Інтегроване заняття для дітей середнього дошкільного віку - "День народження Мальвіни"

Про матеріал

Розробки занять до тижня безпеки в ДНЗ - основи безпеки життєдіяльності для дошкільнят.

  • Знайомити дітей з предметами, що не входять до переліку дитячих іграшок; дати поняття, що речовини побутової хімії допомагають вирішувати багато проблем при цільовому використанні, але вони можуть виявитися отрутою в інших випадках;
  • Учити дітей дотримуватись правил безпечного користування предметами , надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки. Покращувати навички пояснювального мовлення;
  • Зацікавити дітей нетрадиційними прийомами малювання, розвивати здатність захоплюватися створеними образами, виховувати творчу самостійність;
  • Забезпечувати психологічний комфорт дітей, сприяти зняттю емоційної напруги і втоми, формувати позитивне світобачення.

Розвивальні завдання: розвивати в дітей вміння розмірковувати: чому цікаві та привабливі зовні предмети можуть бути небезпечними.

Виховні завдання: виховувати в дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкоджувати власній безпеці.

Попередня робота: читання віршика «Мило, пральний порошок – це не з наших іграшок»; зацікавити і спробувати з дітьми нетрадиційний прийом малювання за допомогою зім`ятого паперу.

Перегляд файлу

 

Просянський ДНЗ «Колобок»

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття для дітей середнього дошкільного віку на тему:

 

«День народження Мальвіни»

 

(Основи безпеки життєдіяльності)

C:\Users\Андрей\Desktop\1638556-582bbbcf38d9bb90.png

 

                                                                                        Вихователь: Мамян І.О.

 

 

 

 

. Програмовий зміст:

Навчальні завдання:

  • Знайомити дітей з предметами, що не входять до переліку дитячих іграшок; дати поняття, що речовини побутової хімії допомагають вирішувати багато проблем при цільовому використанні, але вони можуть виявитися отрутою в інших випадках;
  • Учити дітей дотримуватись правил безпечного користування предметами , надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки.    Покращувати навички пояснювального мовлення;
  • Зацікавити дітей нетрадиційними прийомами малювання, розвивати здатність захоплюватися створеними образами, виховувати творчу самостійність;
  •  Забезпечувати психологічний комфорт дітей, сприяти зняттю емоційної напруги і втоми, формувати позитивне світобачення.
  •  

Розвивальні завдання: розвивати в дітей вміння розмірковувати: чому цікаві та привабливі зовні предмети можуть бути небезпечними.

 Виховні завдання: виховувати в дітей обережність щодо предметів, які можуть   зашкоджувати власній безпеці.

Попередня робота: читання віршика «Мило, пральний порошок – це не з наших іграшок»; зацікавити і спробувати з дітьми нетрадиційний прийом малювання за допомогою зім`ятого паперу.

Обладнання:  пакунок з «побутовою хімією», коробка з небезпечними речами, папір, гуаш, фломастери, колби,кольорова вода,оргскло, паперовий торт.

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття:

І.Мотивація діяльності.

1.Привітання

   Вихователь:

 Нумо разом привітаймося

Теплом ручок обміняймося

Вправо, вліво повернемось

Один одному всміхнемось

До нас гостей прийшло багато

Треба всіх їх привітати

«Доброго ранку, доброго ранку всім!

 

2.Відгадування загадки:

 

   Вихователь:

Вчила вона Буратіно писати

І ключ золотий помагала шукати

Та дівчинка-лялька з красивим волоссям,

На гарнім обличчі малесенький носик

Вгадайте, це хто отака вся красива

Та звать її легко…вгадали?                                              (Мальвіна)

 

 (вихід Мальвіни)

 

Мальвіна: Добрий день, діти! Я рада всіх вас бачити і запрошую у незвичайну подорож . Одягли чобітки, покрутились і на моєму День народженні опинились.

 

(під музику ідуть по доріжці здоров я)

 

Мальвіна:А ви потрапили до мене на день народження!І я запрошую вас відсвяткувати його зі мною!Діти, а ви мені сьогодні наснилися!!! Хочете я вам покажу свій сон?

3. Кольоротерапія блакитним, жовтим та зеленим кольором.

 

  • Уявіть собі…Ось ви йшли до мене в гості по блакитному сніжку, він такий гарний, блискучий!а ось і сонечко світить до вас своїми ласкавими, теплими промінцями…Гарно вийшло?Давайте зарядимо водичку позитивною інформацією:

Дитина: Я люблю водичку жовту,

                Що як сонце зігріває.

                Коли дощ надворі мокрий,

                Ця вода нас звеселяє.

Мальвіна: А я люблю таку блакитну,

                    Неначе небо неозоре.

                    Така вода до нас привітна,

                    Сприяє мудрості довкола.

А як ви вважаєте,що станеться,якщо змішати жовтий і блакитний колір? Не знаєте?Зараз я вам покажу чудеса…Давайте уважно поглянемо.

(Змішує. Утворюється зелений колір)

Який колір утворився?Вам подобається?

 

Мальвіна:  Ви погляньте – чудеса!

                     Утворилася краса!

                     Це зелений!Колір літа!

                     Надихає нас радіти!

 Бачите,як багато всього може дати нам звичайна водичка, це і чудеса, і гарний настрій!Ось такий у мене був сон чарівний!А  ви і насправді опинилися у мене на святі.

 

Мальвіно: Тепер давайте розімнемося та трішки потанцюємо у мене на святі!

 

Танець «Буратіно»

Стукіт у двері…

Буратіно: - Ооо, а хто тут мене кликав? А я ось! Мальвіно, я ж до тебе в гості йшов, привітати тебе з днем народження!

(у Буратіно пакунок з подарунками та букет квітів)(Дарує квіти)

Мальвіна: Спасибі, ти дуже вчасно! А ми саме зібралися святкувати! Сідай до столу!І ви дітки теж сідайте.

(Буратіно витягує з сумки різні хімікати і розставляє між тарілками)

Мальвіна: Що це ти  робиш? Діти, що Буратіно нам приніс?

Діти:  Пральний порошок, лак, парфуми.

Мальвіна: Усьому цьому не місце на обідньому столі!!!

Буратіно: (ображено) Як це не місце? Це мій подарунок для тебе!!! Зараз я тобі його покажу.

(Нахиляється над столом і носом протикає порошок, той висипається в тарілку)

  • Ой, вибач, я не хотів, зараз я все приберу!
  •  

(Хапає порошок при цьому падають всі інші склянки. Мальвіна починає чхати)

Мальвіна: Ну що ти наробив! Я так готувалася до свого свята!такий торт спекла! А ти його зіпсував!(кашляє) Тепер його доведеться викинути, бо він отруйний пральним порошком і різними лаками!

Буратіно:Вибач,Мальвіночко!Та не кашляй вже, зараз я усуну неприємний запах!Ось бачиш, які парфуми. Раз – і все!

(Бризкає все парфумами)

Мальвіна: Що ти накоїв! Тепер зовсім нічого не можна їсти! Усе повинно стояти на своїх місцях, допоможи мені прибрати!діти,  скажіть Буратіно чи можна брати побутову хімію? А де вона повинна стояти? Усе, що належить до побутової хімії повинно знаходитися як найдалі від їжі і використовувати суто за призначенням. А дітки тобі ось розкажуть правила поводження з побутовою хімією!

Дитина 1: У світі безліч речовин – і фарба ,і парфуми,і бензин,

                  Одну загальну рису мають:із іскри навіть вибухають.

                  Ці речовини пам `ятайте й подалі від дітей ховайте!

 

Дитина 2: Хімія шкідлива – знай!

                   Та на вус собі мотай!

                   І пакети,й різні пляшки,баночки і тюбики.

                   Порошки, пігулки,мазі, брати ви не будете.

 

Дитина 3: Хоч красиві етикетки

                   І яскраві пляшки

                   Небезпечний їхній вміст

                   У вигляді кашки!

 

Дитина 4:  І малятам, і звірятам,

                    Дуже добре треба знати:

                    Речовини ці шкідливі

                    Буде шкода для дитини!

Буратіно: Мальвіночко, я ж забув! Тобі ось подаруночок Бармалей передав!

 ( дає пакунок, на коробочці написано « Іграшки для дітей», а в ньому сірники, запальничка, гвіздки, бите скло, голка, кнопки,термометр, ножиці, пігулки, ножик)

Мальвіна: Діти, хіба це іграшки? Як можна назвати усі ці речі одним словом?А які предмети можна назвати колючими?ріжучими? вогненебезпечними? Давайте знайдемо кожній речі своє місце

 

( д/гра « Розташуй речі за своїми місцями»  )

 

Мальвіна: Молодці! А зараз ми закріпимо здобуті знання за допомогою гри «Можна – неможна»

Мальвіна: Дітки, підійдіть до столиків та закресліть на оргсклі предмет на картинці , яка є небезпечною.

(Діти виконують гру)

 

  • Можна гратися сірниками? Самим запалювати сірники?Можна подати коробку із сірниками бабусі?
  •  Можна підняти з підлоги татову запальничку і покласти її на стіл?
  • Можна дитині вашого віку брати ножа і чистити картоплину? Можна дітям мити картоплину під краном?
  • Можна гратися ліками? Можна приймати ліки, які приписав лікар під наглядом дорослого?
  • Можна пришити самому ґудзика до сорочки? Можна спостерігати за тим , як це робить мама?

 

Буратіно: Тепер я все зрозумів, вибачте дітки, що я нічого не знав. Тепер я буду навчатися, щоб знати так багато як і ви.А в мене є пропозиція! Давайте виготовимо Мальвіні подарунок на День народження!

 

Практична робота:

«Квітка для Мальвіни»

Мальвіна:  Давайте підійдемо до столиків і підготуємо наші ручки.

Пальчикова гімнастика:

До роботи готувалась дітвора

Закотила аж по лікоть рукава

Дітки ручки потирали

Їх гарненько розминали

Пальці у замочок склали

І долоньки вивертали

Потім пальчики з єднали

І по черзі роз єднали

І чемненько попрохали

«Наші милі рученята,

Час прийшов попрацювати»

 

Нетрадиційне малювання м`ятим папером.

 

Буратіно: Ось, які гарні подаруночки тобі дітки зробили!Привітайте її ,будь-ласка! Наприклад: «мальвіно, будь здорова!» .

 

Д/г «Привітання для Мальвіни»

 

Танок Барбарики « З Днем народження»

 

Мальвіна: А я тепер хочу всіх пригостити тортиком. Але не тим, що ти Буратіно зіпсував, а іншим!

 

(роздача паперового торта з цукерками)

 

Мальвіна: Діти, нам треба вже повертатися до дитячого садка. Покрутились, зняли чарівні черевички і опинилися в дитячому садку!

 

Буратіно:  Швидко збігають хвилинки

                    Ось і прощатись пора

Мальвіна: Дозвольте усім побажати

                    Щастя, здоров я, добра!

 

docx
Додано
3 лютого 2018
Переглядів
5346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку