Презентація містить мету та завдання які потрібно вирішити з педагогами під час проведення майстер - класу; перелік вправ з Тренінгу "Квік - налаштування на позитивний емоційний настрій". Також перераховано види та нетрадиційні техніки аплікації; перелічені завдання, що вирішуються в процесі роботи з нетрадиційними матеріалами та техніками; зразки робіт, що виконані з використанням нетрадиційних технік аплікації.
У другій частині презентації представлено практичне заняття з вихователями на тему "Аплікація з використанням нетрадиційної техніки "Айріс - фолдінг" (райдужне складання)" та надано стилі рекомендації педагогам щодо використання цієї техніки у роботі з дітьми.
познайомити педагогів з нетрадиційними техніками аплікації; навчити практичним умінням в області зображувальної діяльності з використанням нетрадиційного виду аплікації; активізувати увагу та інтерес до організації занять з аплікації як основи розвитку образотворчих здібностей дошкільнят в умовах ДНЗ; висвітлити систему методичної роботи з означеної теми та пропагувати позитивний досвід вихователя Зачепилівського ДНЗ (ясел-садка) «Ромашка» Ігнатюк І.О.; створити умови для професійного самовдосконалення педагогів; активізувати творчий потенціал педагогів через взаємообмін та взаємозбагачення досвідом;
вправляти у виконанні робіт з предметної, сюжетної, декоративної аплікації за зразком (варіативними зразками), за уявленням, уявою, з натури, за задумом; залучати до пошуку різних композиційних рішень; ознайомлювати з прийомами симетричного (із паперу, складеного навпіл або в кілька разів), силуетного вирізування, накладної аплікації, нескладного прорізного декору, витинання; удосконалювати вміння із вирізування геометричних фігур, рослинних елементів, складання з них візерунків у смузі, крузі, прямокутнику, розетці; заохочувати до створення багатоколірних композицій, колективних тематичних робіт із використанням різноманітного матеріалу (паперу різної фактури, тканини, ґудзиків, фольги, природного матеріалу, круп, макаронних виробів тощо).
Долонькова (з дитячих долоньок) Зі смужок Обривання З кольорових кружечків З використанням круп Зворотна аплікація З вати та ватних дисків Пухнаста аплікація (зі скручених шматочків серветок) 3D аплікація (з дітьми старшого дошкільного віку) Аплікація з пластиліну на картоні Тичкування (з дітьми старшого дошкільного віку) Аплікація з поролону З дрібно нарізаних ниток З макаронів
Знайомство дітей з нетрадиційними техніками Знайомство дітей з поняттям технологія: щоб отримати результат, необхідно виконати послідовність різноманітних дій: вирізати деталі, змастити папір клеєм, посипати крупу, розмазати пластилін і т.ін. Формування позитивної самооцінки, пізнавально – емоційної активності Удосконалення мовленнєвої компетентності, спілкування та обміну думками Вивчення кольорів та форм Розвиток конструктивного мислення – часто під час роботи дитині необхідно з частин скласти ціле Розвиток дрібної моторики та тактильних відчуттів, особливо, якщо окрім паперу використовуються інші матеріали Виховання у дітей художньої уяви та естетичного смаку, радості і задоволення від виконаної власноруч роботи
Що ви сьогодні дізналися корисного для себе на цьому майстер – класі? Чи втілюватимете ви в свою практику щось з побаченого сьогодні? Що б ви хотіли відмітити особливо? Якщо вам сподобалась моя робота, вам все було зрозуміло і все вдалося, якщо у вас зараз гарний настрій, тоді будь – ласка покладіть у кошик смайлик, що посміхається, а на звороті напишіть свої побажання. А якщо у вас виникли труднощі, або вам щось не сподобалось, то оберіть сумний смайлик і також напишіть свої зауваження.