Інтегроване заняття для учнів 1-го класу за темою "Загадковий світ тварин"

Про матеріал
Інтегроване заняття (читання, математика, природознавство, англійська мова) у групі подовженого дня. 1 клас. Тема "Загадковий світ тварин". Всі матеріали до виховного заняття можна знайти за посиланням на Google Диск: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/19SNPY7LQ2MA8SSKpvNOWTkVOJYjISbeC
Перегляд файлу

Вихователь ГПД   Салабай А.В.

Інтегроване заняття (читання, математика, природознавство, англійська мова)

Тема. Загадковий світ тварин

Мета:

навчальна:

  • розширити і уточнити знання дітей про тварин та середовище їх існування;
  • ознайомити з цікавими фактами життєдіяльності тварин;
  • обговорити яку користь дають людям тварини;
  • повторити приклади на додавання і віднімання в межах 10, склад чисел, поняття «більше», «менше»;
  • ознайомити з назвами тварин англійською мовою.

розвивальна:

  • розвивати пізнавальний інтерес учнів, спостережливість, уважність, пам’ять, уяву, кмітливість, логічне мислення, вміння спостерігати за тваринами, описувати зовнішній вигляд тварин;
  • сприяти розвитку креативності, стимулювати дітей до творчої діяльності.

виховна:

  • виховувати розумне бережливе ставлення до природи, дбайливе ставлення до тварин, чуйність, доброту, милосердя;
  • підтримувати дружні взаємовідносини під час роботи в парах.

Обладнання:; математичний плакат-пазл; лепбуки: тексти для читання, розмальовки; кросворд; зображення тварин; лего.

Наочність: слайди презентації; відеозапис фізхвилинки.

Хід заняття:

  1.          Вступ до заняття
  1. Створення емоційного настрою. Налаштування на заняття. (Куб з правилами)

Вихователь:  Продзвенів уже двіночок,

До парт кличе нас охоче.

Зупинились, підрівнялись,

І на місця всі повсідались.

Сіли як справжні учні першого класу, розпочинаємо наше заняття. Бажаю вам попрацювати гарно, дізнатися багато нового і цікавого. А для цього потрібно пам’ятати і виконувати правила, які ми склали з вами і записали на гранях чарівного куба. Давайте повторимо їх.

Вихователь: Молодці! Можемо розпочинати наше заняття.

  1. Постановка проблемного запитання. Лист від Центаврика.

Вихователь: Діти, погляньте на екран. До нас на заняття завітав Центаврик. Він надіслав нам листа. Давайте його уважно послухаємо! (Слайд 2)

«Добрий день, діти! Я мандрував на багато планет і багато чого бачив. На планеті Земля я познайомився з дуже цікавими істотами. Я б хотів і вам їх представити. Після того, як ви з ними познайомитеся, я б хотів отримати відповіді на такі запитання: Скажіть, будь ласка, чому вони так важливі? Що б сталося, якщо їх не було у світі?»

  1.               Повідомлення теми заняття. Робота в групах. Математичний пазл (Математичний плакат-пазл)

Вихователь: Центаврик надіслав нам листа, але він зашифрований. Щоб відгадати про що він розповідав, потрібно скласти математичний пазл. Працюємо в групах, а одна група – біля дошки. Які є правила роботи в групах? Для виконання у вас є три хвилини.

(На дошці прикріплено плакат із прикладами. Розв’язавши правильно приклад діти знаходять потрібний пазл. Закінчивши роботу діти дізнаються, що Центаврик розповідав про тварин)

Вихователь: Отже, тема нашого заняття – тварини. Заспіваємо пісеньку про тварин.

  1.               Актуалізація опорних знань. Вправа «Що я знаю? Що я хочу дізнатися?»

Вихователь: Діти, що ви вже знаєте про тварин? А що б ви хотіли дізнатися?

Відповіді учнів.

  1. Основна інтерактивна частина
  1. Робота в групах. Лепбук. Плакат

Вихователь: Тепер ви будете працювати в групах. У вас на партах лежать малюнки тваринок. Переверніть їх. Сядьте за ті парти, де стоїть така тваринка, яку ви обрали.

У вас на партах лежать лепбуки. Розгорніть їх. На першій сторінці знайдіть чарівну квіточку, що зображує Графства (класи) тварин. Ви знаєте, що Тварини – це узагальнювальне слово. Хто відноситься до Царства Тварини?

(Діти розглядають квіточку з ілюстраціями і назвами класів тварин. Ознайомившись, відповідають на запитання вчителя)

Вихователь: Отже, погляньте на плакат. До Царства Тварини відносяться: Звірі, Комахи, Птахи, Риби, Плазуни, Земноводні. Давайте з’єднаємо назву графства із тваринкою, яка до нього належить. Яка тваринка із чарівної квіточки належить до цього графства? Що ви про неї знаєте?

Відповіді учнів.

  1.               Робота з текстом
    1.       Читання тексту

Вихователь: Знайдіть у лепбуці блакитну кишеньку. В ній є надрукований текст. Покладіть один перед собою, а інший віддайте сусіду по парті. Поставте чарівний пальчик на перше слово і приготуйтеся слідкувати.

(Вихователь читає текст, діти уважно слідкують)

Вихователь: Молодці! Тепер візьміть у руки чарівні олівці, будемо читати по реченню і саджати слова у човники. Читає той учень, у якого на парті сидить папужка.

  1.       Бесіда за прочитаним

Вихователь: Хто належить до Царства Тварини?

Де можуть жити тварини? На які групи вони поділяються?

Як потрібно ставитися до тварин?

  1.               Вправа «Обери домівку для тваринки». (Лего)

Вихователь: У вас на партах лежать лего синього та зеленого кольору. Пограємо у гру. Я буду називати тварин, а ви показувати колір лего. Якщо це свійська тварина, то піднімайте синій, якщо дика, то зелений. Будьте дуже уважні!

Слова для гри: кіт, вовк, собака, порося, сова, дельфін, ведмідь, кінь, змія, кролик, мураха, лев, лисиця, слон, сова.

  1.               Хвилинка руху. (Слайд 3, відеозапис)

Вихователь: Прийшов час відпочити на хвилинці руху.

  1.               Робота з кросвордом «Свійські тварини». Загадки від заздалегідь підготовлених учнів. (Плакат-кросворд на дошці)

Вихователь: Погляньте на дошку. Перед вами висить кросворд. Для того, щоб його заповнити, потрібно відгадати загадки. Загадувати їх будуть ваші однокласники, а ви - уважно слухати та правильно відповідати.

Рожевеньке та жирненьке,

Наче діжечка, кругленьке,

Є на рильці п'ятачок,

Замість хвостика — гачок.

Візьмеш в руки хоч на мить —

Мов скажене, верещить.

Краще не чіпайте.

Хто це? Відгадайте!

(Порося)

  1. Має дуже прудкі ніжки,

Наставляє грізно ріжки

На великого собаку.

Той сховався з переляку.

А дасте ви їй травиці,

Кухлик чистої водиці —

Молочком вас пригостить.

Хто вона? Ану скажіть!

(Кізочка)

  1. Як і зайчик, має вушка,

Весь пухнастий,як подушка,

Любить моркву, капустину,

Лагідний, немов дитина.

(Кролик)

  1. Як захоче їсти часом,

То й канючить: «М'я-яса, м'я-яса!»

Миє шубку волохатик —

Ждіть гостей у вашу хату.

За вушком почухайте,

Пісеньку послухайте.

Хоч ледаркуватий трішки,

Та страшний він є для мишки

Й пацюків порозганяє...

Тож назвіть його, хто знає!

(Котик)

Вихователь: Що спільного у всіх цих тварин?

Відповіді учнів.

Вихователь: Так, правильно. Вони всі свійські, тобто живуть біля людей. Чому вони так важливі? Як потрібно до них відноситися?

  1.               Завдання від Центаврика. (Слайд 4, зображення тварин на дошці, розмальовки)

Вихователь: У Центаврика є ще один лист для вас. Давайте уважно його послухаємо.

«Я знаю дуже багато мов, у тому числі і англійську. А чи знаете ви як називати тварин англійською мовою? Добре, я вам розповім.»

Вихователь: Погляньте на зображення тварин на дошці. Хто на першому малюнку?

Діти: Лисичка.

Вихователь: Так, правильно, діти. Лисичка англійською мовою fox. Повторіть усі разом. Тепер повторіть лише дівчатка. Лише хлопчики. Лише (окремий учень). Молодці, діти. Отже, мураха англійською мовою - fox.

Схожа методика для опрацювання слів вовк - wolf, змія - snake).

Вихователь: Діти, погляньте уважно на всі ці зображення. Що об’єдную всіх цих тварин?

Відповіді учнів.

Вихователь: Так, правильно. Це все дикі тварини. Чому вони так важливі для людей? Як потрібно до них відноситися?

Вихователь: Знайдіть у лепбуці зелену кишеньку. Дістаньте одну розмальовку для себе, а іншу віддайте сусіду по парті. Погляньте уважно. Розфарбовувати потрібно тим кольором, який відповідає слову. У вас для виконання роботи 3 хвилини.

  1. Підсумок та зворотний зв’язок
  1. Рефлексія. Вправа «Незакінчене речення». (Плакат). Вправа «Плутанка». (Слайд 5)

Вихователь: Молодці, діти. Ви гарно сьогодні попрацювали. Отже, давайте підведемо підсумки за допомогою вправи «Незакінчене речення». Початок ви бачите на дошці. Оберіть один для себе та закінчіть, висловлюючи свою думку. Тепер ви можете дати відповіді на запитання «Що би сталося, якщо не було тварин? Чому вони так важливі?»

Відповіді учнів.

Вихователь: Погляньте на екран. Прочитаємо речення – підсумок заняття.

docx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
1961
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку