Заняття : «В гості до дідуся Лісовичка»

Про матеріал
Продовжувати знайомити дітей із життям диких тварин, формувати й уточнювати знання дітей про геометричні фігури, вправляти їх у кількісній лічбі в межах 5. Розрізняти предмети по висоті, довжині, закріплювати поняття « маленький -великий», «високий – низький», «порівну». Розвивати дрібну моторику рук, вміння дотримуватися певних правил при вирішенні завдань, увагу, мислення, пам’ять. Виховувати інтерес до занять.
Перегляд файлу

Заняття : «В гості до дідуся Лісовичка»

Завдання: продовжувати знайомити дітей із життям диких тварин, формувати й уточнювати знання  дітей про геометричні фігури,  вправляти їх у кількісній лічбі в межах 5. Розрізняти предмети по висоті, довжині, закріплювати поняття « маленький -великий», «високий – низький», «порівну». Розвивати дрібну моторику рук, вміння дотримуватися певних правил при вирішенні завдань, увагу, мислення, пам’ять. Виховувати інтерес до занять.

Матеріали: морква різних розмірів, горішки , шишки, рукавички ,сніжинка, зайчики, білочка, ведмедик.

План-схема:

Вихователь : Діти , подивіться скільки багато гостей завітало до нас. Привітаймося з нашими гостями.

Треба разом привітатись :

-Добрий день!

Дружно , голосно сказати

-Добрий день.

Вихователь: Здрастуйте долоньки!

Здрастуйте , ніжки!

Здрастуйте, щічки!

Здрастуйте , губки!

Здрастуйте,зубки!

Здрастуй , мій носик!

Здрастуйте дітки! Доброго дня!

 

Вихователь:Діти відгадайте загадку.

Стало біло навкруги -

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди,

В дружбі з дітьми я всіма,

Здогадались? Я …(зима).

Подивіться скільки сніжинок подарувала нам зима.

Діти: Багато.

Вихователь: Подивіться, а ось якась незвична сніжинка. (Бере до рук).

Так це ж послання. Прочитаємо.

«Дітям другої молодшої групи №2 «Калинонька».

Дорогі діти! Я дідусь Лісовичок . Зима в наш ліс прийшла морозяна, насипала багато снігів. А я не встиг провідати своїх друзів лісових звірів і не знаю,  чи встигли вони підготуватися до зими. Тому запрошую вас до лісу , щоб ви дізнались чи всі звірі підготувалися до морозів та завітали до моєї лісової оселі».

Вихователь :Ну то що,підемо до дідуся Лісовичка в гості? А знайти дорогу нам допоможе ось ця чарівна снігова кулька. Що вона вміє робити? (котитися).

1зупинка «Сім’я зайчиків».

  • Діти, хто це? (зайчик).
  • Де живе зайчик?(В лісі).
  • Як називається його хатинка? (в нього немає хатинки, він ночувати може і під кущиком, під ялинкою).
  • Що полюбляє їсти зайчик? (моркву, капусту, але в лісі немає ні моркви , а ні капусти . Тому вони їдять суху травичку, молоді гілочки).
  • Подивіться, скільки в нас зайчиків? (3).
  • Це сім’я. Покажіть де тато (заєць), мама (зайчиха),дитина (зайченятко).
  • Розставимо їх за зростом методом прикладання та пригостимо їх морквинами. (великий – маленький).

Молодці, дітки, допомогли зайцям, та пригостили їх морквинами . Давайте пограємо з ними.

Збавлялись зайченята (руки вгору)

Виглядаючи маму і тата (повертаються вліво – вправо)

Ось так лапку до лапки (плескають)

Ось так шапку до шапки (руки піднімають до голови)

Ось так – вусом покрутили (хитають головою)

Так – так – так (стрибають)

Вирушаємо далі.

2 зупинка «Білочка».

-А хто це сидить? (білочка)

-А де живе білочка? (у дуплі)

-Що любить їсти білочка? (горішки, шишки, грибочки)

-Білочка так пустувала, що розсипала горішки і шишки, і тепер не може справитись з бідою, зібрати горішки . Ой і сваритиме її ж матуся. Допоможемо білочці зібрати їх.

Дидактична гра «Горішки та шишки».

Завдання:Зібрати в кошик горішки і шишки . Порахувати( горішків-5, шишок -4, що зробить щоб стало порівну).

Вихователь: Давайте зараз кожен з вас візьме одного горішка , покладена одну долоню, накриє другою долонею і круговими рухами зігріє горішок, щоб білочка не простудила собі горлечко.

Молодці, вирушаємо далі.

3 зупинка «Ведмедик».

Подивіться ось сидить ведмедик і плаче. Він так загрався з друзями, що забув збудувати собі будиночок.

-Як називається будиночок ведмедика? (барліг).

-Що робить ведмедик взимку? (спить)

Подивіться уважно, ось у мене геометричні фігури. З них ми і побудуємо будинок для ведмедика.

-Що це?(круг, квадрат, трикутник – обстеження геометричних фігур).

Ведмедик вам дякує за такий гарний барліг і дуже хоче з вами погратися.

Гра «Хто це спить під дубком».

4 зупинка «Дідусь Лісовичок».

Лісовичок:Добрий день, малята. Я вас уже давно чекаю. Ох!(плаче).

Вихователь:Що трапилось, дідусю?

Лісовик:Я підготував подарунки своїм лісовим друзям, але вітер пустував і розкидав мої подаруночки.

Вихователь:Не сумуй, наші діти тобі допоможуть.

Дидактична гра «Знайди пару».

Завдання : підібрати рукавички за кольором».

Лісовичок:Дякую вам за допомогу. Я вам також підготував подарунок.

(вручає подарунок)

Вихователь:Дякуємо! Але нам уже час повертатися до дитячого садка. А тепер ми тебе дідусю запрошуємо до себе в гості . Допобачення!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку