Апробована авторська розробка.
Просянський ЗДО «Колобок»
Відкрите заняття для групи раннього віку «Давайте в дружбі жити»
Підготувала:
Мамян І.О.
Програмовий зміст:
Попередня робота: розгляд картинок веселки, хмарок, дощу; розповідь про взаємини кота і мишки; зацікавити дітей нетрадиційним малюванням на харчовій плівці, спробувати відтворити елементи веселки.
Матеріали: відерця, рибки, дуга, струмок, пісок, камінці, «сухий дощ», картинки веселки, дощу, хмаринок, вітрячок, стенд з натягнутою харчовою плівкою, гуаш, щітки.
Вихователь: Діти, погляньте, скільки до нас прийшло гостей. Давайте з ними привітаємось.
Привітання
Добрий день, добрий день,
Ми вітаємось.
До гостей дорогих, посміхаємось!
Поцілунки шлемо всім довкола:
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
День до нас привітним буде.
Вихователь: Давайте любі наші діти відправимося в подорож. Сідайте до чарівного потягу, поїхали!
(під музику проїжджають коло)
Вихователь: Погляньте, малята, ми потрапили в казкову країну! Дітки, чую музика лунає, це напевно до нас хтось поспішає…
(Вибігає мишка, а за нею гониться котик. У мишки в руках відерце з рибками)
Вихователь: Мишко, чому ти плачеш?
Мишка: Котик хоче в мене рибку забрати і з їсти. А я випустити її хочу.
Котик: Я дуже зголоднів, їсточки охота. Рибка смачна яка! Якщо я її з*їм, то ти на мене образишся. Але я не хочу сваритися з тобою, Мишко.
Мишка: Якщо ти хочеш зі мною помиритись, то треба рибку відпустити. А дітки нам допоможуть. Ти згоден, Котику? Дітки, допоможіть мені розкласти рибку в мисочки потрібного кольору.
Д/г «Кольорові рибки»
Мишка: Котику, будемо миритися?
Котик: Так!
Мирилка котика і мишки
Подивися просто в очі;
Я сваритися не хочу.
Я образить не хотів,
Ненароком зачепив.
Просто в очі подивись
І зі мною подружись.
Котик: Як добре, Мишко, що ми з тобою знайшли спільну мову. Давай разом із дітками затанцюємо таночок примирення.
Музична розминка-примирення про дружбу.
Мишка: Дітки, а ви в дитячому садочку дружно живите? Не сваритесь?
Котик: А як ви обіймаєтесь, коли помирились? Давайте всім гостям покажемо.
(Діти обіймають одне одного)
Котик: А яка ж вона дружба? На що вона може бути схожа?
Мишка: Для когось дружба схожа на сонечко, така тепла, для когось – на вітерець, така легенька, а для нас дружба схожа на різнобарвну веселку, яку ми сьогодні обов*язково знайдемо. Давайте підемо по чарівній доріжці, яка приведе нас до різнобарвної веселки.
Ходьба доріжкою здоров*я
Пісочна терапія
Котик: А тепер перейдемо до іншого столику. Тут у нас у пісочку є красиві різнокольорові камінці, які дуже схожі на капельки дощику. Адже веселка з*являється тільки після дощику. Нам необхідно вибрати всі чарівні краплинки.
Робота з піском.
Мишка: Подивіться, ми прийшли до пісочку. Тут ми зможемо пальчиками намалювати веселку. Давайте вказівним пальчиком намалюємо першу дужку, тепер двома пальчиками, трьома… а тепер всією нашою ручкою. От молодці! У вас все виходить!
Мишка: які ви молодці! Наша подорож триває. Ой, погляньте, небо затулила велика хмаринка. Давайте перепочинемо і перетворимося на хмаринки.
Психогімнастика «Я – хмаринка»
Гримить грім
Котик: Ой, зараз почнеться дощик, а веселка з*являється після нього! Нам необхідно пройти під веселим дощиком.
Терапія «Сухий дощ»
(звуки легенького дощу)
Котик: Нарешті ми дісталися веселкової країни. А тепер у нас з вами непросте завдання. Щоб усім нам дружити треба самим створити чарівну веселку.
Кольоротерапія + нетрадиційне малювання (на харчовій плівці)
Мишка: Перед вами різнокольорові фарби. Великою щіткою ми будемо набирати фарбу і робити веселкові кольори.
Котик: Дітки, вийшло просто чудово!
Мишка: Молодці! Ми з вами справжні друзі! А друзям потрібно жити в мирі і злагоді!
Котик: На згадку про нашу подорож ми з мишкою вам подаруємо невеличкі подаруночки.
Мишка:А також і гості прийміть від нас даруночки!
Котик: Малята, час вирушати до дитячого садочка. Сідайте до потягу, поїхали!
Заключний танок-гра «Потяг Ромашка»