Конспект інтегрованого заняття з мовленнєвого розвитку та ознайомлення з навколишнім на тему: «Моя сім`я».

Про матеріал
Освітні завдання: продовжувати формувати в дітей уявлення про сім`ю як про близьких і рідних людей, які допомагають одне одному, люблять одне одного і шанують; виховувати любов та повагу до своєї сім`ї, патріотичні почуття (бажання захищати й шанувати членів своєї сім`ї), почуття гумору; розвивати увагу, пам'ять, зв’язне мовлення, логічне мислення, творчу уяву, емоційну сферу, вміння чути, фонематичний слух, дрібну моторику рук; закріплювати в дітей уявлення про рідних людей; продовжувати вчити дітей утворювати пестливі слова, узгоджувати прикметники з іменниками; формувати вміння (за допомогою дорослого) складати опис картин; активізувати словник дітей за темою, ввести в активний словник назви сім`я, родина.
Перегляд файлу

«Моя  сім`я»

 

16273044-Family-theme-image-1-Stock-Photo

 

 

Конспект інтегрованого заняття з мовленнєвого розвитку та ознайомлення з навколишнім   на тему: «Моя сім`я».

 

:

Освітні завдання: продовжувати формувати в дітей уявлення про сім`ю як про близьких і рідних людей, які допомагають одне одному, люблять одне одного і шанують; виховувати любов та повагу до своєї сім`ї, патріотичні почуття (бажання захищати й шанувати членів своєї сім`ї), почуття гумору; розвивати увагу, пам'ять, зв’язне мовлення, логічне мислення, творчу уяву, емоційну сферу, вміння чути, фонематичний слух, дрібну моторику рук; закріплювати в дітей уявлення про рідних людей; продовжувати вчити дітей утворювати пестливі слова, узгоджувати прикметники з іменниками; формувати вміння (за допомогою дорослого) складати опис картин; активізувати словник дітей за темою, ввести в активний словник назви сім`я, родина.

 

Обладнання: ілюстрації до теми «Моя сім`я».

 

 

Хід заняття

 

I. Організаційний момент

Мовленнєва вправа «Доброго ранку!»

 

 

 

 

 

Описание: доброго ранку сонечко

 

I. Основна частина

Діти сидять разом з батьками. Перед дітьми ілюстрації до теми «Моя сім`я».

 

 

Педагог. Малята, погляньте, які гарні картинки. Розкажіть, кого ви бачите на них? (Маму, тата,бабусю, дідуся,діток.) Як ви гадаєте, хто з цих людей мама, а хто – тато, синок, дідусь, бабуся? (Діти визначають за малюнком членів родини.) Правильно. А хто скаже, як назвати всіх, кого ми бачимо на малюнку, одним словом? (Родина, сім`я).

 

 

         Так, сім`я – це дуже важливо. І ми з вами знаємо народний вірш-забавлянку про сім`ю. Розкажемо його?

 

Описание: Велика буква у власних іменниках

 

Педагог. Ось так розповідається про сім`ю у віршику. Діти, а тепер ви згадайте, як звуть ваших членів родини. (Діти виконують завдання.) 

 Розповімо, яка ваша мама. (Мама добра, красива, лагідна, ніжна весела.)

 Як лагідно ви називаєте маму? (Матуся, матусенька, матінка, мамуся.)

 Розкажіть який тато. (Тато сильний,сміливий, добрий.)

 Як лагідно ви називаєте тата? (Татусь, татуньо, татусенько, татонько.)

 

 

Артикуляційні вправи: «Віконечко», «Посмішка», «Парканчик».

 

https://www.youtube.com/watch?v=2hKBkBynMf4

 

 Подивіться на картинки і скажіть, хто що робить у сім`ї?

 

sochinenie_gotovim_s_mamoy_2istockphoto-516316216-1024x1024images (1)

Батьки з дітьми розглядають картинки і складають речення: «Мама з донькою миють посуд. Мама прибирає в кімнаті. Синок витирає пил» тощо.

 А зараз уважно розглянемо першу картинку і складімо розповідь про цю сім`ю. Я починатиму, а ви допомагатимете.

Настав ранок. Прокинулася вся … (сім`я). Кожен робив свою справу. Мама … (заварювала чай). Донечка … (мила овочі). Синочок … (чистив картоплю). Ця сім`я працьовита і … (дружна).

 

– Кожна сім`я повинна бути міцна, дружна і працьовита. Ви повинні любити і допомагати один одному. І пам’ятайте: сім`я дуже важлива для кожної людини.

 

Гра ''Я мамочку люблю, її міцно обійму'' (гра з мамою)

 

Дитина повертається обличчям до мами, обіймає її за пояс, ногами стає на ноги мами і так треба рухатися вперед. Назад повернутися бігом, взявшись за руки.

Діти дуже люблять своїх батьків, а батьки дітей.

 

Розвиток дрібної моторики.

Творча робота : « Щаслива родина».

 

https://www.youtube.com/watch?v=iLgNKO-WW5Q

 

 

 

 

 

I. Підсумок

 

 Про кого ми сьогодні розмовляли (маму, тата, бабусю, дідуся, діток).

 Як назвати їх одним словом? (Сім`я, родина.) Молодці! Ви уважно розглядали картинки про сім`ю, цікаво розповідали, дружно грали.

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку