Інтегроване заняття "Похід до казкового лісу"

Про матеріал
Інтегроване заняття "Похід до казкового лісу" Вчити дітей обґрунтовувати своє ставлення до роботи та передбачувати результат своєї діяльності.Усвідомлювати її значення для себе і для тих,хто поряд. Формувати знання дітей про різноманітність тваринного світу. Орієнтуватись в особливостях будови,живлення тварин. Дати дітям знання про те ,що Сонце-це джерело світла та тепла.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття (друга молодша група)

(сенсорика, розвиток мовлення, малювання, математика)

 

Де живуть веселі нотки - Підручник - Мистецтво 1 клас - Т. Є. Рубля - Ранок  2018 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ ЗА ОСВІТНІМИ ЛІНІЯМИ

  1.          Освітня лінія «Особистість дитини». Вчити дітей обґрунтовувати своє ставлення до роботи та передбачувати результат своєї діяльності.Усвідомлювати її значення для себе і для тих,хто поряд.
  2.          Освітня лінія «Дитина в соціумі».Виявляти у дітей інтерес та прагнення брати участь у будь-якій справі (грі,продуктивній діяльності), ділитися своїм досвідом, умінням, знаннями,підтримувати загальну для всіх мету діяльності.
  3.          Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі».Формувати знання дітей про різноманітність тваринного світу. Орієнтуватись в особливостях будови,живлення тварин. Дати дітям знання про те ,що Сонце-це джерело світла та тепла.
  4.          Освітня лінія «Дитина в світі культури».Виявляти інтерес дітей до малих фольклорних творів(загадок, віршів),підтримувати цікавість до них.
  5.          Освітня лінія «Гра дитини».Дати можливість дітям усвідомлювати себе активним учасником ігрової діяльності.Вчити у ході гри узгоджувати свої дії з діями інших дітей та діяти згідно правил.
  6.          Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі».Вчити дітей називати та розрізнятикольори; класифікувати предмети за кольором та розміром; визначати місцезнаходження предметів відносно об’єктів (попереду,позаду).Залучати дітей до позначення словом властивостей і якостей предметів. Формувати на цій основі вміння узагальнювати,розв’язувати наочно - практичні завдання (малювання колії та сонечка пальчиком по піску,шнурування, прищипування прищіпок). Розвивати уважність, дрібну моторику пальців рук.
  7.          Освітня лінія «Мовлення дитини».Збагачувати активний словник дітей іменниками-назвами тварин (білочка, зайчик, їжачок), прикметниками (жовтий, зелений, синій, червоний, великий, малий).Формувати навички діалогічного мовлення розмірковувати про предмети, явища,події.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь.    Діточки  маленькі, діточки гарненькі,

До гостей всі поверніться,

Привітайтесь, посміхніться

І пошліть всі їм в подарунок:

Повітряний поцілунок.

Вихователь. Діти, до нас ще хтось у гості завітав, але щоб його впізнати треба загадку відгадати:

Цілу ніч спочиває,

А вдень по небу гуляє:

Дуже тепле і яскраве,

Промінці нам шле ласкаві

Загляда в віконечко. Що це дітки? (Сонечко).

Пісня»Сонечко»

Вихователь. До нас у віконечко заглядає сонечко. Дітки, ви любите,коли світить сонечко? Розкажіть:  сонечко яке?

(Тепле, ласкаве, яскраве, гаряче, веселе, променисте).

Вихователь. Давайте погріємо ручки до промінців сонечка.

Гра «Сонечко»

Діти беруть промінчики - стрічки в руки і йдуть по колу.

Хай у вас і у нас, колір жовтий буде(махають стрічками)

Щоб і ви і ми колір цей любили (пружинка)

Хай у вас і у нас усмішка іскриться (ідутьпо колу і усміхаються)

Щоб і ви і ми дружні були (плескають в долоні).

Вихователь. Ви зігрілись промінчиками? Правда ви відчули, які теплі промінчики у сонечка, як стало скрізь  світло, сонячно, яскраво, привітно.

А якого кольору сонечко?(Жовтого). Сонечко жовте  і тому скрізь сонячно.

Фізкультхвилинка. Нумо дітоньки мої, руки дружно підняли .

                                    Низько,низько нахилились.

                                    Сонечкові всі вклонились (Сонечко ховається).

Вихователь. Що  сталося, куди  подівся  яскравий колір?

(З’явилася  хмаринки) Біла, сіра, волохата,

             Як м’який клубочок вати,

             Небосхилом припливла -

Діткам снігу принесла.

Знають Петрик і Маринка,

Що звичайно,  це...(Хмаринка)

Пісня «Хмаринка»

Вихователь. Якого кольору хмаринки в сонячну погоду? (Білі, світлі, голубі)

  • Якого кольору хмаринки в дощову погоду? (Темні, сірі)
  • На дотик хмаринки які? (пальчиком мнуть вату, притуляють її до щік)
  • Отже, які хмаринки? (М’які, пухнасті)

Вихователь. В небі плавають хмарини, в них живуть дрібні краплини.

                       Вітер хмари позбирав, дощик падати почав.

                       Він був таким...(Вихователь бризкає  водою з розпилювача).

- Тож , який дощик? (Мокрий). Без сонечка нам як? (Сумно). Я пропоную вам вирушити в подорожу пошуках сонечка. Але подорож наша буде незвичайна. Я зараз вас перетворю на гномів.  1,2,3, - Гномиками стали всі! Гномики вирушаємо в путь. Відгадайте на чому ж ми будемо подорожувати?

Загадка.Чух  - чух він  співає, хатки на колесах має,

                  Є у нього фари - очі, що палають серед ночі. (Потяг)

                                   Пісня «Поїзд» .

Вихователь. Подивіться,  у нашого потяга розгубилися вагончики,треба їх знайти і прикріпити до потяга .

Дидактична гра «Склади поїзд»

Вихователь  одягає на голівки ковпачки, діти називають якого він кольору, шукають вагончик  такого ж самого кольору і чіпляють його до потяга. Вихователь. Скажіть,  по чому їде потяг? Оскільки колії у нас не має, давайте намалюємо її на піску.

  • Пісок який? (Дрібненький, сухий, сипучий).
  • Якого він  кольору?
  • Що можна робити сухим піском?(Малювати).
  • Давайте вказівними пальчиками намалюємо на піску колію.

Діти. Веселий наш потягрушає залюбки

          У пошуках сонечка їдуть малюки.

Вихователь. Наш потяг приїхав до білочки. Поміркуємо:

  • Що любить їсти білочка? (Грибочки, горішки)

-       Білочка голодує взимку? Чому? (Бо вона робить запаси на зиму).

-       Білочко, чому ти сьогодні така заклопотана?

Білочка. В мене перемішались грибочки з горішками. Допоможіть мені скласти в один кошик горішки,  в інший грибочки. (Діти складають).

Вихователь і діти. Білочко, чи не бачила ти сонечко? (Ні). Вирушаємо далі.

Діти. Веселий потяг  рушає  залюбки

          У пошуках сонечка їдуть малюки.

Вихователь. Ми приїхали до хатинки, як ви думаєте чия вона? (Зайчикова) Коли я йшла вранці до вас,то зустріла Зайчика, він запросив нас до нього в гості. А де ж він подівся? Пошукаємо його.

-       Де зайчик?(Перед хатинкою,за хатинкою).

-      Діти , давайте покличемо Зайчика. (Зайчику, зайчику!)

Зайчик.  Я заховався, бо злякався сильного вітру, який зруйнував дах на моєму  будиночку!

Вихователь.  Допоможемо Зайчикові?. Прикріпимо дах за допомогою шнурівок.

Зайчик.  Дякує.

Вихователь.  Зайчику, чи не зустрічав ти сонечко?(Ні)

Діти. Веселий наш потяг рушає залюбки

 У пошуках сонечка їдуть малюки.

Вихователь. Потяг привіз нас до сніговиків. Скількисніговиків? (Багато).

-      Який з них великий?

  • Який маленький?
  • Гномики погляньте  уважно і поміркуйте, чого не вистачає сніговикам? (Гудзиків).
  • Чим ми можемо замінити ґудзики? (Покладемо чорні кришечки на місце ґудзиків).

Музична заставка.

Вихователь. Сніговички,  може ви бачили Сонечко? (Ні).

Діти. Веселий наш потяг рушає залюбки

          Упошуках сонечка їдуть малюки.

Вихователь. Їхали ми їхали і приїхали до чиєїсь нори. В  ній живе їжачок.  Малята, їжачок спить, але ми його тихенько розбудимо та запитаємо чи не бачив він Сонечка. Їжачок Сонечко не бачив, але просить йому допомогти.

-       Діти, які бувають їжачки?(Колючі).

-      Чому?(Бо вони мають голки).

-      Давайте спробуємо які вони. (Торкаються колючих м’ячиків)

-      Діти,  уважно придивіться,  яка біда трапилася з їжачком! (Він погубив голочки).

-      Давайте зробимо їжачкові  голочки з прищіпок..

Музична заставка.

Вихователь. Ми приїхали до чарівного ставка, в якому плавають рибки, а на березі лежить черепаха та мішечки (з піском та камінчиками).

Діти на дотик визначають, що є в мішечках

Вихователь.  Камінці які?(Тверді). Порівняйте їх з піском (Дрібний,сипучий)

Вихователь. Черепаха розповідає, що не може без піску і камінців пересуватися. Допоможемо їй. Висипають з мішечків пісок і камінці.

-       Яка вода у ставку?(Чиста,прозора)

-       Якого кольору  рибка?

-       Рибка велика чи маленька? З настанням холодів вода у ставку замерзає, тому нам треба зловити рибок та перенести їх у наш акваріум.             

Біля ставка стоять два відеречка:велике й маленьке. Діти ловлять рибок та складають великих у велике відро, маленьких - у маленьке.

Музична заставка

Вихователь. Гномики, ми занурювали руки у водичку, і якими стали наші ручки? (Мокрі).Що треба зробити, щоб вони  стали сухими? (Витерти).

Довго ми подорожували

Всякі труднощі пройшли

Та Сонечка, не знайшли

Як нам бути, що робити?

Як нам Сонце , розбудити?

Може нам слід, малята

Сонечко відтворити?

-       Як ми будемо малювати сонечко?

-      Яке воно? (Сонечко кругленьке,  промінчики рівненькі)

Діти малюють Сонечко в пісочниці, потім  прив’язують  промінчики - ниточки до круга; прищіпляють прищіпки до круга.)

Вихователь. Діти,  які гарні сонечка у нас! Подобається вам коли  світить сонечко? Черепешку сонечко теж обігріло і вона повеселішала.

Психогімнастика

             На малу голівку черепашки крапля сонця впала

(діти присіли , нахилили голівки)

Ледь торкнулася її, черепаха ожила

(вихователь торкається кожної дитини, діти піднімають голівки)

Почула, як шепоче пісочок і підростають камінчики

 (піднімають руки вгору,гойдаються в сторони).

Як черепашка ожила, зраділа діткам ( весело стрибають)

Вихователь. Ви старались малюки,

Працювали залюбки,

Нумо разом всі ставаймо

І таночок починаймо

(Діти з вихователем виконують таночок)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Степанюк Олена
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
396
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку