Презентація майстер - класу для вихователів ДНЗ на тему "Розвиток творчих здібностей дітей під час образотворчої діяльності засобами нетрадиційних технік аплікації"

Про матеріал

Презентація містить мету та завдання які потрібно вирішити з педагогами під час проведення майстер - класу; перелік вправ з Тренінгу "Квік - налаштування на позитивний емоційний настрій". Також перераховано види та нетрадиційні техніки аплікації; перелічені завдання, що вирішуються в процесі роботи з нетрадиційними матеріалами та техніками; зразки робіт, що виконані з використанням нетрадиційних технік аплікації.

У другій частині презентації представлено практичне заняття з вихователями на тему "Аплікація з використанням нетрадиційної техніки "Айріс - фолдінг" (райдужне складання)" та надано стилі рекомендації педагогам щодо використання цієї техніки у роботі з дітьми.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігнатюк Ірина Олексіївна, вихователь І старшої групи 28.04.2017

Номер слайду 2

розширити знання педагогів через знайомство з нетрадиційними техніками аплікації, як засобу розвитку інтересу дошкільників до образотворчої діяльності

Номер слайду 3

познайомити педагогів з нетрадиційними техніками аплікації; навчити практичним умінням в області зображувальної діяльності з використанням нетрадиційного виду аплікації; активізувати увагу та інтерес до організації занять з аплікації як основи розвитку образотворчих здібностей дошкільнят в умовах ДНЗ; висвітлити систему методичної роботи з означеної теми та пропагувати позитивний досвід вихователя Зачепилівського ДНЗ (ясел-садка) «Ромашка» Ігнатюк І.О.; створити умови для професійного самовдосконалення педагогів; активізувати творчий потенціал педагогів через взаємообмін та взаємозбагачення досвідом;

Номер слайду 4

Вправа «Привітання» Вправа «Подаруй усмішку» Вправа «Поважний стільчик» Вправа «Мистецтво компліменту» Вправа «Анаграма» Рефлексія «Коли дорослі краще вчаться?»

Номер слайду 5

Пасивна Активна Інтерактивна

Номер слайду 6

«Здатність до творчості – найвищий дар, яким природа нагородила людину»

Номер слайду 7

Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися, розквітнути та зробити її перші кроки пізнання посильними, цікавими та радісними.

Номер слайду 8

«Витоки здібностей та обдарувань дітей – на кінчиках пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть найтонші ниточки – струмочки, які живлять джерело творчої думки. Іншими словами, чим більше майстерності в дитячій руці, тим вона розумніша» В.О.Сухомлинський

Номер слайду 9

Від латинського слова – прикладання, заключається в вирізанні, накладанні різноманітних форм та закріпленні їх на іншому матеріалі (фоні).

Номер слайду 10

За тематикою зображення аплікація буває: Предметною Сюжетною Пейзажною Декоративною За формою: Об'ємною Площинною За кольором: Однокольорова Багатокольорова

Номер слайду 11

вправляти у виконанні робіт з предметної, сюжетної, декоративної аплікації за зразком (варіативними зразками), за уявленням, уявою, з натури, за задумом; залучати до пошуку різних композиційних рішень; ознайомлювати з прийомами симетричного (із паперу, складеного навпіл або в кілька разів), силуетного вирізування, накладної аплікації, нескладного прорізного декору, витинання; удосконалювати вміння із вирізування геометричних фігур, рослинних елементів, складання з них візерунків у смузі, крузі, прямокутнику, розетці; заохочувати до створення багатоколірних композицій, колективних тематичних робіт із використанням різноманітного матеріалу (паперу різної фактури, тканини, ґудзиків, фольги, природного матеріалу, круп, макаронних виробів тощо).

Номер слайду 12

Долонькова (з дитячих долоньок) Зі смужок Обривання З кольорових кружечків З використанням круп Зворотна аплікація З вати та ватних дисків Пухнаста аплікація (зі скручених шматочків серветок) 3D аплікація (з дітьми старшого дошкільного віку) Аплікація з пластиліну на картоні Тичкування (з дітьми старшого дошкільного віку) Аплікація з поролону З дрібно нарізаних ниток З макаронів

Номер слайду 13

Знайомство дітей з нетрадиційними техніками Знайомство дітей з поняттям технологія: щоб отримати результат, необхідно виконати послідовність різноманітних дій: вирізати деталі, змастити папір клеєм, посипати крупу, розмазати пластилін і т.ін. Формування позитивної самооцінки, пізнавально – емоційної активності Удосконалення мовленнєвої компетентності, спілкування та обміну думками Вивчення кольорів та форм Розвиток конструктивного мислення – часто під час роботи дитині необхідно з частин скласти ціле Розвиток дрібної моторики та тактильних відчуттів, особливо, якщо окрім паперу використовуються інші матеріали Виховання у дітей художньої уяви та естетичного смаку, радості і задоволення від виконаної власноруч роботи

Номер слайду 14

Розгляд робіт виконаних у нетрадиційних техніках аплікації Техніка виконання виробу Створення виставки робіт

Номер слайду 15

Кольоровий папір Гофрований папір Серветки Вата та ватні диски Крупи та насіння Фетр Тканина Поролон Нитки для в'язання Шкіра Кольорові стрічки

Номер слайду 16

Обривна аплікація (Мозаїка)

Номер слайду 17

Тичкування

Номер слайду 18

Пухнаста аплікація (зі скручених шматочків паперу)

Номер слайду 19

Аплікації з використанням круп

Номер слайду 20

Аплікація з поролону

Номер слайду 21

Аплікація з кольорових кружечків

Номер слайду 22

Аплікація зі смужок

Номер слайду 23

Аплікація з долоньок

Номер слайду 24

Аплікація з дрібно нарізаних ниток

Номер слайду 25

З макаронних виробів

Номер слайду 26

Аплікація з вати

Номер слайду 27

Стігіс – аплікація (аплікація з фетру)

Номер слайду 28

3D аплікація

Номер слайду 29

Аплікація з використанням нетрадиційної техніки «Айріс – фолдінг» (райдужне складання)

Номер слайду 30

Сприяти формуванню у педагогів уявлення про значення нетрадиційних видів аплікації в розвитку творчості дошкільників

Номер слайду 31

Познайомити педагогів з нетрадиційними видами аплікації Показати прийоми та етапи виконання аплікації Закріпити теоретичні знання в практичній діяльності

Номер слайду 32

Кольоровий картон Кольоровий папір Аркуш білого паперу формату А – 4 Айріс – шаблони Скотч Клей – олівець Серветки Ножиці

Номер слайду 33

У роботі з дітьми старшого дошкільного віку на початку можна використовувати спрощену схему даної техніки Обирати для роботи найпростіші айріс - шаблони

Номер слайду 34

Що ви сьогодні дізналися корисного для себе на цьому майстер – класі? Чи втілюватимете ви в свою практику щось з побаченого сьогодні? Що б ви хотіли відмітити особливо? Якщо вам сподобалась моя робота, вам все було зрозуміло і все вдалося, якщо у вас зараз гарний настрій, тоді будь – ласка покладіть у кошик смайлик, що посміхається, а на звороті напишіть свої побажання. А якщо у вас виникли труднощі, або вам щось не сподобалось, то оберіть сумний смайлик і також напишіть свої зауваження.

Номер слайду 35

«Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіазму.» Р.Емерсон

Номер слайду 36

Творчість заразлива. Поширюйте її. Альберт Енштейн

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Юлія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Борисовна Елена
    Дякую! Доступно, зрозуміло і цікаво
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Щипська Людашка
    Чудова робота!Все зрозуміло й цікаво продемонстровано!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Чиж Яків
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5.  Dmitry
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6.  Dmitry
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
ppt
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
13134
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку