювати веселку.  Давайте вказівним пальчиком намалюємо першу дужку, тепер двома пальчиками, трьома… а тепер всією нашою ручкою. От молодці! У вас все виходить!

Мишка: які ви молодці! Наша подорож триває. Ой, погляньте, небо затулила велика хмаринка. Давайте перепочинемо і перетворимося на хмаринки.

Психогімнастика «Я – хмаринка»

Гримить грім

 

Котик: Ой, зараз почнеться дощик, а веселка з*являється після нього! Нам необхідно пройти під веселим дощиком.

 Терапія «Сухий дощ»

(звуки легенького дощу)

 

Котик: Нарешті ми дісталися веселкової країни. А тепер у нас з вами непросте завдання. Щоб усім нам дружити треба самим створити чарівну веселку.

Кольоротерапія + нетрадиційне малювання (на харчовій плівці)

Мишка: Перед вами різнокольорові фарби. Великою щіткою ми будемо набирати фарбу і робити веселкові кольори.

Котик: Дітки, вийшло просто чудово!

Мишка: Молодці! Ми з вами справжні друзі! А друзям потрібно жити в мирі і злагоді!

Котик: На згадку про нашу подорож  ми з мишкою вам подаруємо невеличкі подаруночки.

Мишка:А також і гості прийміть від нас даруночки!

Котик: Малята, час вирушати до дитячого садочка. Сідайте до потягу, поїхали!

Заключний танок-гра «Потяг Ромашка»

 

 

 

docx
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
14965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку