Інтегроване заняття «Візерунки на вікні» для дітей середнього дошкільного віку (з використанням нетрадиційної техніки малювання свічкою і поролоном).

Про матеріал
Конспект заняття для дітей середнього дошкільного віку «Візерунки на вікні» спрямований на розширення можливостей дитини відображувати в малюнку власні спостереження та відчуття від навколишньої дійсності, а використання мультимедійних засобів, емоційно забарвлює освітню діяльність та гармонізує розвиваючий вплив на дітей.
Перегляд файлу

Тема:                     Візерунки на вікні

Програмовий зміст: збагачувати та розширювати знання дітей про зимові явища природи. Учити бачити красу зимової природи, милуватися нею. Сприяти розвитку допитливості, спостережливості. Вчити дітей складати гармонійну колірну композицію, передаючи враження про зимові візерунки. Збагачувати словниковий запас прикметниками. Формувати вміння робити висновки та судження, зважаючи на власний досвід та спостереження. Розвивати увагу, пам'ять, творчі здібності, фантазію, дрібну моторику. Виховувати інтерес до вивчення природних явищ та відображення їх в образотворчій діяльності, любов до природи та її зимових явищ, акуратність.

Матеріали: відео-презентація про утворення  візерунків на склі; сніжинка; зображення Морозенка; зображення до гри «Що зайве»; ребриста доріжка; картка до гри «Знайди відмінності»; музична відео-фізкультхвилинка; сніговик; музичний супровід; шматочки свічки; поролон; гуашева фарба блакитного кольору; зображення вікон на кожну дитину; серветки; льодяники.

 

Хід заняття

Під чарівну музику залітає сніжинка (відео на мультимедійній дошці).

В.:  - Діти погляньте що це? Як ви думаєте чому вона до нас прилетіла?Як вона?Чи могла б сніжинка прилетіти до нас в інші пори року? Чому?

Сніжинка прилетіла до нас за допомогою. А прислала її до нас Зима –чарівниця.

Якось засперечалися Зима-чарівниця із Морозенком, хто ж з них головніший.

  • Я сковую все в льоди, прикрашаю ліси та поля, розмальовую вікна будинків. Ти без мене зовсім не чарівниця.
  • А тобі ніхто не дозволяє морозити поки не настає моя пора.

От і посварилися. Образився Морозенко і кудись зник. А Зима засумувала.

  • Хто ж тепер буде мені допомагати? Хто ж буде утворювати іній на гілочках дерев і одягати їх в чарівні сукні? Хто ж буде розмальовувати вікна чудернацькими візерунками?

-Як ви думаєте, куди міг зникнути Морозенко?

-Давайте допоможемо їм помиритися. А для цього нам треба знайти Морозенка. Чи готові ви вирушити у мандрівку?

-Для того, щоб взимку вирушити на прогулянку, що нам треба зробити? (Вдягнутися)

Дидактична гра «Що зайве»

Перед дітьми на малюнку різні предмети. Діти обирають ті,які на їхню думку потрібні на прогулянці та аргументують свою думку.

E:\робота\картинки для дітей\slide-4k.jpg

 

В.: - От ми вибрали одяг та можемо вирушати.

Мовна гра «Якою буває зима?»

Діти проходять по ребристій доріжці і добирають прикметники, які характеризують зиму як пору року.

В.: - Ой погляньте тут стоїть Сніговик і не пропускає нас далі. Мабуть ми вже майже знайшли Морозенка. Але Сніговик пропустить нас далі тільки тоді,коли ми знайдемо всі відмінності на його фотографіях.

 

Дидактична гра «Знайди відмінності»

E:\робота\картинки для дітей\xe63e5eb3-a50b-4935-8f8c-a4ff49608c6f.jpg.pagespeed.ic.eXSOvkLppD.jpg

 

Відео-фізкультхвилинка « Сніговички»

 

В.: - Морозенку так сподобався ваш таночок, що він вирішив сам вийти зі своєї схованки і поділитися з вами своїм секретом розмальовування вікон.

 

Відео-презентація «Як утворюються візерунки на вікнах»

 

В.: - Морозенко пропонує і вам стати чарівниками і оздобити вікна в палаці Зими-Чарівниці. Придумайте візерунок і намалюйте його спочатку пальчиком у повітрі.

 

Показ малювання

Беремо до рук шматочок свічки і малюємо нею різні візерунки на аркуші паперу. Після того як ви закінчили, потрібно вмочити шматочок поролону у фарбу та зафарбувати все віконце. А візерунок, який малювався шматочком свічки, залишиться на віконці не зафарбованим.

 

Пальчикова гімнастика

Діти малюють під музичний супровід.

 

В.: - Морозенко дуже вдячний вам за допомогу. Зимі так сподобалися вікна у її палаці, що вона вирішила більше не сперечатися з Морозенком. А ще передала вам подарунок. Це льодяники із самого кращого льоду в палаці Зими-Чарівниці.

 

Підсумок заняття

  • Кому ми допомагали сьогодні на занятті?
  • Що вам найбільше сподобалося робити?
  • Чим запам’яталася сьогоднішня подорож?

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 лютого 2019
Переглядів
6609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку