Урок "Світ моїх захоплень"

Про матеріал
Вчити учнів розкривати позитивний образ «Я»; відрізняти здорові і шкідливі захоплення; показати різноманітність смаків і захоплень здобувачів освіти; розвивати та стимулювати бажання всебічно розвиватися та цікаво проводити вільний час, виховувати здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

Тема.  Світ наших захоплень.

 

Мета. Вчити учнів розкривати позитивний образ «Я»;  відрізняти здорові і шкідливі захоплення; показати різноманітність смаків і захоплень здобувачів освіти; розвивати та  стимулювати бажання всебічно розвиватися та цікаво проводити вільний час, виховувати здоровий спосіб життя.

Обладнання. Фрагмент відео  (https://www.youtube.com/watch?v=-Mh9o-pqvFQ), малюнки,  кольорові олівці, 4 аркуші для фліпчарту, портативна колонка.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч.

Енерджайзер «Передай усмішку».

 Беремося за руки і «передаємо усмішку по колу з побажанням». Кожна дитина повертається до свого сусіда праворуч і бажає гарного дня та образно «передає усмішку» з долоньок у долоньки.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

 

   Мама любить вишивати,

   Ну а тато – майструвати.

   Сестричка менша – танцювати,

   А я люблю книжки читати.

* Запитання:

- Чи знаєте ви, чим люблять займатися у вільний час ваші мама і тато, братики чи сестрички?

Розкажіть.

- Як ви думаєте, чому у кожного з вас різні відповіді?

ІІІ. Слово вчителя. Повідомлення теми і завдань уроку “Чарівна скринька”.

Кожна людина – це неповторна особистість, у якої свої погляди, смаки і захоплення. Одна людина любить те, що не подобається іншій. У вільний час кожен старається займатися тим, від чого одержує задоволення.

           -Зараз в мене є для вас, чарівна скринька. Як ви думаєте, що в ній?(Лист від однолітків про свої захоплення). Протягом цього тижня ми  будемо говорити про ваші смаки і захоплення. Ви зможе розповісти про себе і дізнатися про захоплення своїх однокласників. Знання смаків і захоплень товариша дозволить краще пізнати один одного, стати більш толерантними, ввічливими.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Стіна слів: Мандри, танці, ігри, спорт, роботи, читання, мрія, інтерес, творчість, вільний час, корисно.

     У кожної людини свої вподобання; те, що подобається одній, інша ненавидить. Тому, якщо хтось не розділяє ваш смак у музиці/одягу, це нормально, адже, як ми знаємо, кожен з нас індивідуальний, то і вподобання можуть бути різними.

Твої смаки – це те, що тобі подобається, наприклад: музика, одяг, їжа, ігри, спорт.

* Твої захоплення – це те, чим любиш займатися у вільний від навчання час.

2. Вправа «Моє дозвілля»

* Розгляньте малюнок

 

* Знайдіть предмети пов’язані з вашим улюбленим заняттям і розфарбуйте їх.

* Намалюйте те, що ви любите робити.

* Презентуйте свою роботу перед класом.

3. Вправа «Крісло автора» дає змогу проаналізувати свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняються серед інших і які надають їм неповторності.

 (У «Крісло автора» учні сідають за бажанням.) Розповісти про себе, про свої улюблені заняття.

5. Вправа “Зірка».

Звучить тихо легка музика.

* Сядьте зручніше і заплющіть очі. Зробіть два глибоких вдихи і видихи. Уявіть, що над вами висить золота зірка. Це – ваша зірка. Вона піклується, щоб ви були щасливими. Відчуйте її тепло. Уявіть, що ви теж випускаєте промінці ясного світла і це світло іде до всіх дітей у класі. Тепер надішліть своє світло людям, яких немає у цій кімнаті: батькам, знайомим, друзям. Побажайте зірці всього найкращого та попрощайтеся з зіркою і розплющіть очі.

6. Робота в групах.

Кожна група одержує лист для фліпчарту:

 Намалювати та розповісти “три слова” кожному члену групи:

1 група – улюблену іграшку;

2 група – улюблену їжу;

3 група – улюблену гру;

4група – улюблену тварину;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентація групових робіт:

     (Спільне обговорення своїх захоплень, вражень від малюнків)

  Доповідачеві з кожної групі розповісти про смаки і захоплення її членів.

  • Чи часто зустрічається подібність у ваших смаках і захопленнях? Скажіть,діти, чи ви любите морозиво? -(Так!). А чи всі ви любите футбол? - (Ні!). Ось, бачите. Футбол подобається не всім, але це не важливо,якщо ви його любите. Головне, щоб вам подобалось ваше захоплення.

 

 

  

 

Висновок. Подібність зустрічається рідко. Це свідчить про те, що кожному подобаються різні речі і захоплення різні. А чому? - Тому, що кожна людина індивідуальна, особлива і однакових людей не існує. В кожного з нас є своє хобі та вподобання. Головне, щоб захоплення було корисне та цікаве вам.

7. Гра «Мікрофон».

      Учень – журналіст бере інтерв’ю в учнів класу, які відповідають на питання «Чи всі захоплення корисні для здоров’я».

8. Робота в парах.

Подумайте і скажіть, які з даних захоплень сприяють зміцненню здоров’я, а які шкодять. Чому?

Захоплення: спорт, прогулянки на свіжому повітрі, паління сигарет, рухливі ігри, фізична праця, вживання алкоголю, загартовування, гра в комп’ютер, перегляд телепередач.

Який можна зробити висновок?

Висновок. Здорові захоплення, переходячи у звички, зміцнюють організм людини, а шкідливі – руйнують його.

V. Підсумок уроку

Прочитайте висновки.

* Кожен учень має різні смаки і захоплення.

* Корисні захоплення зміцнюють здоров’я.

VІ. Оцінка уроку

Зверніть увагу на маленьких міньйонів. У них різний настрій. Розфарбуйте міньйона, в якого такий самий настрій як і у вас після нашого уроку.

- Дуже вдячна вам, за гарний настрій та ваші розповіді про ваші захоплення!

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
5475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку