Конспект заняття з сенсорно - пізнавального розвитку для дітей середнього дошкільного віку

Про матеріал
Мета заняття:розвивати увагу, мислення, пам’ять, уяву, дрібну моторику рук; формувати поняття про число «1»; ознайомити з цифрою, яка позначає число «1», учити умовно зображувати її, викладати цифру з різного матеріалу, знаходити «1» у навколишніх предметах, співвідносити цифру з кількістю предметів, вправляти в умінні працювати із трафаретом та дидактичними картками; закріпити орієнтацію у просторі (зліва, справа); поняття «довгий», «короткий». Виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

Цифра 1.

Друзі сонечка.

Мета: розвивати увагу, мислення, пам’ять, уяву, дрібну моторику рук;            формувати поняття про число «1»; ознайомити з цифрою, яка позначає число  «1», учити умовно зображувати її, викладати цифру з різного  матеріалу, знаходити «1»  у навколишніх предметах, співвідносити цифру з кількістю предметів,  вправляти в умінні працювати із трафаретом та дидактичними картками; закріпити орієнтацію у просторі (зліва, справа); поняття  «довгий», «короткий».  Виховувати інтерес до математики.

Матеріал: дидактична гра «Уяви і покажи», «Знайди цифру», «Друзі цифри», картки з кружечками, цифра «1», картка з цифрою «1» для штрихування,  матеріал для викладання цифри, прийоми ейдетики – предметні , вільні асоціації.

 

     Хід заняття.

Вихователь розказує дітям про сонечко, яке засмутилося, бо воно одне і не має друзів.

Давайте доведемо сонечку, що воно має друзів.

Завдання 1.

Дидактична гра «Уяви і покажи »

Вихователь пропонує дітям розміститися на килимі, закрити очі і уявити небо. Виложити на голубих аркушах паперу усе, що вони уявили. Декілька дітей розповідають про своє небо: на небі світить сонечко, пливуть цікаві хмаринки, високо літають птахи.

Яка картинка у всіх однакова? (Сонечко). Подивіться уважно на сонце, і скажіть про що  ви подумали (вільні асоціації). Діти пояснюють свій вибір і знаходять друзів сонечка.

IMGIMG_0005IMG_0005IMG_0002IMG_0077

 

 

 

 

 

 Завдання 2.

Вихователь пропонує дітям позначити  предмети на картині  картками, кількість кружечків на яких відповідають кількості предметів.

- Якою карткою позначили хмаринки, птахів, літака?

- Що ви позначили одним кружечком, чому?

- Як ще можна позначити сонечко? Цифрою «1».

- Щоб запам’ятати цифру «1», давайте її уважно розглянемо (вихователь виставляє картку з цифрою «1» і читає вірш)

       

Подивіться – ось вона
Одиничка чарівна.
Хоч і ніжку одну має,
Вправно ряд розпочинає.

- Скільки паличок має цифра?

- Де розміщена коротка паличка?

- З якого боку приєднується коротка паличка до довгої?

Давайте цифру «1» намалюємо  вказівним пальцем правої руки у повітрі.

 

Завдання 3.

Вихователь пропонує дітям вибрати матеріал, для того, щоб виложити цифру «1».

Завдання 4.

Штрихування. Дітям дається картка , де показано напрямок штрихування. Проводиться гімнастика для очей і вправа на розвиток дрібної моторики.

odinpropisi_1

 

Завдання 5.

Дидактична гра «Знайди цифру»

На столах лежать картки із зображенням предметів. Дітям пропонується знайти предмет, схожий на цифру «1» і пояснити свій вибір( предметні асоціації

IMGIMG_0003

 

 

 

Дидактична гра «Друзі цифри».

Дітям потрібно розглянути картинки і вияснити, яка цифра є другом для всіх і чому.

IMG

 

   

 

Підсумок заняття.

  

     

     

 

docx
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
1238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку