Інтегроване заняття з ознайомлення із соціумом та художньо – продуктивної діяльності (Аплікація) для дітей раннього віку до колективного перегляду «Формування патріотичних почутті

Про матеріал

Мета: продовжувати знайомити дітей з елементами українського вбрання, зокрема – українським віночком.

Навчати малят викладати готові форми на аркуші паперу доповнюючи зображення віночка стрічечками.

Вправляти в засобах викладання аплікації без наклеювання.

Закріплювати знання основних кольорів (жовтий, червоний, зелений) та вправляти малят у знаходженні оранжевого кольору.

Розвивати образне сприймання, відчуття кольору.

Виховувати емоційно – естетичні почуття, інтерес до національних традицій.

Перегляд файлу

Зачепилівський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) «Ромашка» Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття

з ознайомлення із соціумом та художньо – продуктивної діяльності (Аплікація) для дітей раннього віку

до колективного перегляду «Формування патріотичних почуттів дошкільників у різних видах діяльності»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                          Підготувала

                                                                                                вихователь Ігнатюк І.О.

 

 

2017

Тема: «Український віночок»

Мета: продовжувати знайомити дітей з елементами українського вбрання, зокрема – українським віночком.

Навчати малят викладати готові форми на аркуші паперу доповнюючи зображення віночка стрічечками.

Вправляти в засобах викладання аплікації без наклеювання.

Закріплювати знання основних кольорів (жовтий, червоний, зелений) та вправляти малят у знаходженні оранжевого кольору.

Розвивати образне сприймання, відчуття кольору.

Виховувати емоційно – естетичні почуття, інтерес до національних традицій.

Матеріал : лялька в національному вбранні, український віночок, аркуші паперу формату А – 4 з зображенням віночка без стрічечок на кожну дитину, вирізані з кольорового паперу смужки (стрічечки для віночка) на кожну дитину жовтого, червоного, зеленого та оранжевого кольорів; українська народна гра з віночком.

Хід заняття

І Організаційний момент

 В гості до дітей завітала лялька Оленка в національному вбранні.

Вихователь пропонує розглянути її, наголошує, яке гарне, барвисте, яскраве у неї вбрання:

 - Подивіться дітки яка гарна у Оленки сорочечка – вишиваночка, квітчаста спідничка і червоні чобітки.

Читання вірша Н.Забіли «Ой чук – чуки!»:


Ой чук – чуки, чуки – на!

Наша доня чепурна.

В неї на голівці

жовті чорнобривці,

і віночок з конюшини,

і намисто із шипшини,

 і листок красольки,

наче парасолька,

і широкий лопушок,

мов зелений фартушок!


Вихователь звертає увагу дітей на віночок, що одягнений на голівці в Оленки.

  • А ще Оленка принесла сьогодні вам віночок. Давайте його розглянемо. (Звернути увагу дітей на те, скільки різних квітів зібрано в ньому, які гарні стрічечки до нього приєднані, якого вони кольору.
  • А хочете пограти з віночком?

Проводиться українська народна «Гра з віночком»

Одна дитина у віночку стоїть в колі, всі інші йдуть:

Ми віночок цей взяли,

І на (ім'я дитини)… одягли.

Ти в віночку потанцюй,

Потім дітям подаруй.

Дитина танцює, всі плескають в долоні. Потім дитина знімає віночок, і каже:

Я дарую віночок …(ім'я дитини)

  • А зараз дітки погляньте, що ще Оленка принесла нам сьогодні (вихователь показує дітям аркуші паперу з зображенням віночків, що не мають стрічечок)
  • Що тут зображено? (Віночки)
  • Ці віночки подружок Оленки.
  • А чи такі вони як принесла з собою Оленка? Чому ні? Чого у них не вистачає? (вихователь підводить дітей до висновку, що у віночків немає стрічечок)

ІІ Мотивація

  • Давайте допоможемо подружкам Оленки і «прив’яжемо» до віночків стрічечки.
  • Подивіться як ми це будемо робити. (вихователь по черзі бере стрічечки, запитує у дітей якого вони кольору, а потім прикладає до віночка. Потім запрошує дітей підійти до столів, щоб самим «прив’язати» стрічечки.

ІІІ Процес творення

Діти проходять до столів де лежать заздалегідь підготовані аркуші з           зображенням віночка та смужки з кольорового паперу (стрічечки).

Вихователь звертає увагу дітей на смужки – стрічечки,пропонує знайти стрічечку певного кольору і «прив’язати» її до віночка.

Діти виконують аплікацію.

ІV Підсумок

Вихователь схвалює зусилля дітей, наголошує, які гарні віночки у них вийшли, викликаючи у дітей емоційний відгук на красу їхніх виробів.

  • Подружки Оленки будуть вам дуже вдячні за такі гарні віночки. 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 20
Оцінки та відгуки
  1. дука ольга
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Злидень Настя
    Дуже цікавий матеріал, взяла для себе з великим задоволенням!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Злидень Наталія Наталія
    Дуже цікавий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Чиж Яків
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Зубко Оксана
    Цікаве та пізнавальне заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Чиж Ниташа
    Дуже сподобався матеріал)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Гненний Олександр
    содобалось, дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Бакаєва Ірина
    Чудове заняття для малюків.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Криулін Іван
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Таня таня
    Дуже цікавий матеріал:)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Чиж Ольга
    Чудовий конспект заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Анна Анна
    Дуже цікавий і корисний матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Gekova Lyudmila
    Чекаємо ще Ваших розробок.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Катерина Власова
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Бєга Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Гненна Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. гненна анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Плющ Євген
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Анна Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Сухоруков Максим
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 17 відгуків
doc
Додано
9 березня 2018
Переглядів
5192
Оцінка розробки
5.0 (20 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку