Інтегроване заняття "Подорож Україною"

Про матеріал

Інтегроване заняття «Подорож Україною». Мета: вчити дітей орієнтуватися у довкіллі, викликати емоційний відгук на ігровий сюжет, вчити називати дитинчат свійських птахів, а також утворювати форму множини за допомогою суфікса – ат, закріпити лічбу в межах 3, вживання узагальнюючого слова «дикі тварини». Учити викладати і наклеювати квіти на графічну основу. Розвивати зв`язки мовлення, уяву, пам`ять, інтерес до природи, вміння впевнено досягати своєї мети. Виховувати любов до природи, до рідного краю.

Перегляд файлу

Інтегроване заняття «Подорож Україною»

Мета: вчити дітей орієнтуватися у довкіллі, викликати емоційний відгук на ігровий сюжет, вчити називати дитинчат свійських птахів, а також утворювати форму множини за допомогою суфікса – ат, закріпити лічбу в межах 3, вживання узагальнюючого слова «дикі тварини». Учити викладати і наклеювати квіти на графічну основу. Розвивати зв`язки мовлення, уяву, пам`ять, інтерес до природи, вміння впевнено досягати своєї мети. Виховувати любов до природи, до рідного краю.

І. Вступна частина:

- Добрий день, діти! Ви любите подорожувати? Давайте пригадаємо, як називається країна, в якій ми живемо?(Україна) Ось цією країною ми будемо з вами подорожувати на потязі.

ІІ. Основна частина:

Діти, сідайте у потяг та вирушаємо з вами у подорож:

                                              «Паровоз кричить ду-ду

                                              Я йду – йду – йду,

                                              А вагони стукотять

                                              Вагони кажуть так – так – так.»

Ось перша наша зупинка - «Бабусине подвір’я».

 - Що ви бачите на малюнку? (Подвір’я). Діти, а які птахи є на бабусиному подвір’ї. (Качка, гуска, курка). А у мене є малята, подивіться, чиї це дитинчата? Як називають це маля?(Курча). Чиє це дитинча? (Курки). Маша, постав картинку  малюка до його мами. Діти, хто біля курки?(Курча). А ось ще курчата, Максимку, постав цих курчаток теж до мами. Діти, а тепер хто біля мами – курки? (Курчата). А як називається це маля? (Гусеня) Чиє це дитинча? (Гуски). Свято, постав картинку малюка до його мами. Діти, хто біля гуски? (Гусеня). А ось ще гусенята, Захаре, постав цих гусеняток теж до мами. Діти, а тепер хто біля мами – гуски? (Гусенята). А як називається це маля? (Каченя)  Чиє це дитинча? (Качки). Ваню, постав картинку малюка до його мами. Діти, хто біля качки? (Каченя). А ось ще каченята, Максимку постав цих каченяток теж до мами. Діти, а тепер хто біля мами – качки? (Каченята).

Діти, сідайте у потяг та вирушаємо з вами далі у подорож:

                                              «Паровоз кричить ду-ду

                                              Я йду – йду – йду,

                                              А вагони стукотять

                                              Вагони кажуть так – так – так.»

Ось друга наша зупинка - «Лісова зупинка».

Діти, подивіться, де ми зупинилися? (У лісі). А що росте в лісі? (Кущі, дерева). А які дерева ростуть у лісі? (Береза, каштан, дуб).  А ось хто живе в лісі ми дізнаємося, коли відгадаємо загадки:

                         Улітку сіренький, а взимку біленький,

                         Довгі вуха має, швидко в лісі стрибає. (Зайчик)

Розумничка, Елю, постав будь-ласка, картинку-відгадку на дошку.

                         Я руда, низького зросту,

                         Хитра я і довгохвоста.(Лисичка).

Розумничка, Каміло, постав будь-ласка, картинку-відгадку на дошку.

                         В теплій шубі він лежить,

                          Цілу зиму міцно спить. (Ведмідь).

Вірно, Давіде, постав, будь-ласка, картинку на дошку. Діти, подивіться, які в нас звірі гарні, де вони живуть? (У лісі). Давайте порахуємо скільки у нас звірів? (Один, два, три). А скільки всього? (Троє) А які ці тварини дикі чи свійські? (Дикі) Діти, ведмідь хоче з вами пограти: «У медведя у бору»

Діти, сідайте у потяг та вирушаємо з вами далі у подорож:

                                              «Паровоз кричить ду-ду

                                              Я йду – йду – йду,

                                              А вагони стукотять

                                              Вагони кажуть так – так – так.»

 Подивіться, хто це нас зустрічає. Це Україночка. Давайте з нею привітаємося. Як гарно вона вбралася: вишиванка, спідничка, фартух. А що у неї на голівці? (Віночок). А з чого він сплетений ? (З квітів) А скільки їх? (Багато) А якого вони кольору? (Білі, червоні, жовті…)

А Україночка до нас прийшла не просто так, а за допомогою. Такі гарні віночки захотіли мати всі ляльки нашої групи і, навіть, усі ляльки в дитячому садку. Ми можемо допомогти їм зробити гарні віночки. Ви згодні? Ось, один віночок принесла Україночка, подивіться, який він гарний. Сідайте на свої місця. Подивіться, ми з Україночкою підготували основу для віночка. Якого вона кольору? (Зеленого). Тому що віночок плетуть із зеленого листя і трави. А якого кольору квіти ми підготували? (Білого, червоного…). А тепер викладіть квіти на основу. Я вам зараз нагадаю послідовність наклеювання: беремо квітку, кладемо її кольоровою стороною вниз та намазуємо клей пензликом,  кладемо на основу,  де вона лежала. (Діти працюють під музику). Які гарні у вас вийшли віночки, Україночка дуже вдячна вам за те, що ви їй допомогли.

Ось ми і закінчили нашу подорож, сідаємо в потяг та вирушаємо в дитячий садок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
3382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку