Інтегроване заняття Ранкова зустріч/ ЯДС 2клас
Тема. Рослини восени.
Мета. Розширювати знання дітей про зміни , що відбуваються в живій природі з приходом осені. Розкрити взаємозв’язок змін в живій та неживій природі.Розвивати вміння спостерігати за об'єктами навколишнього світу.
Розвивати комунікативні навички, вміння працювати в групі. Виховувати почуття толерантності, вміння вислухати та поважати думку іншого.
Діти передають по колу осінню квітку з побажанням на сьогоднішній день.
Доброго дня вам, учителю й друзі!
Світла всім, щастя людського, тепла!
Ми всі зібрались в тісненькому крузі,
Щоб поміж нами взаємність була,
Дружба і щирість та слово привітне
Добрість, довіра та щирість завжди.
Все це хай буде, хай пишно розквітне,
Хай лиш ніколи не буде біди.
-дата
-місяць
-пора року
-метереологічні спостереження.
● До якої частини мови належить слово осінь, жовтень. Доведіть
● Що можна сказати про число 19?
● Складіть приклади з відповіддю 19
● Послухайте та поясніть прислів'я:
Ходить жовтень по краю та виганяє пташок з раю.
Вересень пахне яблуками, а жовтень - капустою.
● Назвіть словосполучення в переносному значенні.
● Які зміни в живій та неживій природі відбуваються з приходом осені?
● Чому осінь називають господинею, чарівницею?
Розгляд дарів осені.
● Відгадайте загадки:
Роздягнули малюка-
Вниз скотився голяка.
Покотився по руках,
Опинився на зубах ( горіх)
У бабусі на городі
Дивина росте та й годі,
Круглобока, наче м’ячик,
Та чомусь вона не скаче ( гарбуз)
● В які кольори осінь розфарбовує все навколо?
● Сьогодні ми дізнаємось про те, чому дерева скидають листя та чому вони різних кольорів.
● Словникова робота : хлорофіл, фотосинтез
● Перегляд навчальних відео
А ЧОМУ ❓ листя у певних дерев восени жовтіє, а в інших — червоніє?