Інтегроване заняття (ознайомлення з навколишнім, розвиток мовлення)
Тема: «Власне тіло я вивчаю і його оберігаю»
Мета: -дидактична: уточнити і розширити знання дітей про частини тіла та власну гігієну
-корекційно-розвиваюча: розвивати пізнавальну сферу, мислення, мовлення, увагу, уяву, дрібну та грубу моторику, сенсорні відчуття;
-виховна: виховувати акуратність, працелюбність.
Доброго ранку!
Вушка прислухайтесь,
Очки- придивляйтесь,
Носик- глибше дихай,
Ротик- посміхнись.
Ранкова руханка
Всі люди схожі будовою тіла ( є руки, ноги, голова, тулуб, на голові – вуха, очі, рот, ніс, волосся).
Отже, поговоримо сьогодні про будову тіла людини.
2.Перегляньте з дитиною відео та ознайомте малюка із будовою тіла.
https://youtu.be/__uk1DoQIhA?si=Ksn-mvB3ez52u7bJ
3.Відгадайте загадки
4.Виконайте разом практичні вправи:
▪ плесніть в долоні
▪ погладьте свій животик
▪ заховайте руку за спину
▪ доторкніться до своєї спини
▪ доторкніться до маминих рук
▪ підніміть руки перед собою
▪ дістаньте долонями до підлоги
▪ стисніть долоньку в кулачок
▪ поворушіть пальчиками
▪ пострибайте на двох ногах, а тепер на одній
▪ поставте ноги широко-широко
▪ походіть на носочках, а тепер на п’ятах
▪ зігніть ногу в коліні
▪ присядьте
5. Дидактична гра «Права, ліва»
https://youtube.com/watch?v=lhleO9PYm2Y&feature=share
6. Руханка «В здоровому тілі-здоровий дух»
https://youtube.com/watch?v=fg7gqwoNdGI&feature=share
7. Гімнастика для ротика (артикуляційна
https://youtu.be/ffxaloBdHaw?si=QPHdpSUaSnDfYiDJ
8. Розвиток графомоторних навичок «Намалюй зачіску»
Консультація для батьків «Скільки дитина має навчатися щодня?»