Інтегроване заняття : ранкова зустріч/ ЯДС на тему " Рослини восени" Заняття розширює знання учнів про зміни в живій та неживій природі з приходом осені.Розкриває взаємозв'язки між об'єктами навколишнього світу. Налаштовує на позитивні емоції, формує дружні стосунки в учнівському колективі. Вчить учнів працювати в групах, поважати та чути думку кожного.
Ранкова зустріч/ ЯДС 2клас
Тема. Рослини восени.
Мета. Розширювати знання дітей про зміни , що відбуваються в живій природі з приходом осені. Розкрити взаємозв’язок змін в живій та неживій природі.Розвивати вміння спостерігати за об'єктами навколишнього світу.
Розвивати комунікативні навички, вміння працювати в групі. Виховувати почуття толерантності, вміння вислухати та поважати думку іншого.
1. Вітання.
Діти передають по колу осінню квітку з побажанням на сьогоднішній день.
2. Обмін інформацією.
1) -день тижня
-дата
-місяць
-пора року
-метереологічні спостереження.
2) міні-урок
● До якої частини мови належить слово осінь, жовтень. Доведіть
● Що можна сказати про число 19? ● Складіть приклади з відповіддю 19 ● Послухайте та поясніть прислів'я:
Ходить жовтень по краю та виганяє пташок з раю.
Вересень пахне яблуками, а жовтень - капустою.
● Назвіть словосполучення в переносному значенні.
● Які зміни в живій та неживій природі відбуваються з приходом осені?
● Чому осінь називають господинею, чарівницею?
Розгляд дарів осені. ● Відгадайте загадки:
Роздягнули малюкаВниз скотився голяка.
Покотився по руках,
Опинився на зубах ( горіх)
У бабусі на городі
Дивина росте та й годі,
Круглобока, наче м’ячик,
Та чомусь вона не скаче ( гарбуз)
● В які кольори осінь розфарбовує все навколо?
● Сьогодні ми дізнаємось про те, чому дерева скидають листя та чому вони різних кольорів.
● Перегляд навчальних відео
А ЧОМУ ❓ листя у певних дерев восени жовтіє, а в інши…
● Перегляньте, які кольори мають листочки, що знаходяться у нас в класі. Яким деревам належать?
4. Групова робота
● Об'єднуємось в групи грою “ Овочевий салат”. Кожна дитина витягує з кошика листочок. Завдання для груп:
❖ порахувати кількість різних видів листків, назвати, з якого дерева
❖ зробити колективну аплікацію “ Золота осінь”
5. Підсумок.
Складаємо листочки в кошик , продовжуючи фразу: осінь мені подарувала….