Інтегроване заняття в старшій групі «Подорож до лісу»

Про матеріал
Розширювати знання дітей про зміни у природі з приходом осені. Розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас, поділяти звуки на приголосні та голосні. Закріплювати вміння дітей рахувати в межах десяти лічити в прямому та зворотному порядку ,вчити розв’язувати нескладні задачі. Учити дітей розмірковувати робити висновки, розвивати фонемний слух, уяву, творче мислення, дрібну моторику пальців. Виховувати самостійність, допитливість , бажання досягати заданої мети.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття в старшій групі «Подорож до лісу»

Завдання :розширювати знання дітей про зміни у природі з приходом осені. Розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас, поділяти звуки на приголосні та голосні. Закріплювати вміння дітей рахувати в межах десяти лічити    в прямому та зворотному порядку ,вчити розв’язувати нескладні задачі. Учити дітей розмірковувати робити висновки, розвивати фонемний слух, уяву, творче мислення, дрібну моторику пальців. Виховувати самостійність, допитливість  ,бажання досягати заданої мети. 

Матеріали: Сюжетні картинки , карти-фішки, набір цифр до 10 , заготовки тварин для аплікації.

План -схема:                              

Вихователь: Діти сьогодні до нас завітало багато гостей. Давайте привітаємось з ними.

Усміхніться сонечку : «Здрастуй золоте!».

Усміхніться квіточці : «Хай вона цвіте!».

Усміхніться дощику :»Лий мов із відра».

Гостям усміхніться : «Зичим їм добра!».

Діти, сьогодні ми вирушаємо у ліс. Але щоб потрапити у ліс, треба пограти в чарівну гру «Скажи навпаки».

1.великий – маленький

2.голосно – тихо

3.сумний –радісний

4.високий – низький

5.відкрити – закрити

6.порожній – повний

7.ввічливий – брутальний

8.легко – важко

9.тепло –холодно

10.сильний – слабкий

11.сонячний – похмурий

12.чистий – брудний

Вихователь: Ось ми з вами і потрапили в ліс

Діти, а що таке ліс? (Ліс – це місце, де ростуть дерева, трави, кущі; живуть різні тварини, птахи, комахи)

А давайте з вами пригадаємо правила поведінки у лісі.

1.в лісі розмовляти тихо спокійно.

2.не ламати гілочок;

3.прибирати за собою сміття;

4.не кривдити пташок і звірів;

5.даремно не рвати квітів;

6.не руйнувати пташині гнізда;

7.обережно поводитись з вогнем.

 

Так вірно, Пташкам , тваринам шкоди не завдавай . Живі вони, це добре пам’ятай. Їм боляче як і тобі малюк, тож будь не ворог їм , а друг. Не кричи, не гукай, не лякай. У зеленому дому всіх поважай.

Зустрінеш звіря -  низько вклонись. Побачиш цікаве - тихенько всміхнись. Щоб не капали сльозинки ні у клена, ні в ялинки – ти не рви, не топчи, не ламай. Бережи і люби рідний край.

Правила запам’ятали, тож вирушаємо далі. Діти, подивіться ліс якийсь не звичний, не чути ні шороху , ні пташок, ні звірів.

Діти, а які звірі живуть у лісі. Гра «Що за звір».

 Все таке дивне. Куди ми з вами потрапили?

З – за дверей.

-О –го – го.

Вихователь :Ой , діти, а хто це може бути? (припущення дітей). Будь – ласка, незнайомцю ви хто, чому ховаєтесь від нас.

Баба: Я не ховаюсь, а для того щоб дізнатися  хто я ,вам необхідно відгадати загадку : «Курячі ніжки в хатинки, а в хаті живе старенька. Підлогу мітлою підмітає, в ступі над землею літає».

З’являється Баба – Яга:

Ах ви , негарні діти! Ага значить, ви мене не любите, не хочете зі мною дружити. НЕ хочемо, ти завжди груба, страшна, не ввічлива– ось що ви про мене говорите. Тоді я вам помщуся за це. Ось візьму і перетворю вас на які – небудь пні та корчі . Ні – ні, краще я вас залишу в моєму зачарованому лісі. І ви ніколи, чуєте ніколи не виберетеся звідси.

Хіба , що виконаєте мої завдання.

Вихователь: Діти , виконаємо завдання Баби – Ягі? Ми готові бабусю.

Баба: Ось вам моє перше завдання.

Зараз яка пора року? А до осені , що було? Яка пора року настане після осені? А після зими яка пора року ? А після літа?

Вихователь: Діти, за що ви любите осінь?

1.усе стає красивим, різнокольоровим, золотим.

2.дозрівають овочі, фрукти, горіхи, ягоди, гриби.

3.діти йдуть до школи, зустрічають своїх друзів.

А за що не любите осінь.

1.стає холодно

2.часто дощить

3.опадає листя з дерев

4.дні стають короткими

5.слід одягати теплий одяг

6.сумний настрій.

Баба: Вам просто пощастило. Але з наступним завданням ви не впораєтесь.

Дайте відповідь, але не словами, а цифрами.

1.скільки пір року?

2.скільки місяців у осені?

3.скільки пальців на руці?

4.скільки днів тижня?

5.скільки крилець у пташки?

6.скільки хвостиків у киці?

7.скільки лап у лева?

8.скільки хоботів у слона?

9.скільки поросят у казці про поросят?

10 скільки у кози козенят у казці про козенят?

11.скільки мишенят у казці «Колосок».

12.скільки частин доби?

13скільки звірят прийшло до теремка?

14.скільки кутів має круг?

15.Скільки кутів має трикутник?

Ведуча: Ну що , бабусю, виконали ми твоє завдання? Тож відпустиш нас?

Баба: От які, швидкі , ще багато в мене завдань? Чи зможете розв’язати мої задачки?

 

1.На груші п’ять яблук, а на ялинці – лише два. Скільки всього яблук виросло?

2.У вазі три ромашки і два тюльпани . Скільки ромашок у возі?

3.На ганку п’ять мишенят. Прибігла кішка і сіла на ганку. Скільки звірів сиділо на ганку?

Баба:  Щось я з вами трішки стомилась. Чи вмієте ви гратися? Чи ви нічого не вмієте?

Вихователь: Звичайно вміємо!

Гра «Зроби раз».

Баба: Ох і стомилася я з вами. Змучилась зовсім, але добрішою не стала.

Вихователь :Що ж нам робити?

Баба: Виконувати мої завдання.

«Назви сусіда».(цифри).

Баба: Ох – ох , які невгамовні. Все вони знають , все вміють. От тільки чи знаєте ви звуки.

Вихователь: Звичайно знаємо.

Гра «Визнач звук».

Настав час далі працювати

Будем звуки розрізняти.

Тож давайте пригадаєм,

Які звуки ми вже знаєм.

Вільно минає повітря крізь рот, наче вітер чарівний.

Голос зростає, співає і от,

Народжений звук  - голосний.

Які голосні звуки ви діти знаєте? Якою фішкою ми їх позначаєм ? (кружечком).

 

Інішінатомість же раді сичати, скрипіти, шепотіти.

Навіть пирхати, здогадалися чи ні – це звуки – приголосні.

-що заважає нам промовляти приголосні звуки?

-приголосні звуки поділяють на м’які і тверді.

Отже гра визнач звук, якщо голосний- плещемо в долоні, якщо приголосний- качаємо головою.

 

Баба: Молодці, всі мої завдання виконали. Що ж відпущу вас, а з ким залишусь? ( плаче) знову сама. Ні з ким навіть поговорити? Я ж хороша, тільки самотня.

Вихователь: Не плач, а з друзями ми тобі допоможемо.

Продуктивна праця.

 Діти виконують аплікацію звірів.                                                                                                           

 

Вихователь: Ну що бабусю, повертай нас додому.

Яга: Щоб потрапити назад до садочка порахуйте від 1 до 10 і скажіть «Ох».(не виходить).

Щось я знову наплутала, порахуйте від 10 до 1 і скажіть «Ой».

Вихователь: От ми з вами і потрапили знову до нашого садочка.

Чи сподобалася вам наша пригода.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
1314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку