Інтегроване заняття для дітей раннього віку ( мовлення дитини, дитина в соціумі, природа)
Тема : Що у мене є
Мета: Розвивати мовлення, увагу, мислення, пам'ять. Викликати емоційне задоволення від заняття. Закріпити уявлення дітей про будову людського тіла. Вчити показувати та називати частини тіла, їх призначення.
Матеріал: стільчики, лялька, сопілочка, зайчик.
Хід заняття
- Малята, погляньте, стоїть паравозик ( вихователь звертає увагу на стільчики, які стоять на килимку). А хто за кермом?
- Так це ж наша лялька Катруся. Давайте з нею привітаємося.
- Лялька Катруся каже, що дуже рада нас бачити. Вона нас чекала, щоб вирушити у цікаву подорож на її паравозику. Хочете поїхати з лялькою?
- Тоді займайте місця і поїхали. Ту – ту - ту… Чух- чух- чух…(діти водять руками по колінах).
- Зупинка «Очки». Діти, чи є у вас очі? Де вони знаходяться? Покажіть, будь ласка. Покажи, Даринко, свої очі і скажи « У мене є очі. Ось вони». Що очі вміють робити?
- А тепер їдемо далі. Ту – ту – ту… Чух- чух- чух… Зупинки « Вушка», «Носик», «Ротик», «Ручки», «Ніжки», «Животик».
(Діти показують, повторюють речення, відповідають на запитання)
- Ту –ту-ту…Чух-чух-чух… Куди це ми приїхали? Стоїть ширма. Цікаво, що за нею? Але ми не бачимо і не чуємо.
(вихователь грає на сопілці)
- Що це звучить?
- Так, це пісенька сопілочки. А звідки ви знаєте?
- Так, ви чуєте пісеньку. А чим ви чуєте?
- Вірно, чуєте ви вушками. А хто грав у сопілочку?
- Так. Це я грала. А звідки ви знаєте?
- Так, ви бачили очима. А хто це?
- Так, це зайчик. А що є на голівці у зайчика?
- Він хоче з вами погратися.
Гра « Що роблять ручки (ніжки..)»
( Вихователь запитує, що роблять ручки, а діти плескають в долоньки. Коли запитує, що роблять ніжки – діти тупочуть ніжками і т.д.)
- Весела подорож у нас вийшла, але нам час повертатися назад до садочку. Сідаємо у паравозик.
- Ту-ту-ту…Чух-чух-чух…ось і приїхали. Давайте подякуємо ляльці Катрусі дякую та до побачення.