Інтегроване заняття з БЖД для 1 класу на тему "Зайчик захворів"

Про матеріал

Інтегроване заняття, яке включає елементи основ здоров'я, математики, трудового навчання, розвитку мовлення, покликане ознайомити дітей з основними правилами збереження здоров'я під час епідемії грипу та інфекційних захворювань, закріпити знання про правила особистої гігієни під час хвороби, закріпити знання з математики про форму та величину предметів, поняття «один», «багато», розвивати уміння інтонаційного читання віршів, ознайомити із народною грою, розвивати дрібну моторику рук через ліплення.

Перегляд файлу

                Дата:

Інтегроване заняття з БЖД з елементами театралізації (основ здоров’я, математики, трудового навчання, розвитку мовлення)

Тема. Зайчик захворів.

Мета: ознайомити дітей з основними правилами збереження здоров’я під час епідемії грипу та інфекційних захворювань; закріпити знання про правила особистої гігієни під час хвороби; закріпити знання з математики про форму та величину предметів, поняття «один», «багато»; розвивати уміння інтонаційного читання віршів; ознайомити із народною грою; розвивати дрібну моторику рук через ліплення.

Обладнання: іграшка Зайчик, Сорока, комп’ютер, проектор, національний посуд, лікарські трави, носова хусточка, пластилін, дощечки, стеки.

    Хід заняття

І. Актуалізація знань і повідомлення теми заняття.

Вчитель.

- Діти, сьогодні до нас у гості прийде зайчик. Роботи у нас багато. Що ваші мами роблять, коли повинні прийти гості?

- Нам також потрібно буде пригощати зайчика. Але чому його так довго немає?

(Залітає сорока і повідомляє, що зайчик захворів і не зможе прийти  в гості.)

  • Діти, давайте запитаємо сороку, де ж живе зайчик, щоб ми могли провідати його.

Сорока. Спочатку підете по вузькій, але довгій стежинці, а потім по короткій, але широкій і потрапите до зайчикової хатки.

Вчитель. Казочка розпочинається. Зараз ми виконаємо завдання сороки-білобоки і зайчикову хатку знайдемо. (По дорозі промовляють:

  • Добрий вечір, Зайчику,

Куди йдеш?

Скажи мені правдоньку,

Де живеш?

  • Отут живу в хатоньці

Край води,

А ти туди, лисонько,

Не ходи!

ІІ. Основна частина заняття. Розгляд теми.

(Діти виконують завдання на плакаті і потрапляють в «ліс». Лялькова хатинка. Зайчик лежить хворий.)

Вчитель. А ось наш зайчик-побігайчик, але зараз він зайчик-лежанчик.

Діти. Зайчику, а що з тобою трапилося?

Зайчик. Наступила осінь. Я вирвав на городі морквинку, захотів її помити у річці і шубовсть у воду, тому і захворів. А ще я вам розкажу і покажу, чому діти хворіють восени, і що потрібно робити, щоб не хворіти.

( Перегляд мультфільму «Мудрі казки тітоньки Сови. Мікроби.)

Вчитель. Діти, Зайчик застудився, а як ви думаєте, що у нього болить?

  • Послухайте уважно загадку, відгадайте і зрозумієте, що ще у Зайчика може боліти.

Сопе, хропе, часом чхає,

Сюди, туди зазирає,

На морозі замерзає,

Бо одежини немає. ( Ніс)

(Зайчик чхає, витирає лапою «мокрий ніс»)

Вчитель. Зайчику, а в тебе є носова хусточка, щоб ти нею витирав ніс?

Зайчик. Немає?! А що таке?

Вчитель. Діти, а у вас є носові хусточки? Коли ви ними користуєтесь? Давайте розкажемо Зайчику.

Вчитель. Якщо Зайчик простудився, йому потрібно лікуватися. Що насамперед потрібно робити при хворобі? (Звернутися до лікаря, поміряти температуру, лягти у ліжко, випити лікувального чаю з липи, малини)

-Діти, давайте до приходу лікаря Айболитя  поміряємо Зайчикові температуру, напоїмо його теплим чаєм з малини і суниці, бо саме ці трави мають противірусні та протимікробні властивості. Подивіться, який у нас народний глиняний посуд для чаювання. Поки чай настоюється, подивимося мультик і дізнаємося, що потрібно робити, щоб уникнути епідемії, тобто не заражатися різними вірусними та інфекційними хворобами. (Перегляд мультфільму «Мудрі казки тітоньки Сови. Як перемогти епідемію.»)

Вчитель. Ось і чай готовий, зараз напоїмо Зайчика. (Зайчик швидко сідає за стіл) А що забув зробити Зайчик?

Діти. Помити лапки.

Вчитель. Але Зайчик боїться це робити сам, давайте йому допоможемо.

Фізкультхвилинка. Ой лади, лади, лади, (плещуть в долоні)

      Не боїмося води. (повороти головою вліво – вправо)

      Часто умиваємось - ось так. (умиваються)

   Мамі посміхаємось – ось так. (усміхаються)

Вчитель. Ми навчили Зайчика мити лапи напоїли його чаєм.

Зайчик. Я вже здоровий. Давайте пограємось. (Українська народна пісенька-гра «Ой у полі жито, сидить зайчик»)

Вчитель. Ми погрались, тепер давайте зробимо гостинчики для зайчика. Що найбільше любить їсти зайчик? (Моркву) Тож зліпимо її для зайчика.

Діти ліплять морквини за поясненням вчителя та аналогією.

Вчитель. Скільки морквинок ви зліпили? Які вони за розміром? На яку геометричну фігуру схожі?

Зайчик дякує дітям за гостинці. 

ІІІ. Підсумок заняття. Рефлексія.

-Що нового ви дізналися?

- Що найбільше сподобалось робити?

- Як будете захищатись від хвороб?

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2018
Переглядів
1350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку