Конспект інтегрованого заняття ДИТИНА І ПРИРОДА,МАЛЮВАННЯ (із використанням нетрадиційної техніки - малювання пальчиками) Тема «Зайчик»

Про матеріал
Мета: Формувати вміння передавати образ тварини за допомогою нетрадиційної техніки – малювання пальцями, удосконалювати технічні навички роботи з гуашевими фарбами, продовжувати формувати просторові уявлення, учити змішувати чорну та білу фарби для отримання сірої фарби; розвивати уміння виділяти характерні ознаки тварини, творчість, уяву, дрібну моторику; виховувати почуття радості від досягнутого успіху. Обладнання: Гуаш біла і чорна, аркуші паперу, волога ганчірка, серветка, клейонка, ілюстрація із зображенням зайчика, іграшка Зайчик.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття

ДИТИНА І ПРИРОДА, МАЛЮВАННЯ

(із використанням нетрадиційної техніки - малювання пальчиками)

Тема «Зайчик»

Мета: Формувати вміння передавати образ тварини за допомогою нетрадиційної техніки – малювання пальцями, удосконалювати технічні навички роботи з гуашевими фарбами, продовжувати формувати просторові уявлення, учити змішувати чорну та білу фарби для отримання сірої фарби; розвивати уміння виділяти характерні ознаки тварини, творчість, уяву, дрібну моторику; виховувати почуття радості від досягнутого успіху.

Обладнання: Гуаш біла і чорна, аркуші паперу, волога ганчірка, серветка, клейонка, ілюстрація із зображенням зайчика, іграшка Зайчик.

Хід заняття:

1. Організаційний момент.

2. Вступна бесіда. Вихователь звертає увагу дітей на те, що у них на палітрі лише два кольори.

Що можна сказати про чорну фарбу, яка вона? (темна, сумна, невесела...)

Що ви думаєте про білу фарбу, яка вона? (світла, святкова, чиста...)

2.Ігровий прийом. Розповідь вихователем казки.

Жила - була Біла фарба. ЇЇ будинок нагадував величезні білі хмари. У ньому було завжди чисто, усі речі мали своє місце. Із самого рання біла фарба виконувала свою роботу : ткала білі хмари для неба. Та одного разу вона побачила, як по небу пропливала не біла хмарка, а чорна. Що це з нею? Вона була сумна, навіть сердита.

Як ви думаєте, діти, чому? (Гіпотези дітей).

Тоді біла фарба вирішила розрадити чорну хмарку, запросивши її в гості. Вони сиділи на ганку і розмовляли. Від того чорна хмарка ставала все веселішою і веселішою і, скуштувавши смачного білого молока, взагалі змінила колір.

3.Пошуково-дослідницька робота.

А от якою вона стала ви побачите, якщо до білої фарби додасте кілька краплин чорної.

Який колір утворився ? Отже білий колір розвіяв гнів чорного, подарувавши йому спокій.

Як ви думаєте, з якими фарбами товаришує (може поєднуватися) сіра фарба?

Що можна намалювати сірою фарбою?

Зображення яких тварин можна передати за допомогою цієї фарби?

4.Ми сьогодні малюватимемо зайчика , використовуючи наші пальчики.

5.Дидактична гра «Зайчик»

Покажіть зайчика за допомогою пальчиків.

Покажіть як він рухається.

Скажіть, що зайчик їсть?

Які казки , де персонаж є зайчик, ви знаєте? Що відбувається з його шубкою час від часу? Опишіть зайчика так, щоб його можна було впізнати? Давайте згадаємо ще раз з яких частин тіла складається наш зайчик? Сама найбільша частина – це тулуб. Скажіть, яку геометричну фігуру нагадує тулуб зайчика? Голова у зайчика якої форми? За допомогою чого зайчик скаче? І скільки у нього лапок? А якої вони форми? Що ми ще забули назвати?  А який зайчик на дотик? А як же отримати пухнасту шубку для зайчика? Існує багато способів. А ми сьогодні будемо зображувати її за допомогою малювання пальчиками.

6. Фізкультхвилинка.

Презентація "Фізкультхвилинки в початковій школі"

7. Мотивація навчальної діяльності.       

Забув зайчик навесні поміняти свою білу шубку на сіру. І став він дуже помітним для хижаків. На зеленій галявині біла пляма  дуже виділялася, на сухій травичці й сірій стежці теж впадала в око. Скоріше перетворіть зайчика на сірого, бо його навіть не видно на білому аркуші!

7. Показ та пояснення послідовності виконання роботи.

Змішуємо білу та чорну фарби пензликом. Отримуємо сірий колір. Сірим кольором, додаючи води, малюємо голову у вигляді овала. Зафарбовуємо голову. Далі у формі овала малюємо тулуб. Зафарбовуємо тулуб. Далі малюємо лапки, вушка, хвіст сірим кольором. Носик і око малюємо чорною фарбою. Прибираємо пензлик. Занурюємо пальчик у сіру фарбу. Починаємо наносити точено фарбу на спинку, мордочку, вушка, лапки, хвостик. Отримуємо чудового зайчика.

8. Практична робота.

https://4.bp.blogspot.com/-6cvd2_YFKdw/WFAo9XfdkbI/AAAAAAAAACU/pmh9p-EWN54mED5L69BUNoSLqO311sOIQCLcB/s200/100_2674.JPG  https://1.bp.blogspot.com/-CvIjmHkySYA/WFAnpSVz0oI/AAAAAAAAAB8/W6R4fpCH2hApwlHlSY1g1VMXIjDe1xRLQCLcB/s400/100_2662.JPG

 9.Виставка дитячих робіт. Обговорення отриманих результатів.

10.Підсумок: Які фарби ви використовували коли малювали зайчика? Як ми отримали сірий колір? Вам сподобалося малювати шубку для зайчика пальчиками?

Шост Наталія Богданівна - Художньо-естетична діяльність (малювання):  Альбом-посібник. Середня група (5-й рік життя).Віконечко в світ. | Книжкова  Хата - магазин цікавих книг! м. Коломия, вул. Чорновола, 51

Шост Наталія Богданівна - Художньо-естетична діяльність (малювання):  Альбом-посібник. Середня група (5-й рік життя).Віконечко в світ. | Книжкова  Хата - магазин цікавих книг! м. Коломия, вул. Чорновола, 51

docx
Додав(-ла)
Кодак Вікторія
Додано
11 березня
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку