Мета: продовжувати знайомити дітей з елементами українського вбрання, зокрема – українським віночком.
Навчати малят викладати готові форми на аркуші паперу доповнюючи зображення віночка стрічечками.
Вправляти в засобах викладання аплікації без наклеювання.
Закріплювати знання основних кольорів (жовтий, червоний, зелений) та вправляти малят у знаходженні оранжевого кольору.
Розвивати образне сприймання, відчуття кольору.
Виховувати емоційно – естетичні почуття, інтерес до національних традицій.
Зачепилівський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) «Ромашка» Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області
Інтегроване заняття
з ознайомлення із соціумом та художньо – продуктивної діяльності (Аплікація) для дітей раннього віку
до колективного перегляду «Формування патріотичних почуттів дошкільників у різних видах діяльності»
Підготувала
вихователь Ігнатюк І.О.
2017
Тема: «Український віночок»
Мета: продовжувати знайомити дітей з елементами українського вбрання, зокрема – українським віночком.
Навчати малят викладати готові форми на аркуші паперу доповнюючи зображення віночка стрічечками.
Вправляти в засобах викладання аплікації без наклеювання.
Закріплювати знання основних кольорів (жовтий, червоний, зелений) та вправляти малят у знаходженні оранжевого кольору.
Розвивати образне сприймання, відчуття кольору.
Виховувати емоційно – естетичні почуття, інтерес до національних традицій.
Матеріал : лялька в національному вбранні, український віночок, аркуші паперу формату А – 4 з зображенням віночка без стрічечок на кожну дитину, вирізані з кольорового паперу смужки (стрічечки для віночка) на кожну дитину жовтого, червоного, зеленого та оранжевого кольорів; українська народна гра з віночком.
Хід заняття
І Організаційний момент
В гості до дітей завітала лялька Оленка в національному вбранні.
Вихователь пропонує розглянути її, наголошує, яке гарне, барвисте, яскраве у неї вбрання:
- Подивіться дітки яка гарна у Оленки сорочечка – вишиваночка, квітчаста спідничка і червоні чобітки.
Читання вірша Н.Забіли «Ой чук – чуки!»:
Ой чук – чуки, чуки – на!
Наша доня чепурна.
В неї на голівці
жовті чорнобривці,
і віночок з конюшини,
і намисто із шипшини,
і листок красольки,
наче парасолька,
і широкий лопушок,
мов зелений фартушок!
Вихователь звертає увагу дітей на віночок, що одягнений на голівці в Оленки.
Проводиться українська народна «Гра з віночком»
Одна дитина у віночку стоїть в колі, всі інші йдуть:
Ми віночок цей взяли,
І на (ім'я дитини)… одягли.
Ти в віночку потанцюй,
Потім дітям подаруй.
Дитина танцює, всі плескають в долоні. Потім дитина знімає віночок, і каже:
Я дарую віночок …(ім'я дитини)
ІІ Мотивація
ІІІ Процес творення
Діти проходять до столів де лежать заздалегідь підготовані аркуші з зображенням віночка та смужки з кольорового паперу (стрічечки).
Вихователь звертає увагу дітей на смужки – стрічечки,пропонує знайти стрічечку певного кольору і «прив’язати» її до віночка.
Діти виконують аплікацію.
ІV Підсумок
Вихователь схвалює зусилля дітей, наголошує, які гарні віночки у них вийшли, викликаючи у дітей емоційний відгук на красу їхніх виробів.