Відкрите заняття з основ економічної культури в старшій групі на тему: "Лабіринт удачі".

Про матеріал

Ознайомити дітей з економічними поняттями: гроші, товар, банк;

  • üуточнити уявлення про грошові одиниці іноземних держав: долар, гривня, рубль; формувати вміння співвідносити товар з певною кількістю грошей;
  • üзакріпити знання про геометричні фігури, овочі, фрукти, шкільні речі, вміння добирати антоніми, закінчувати речення розпочате вихователем, активізувати в мові дітей, вживання слів: банкір, інкасатори, бартер, комерсант, економія, валюта;
  • üсприяти розвитку творчої ініціативи, мислення, самостійності, пам'яті, зв'язного мовлення. Виховувати ощадливість, відповідальність, вміння працювати разом.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

з основ економічної культури

в старшій групі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Лабіринт удачі.

Мета: Ознайомити дітей з економічними поняттями: гроші, товар, банк;

  • уточнити уявлення про грошові одиниці іноземних держав: долар, гривня, рубль; формувати вміння співвідносити товар з певною кількістю грошей;
  • закріпити знання про геометричні фігури, овочі, фрукти, шкільні речі, вміння добирати антоніми, закінчувати речення розпочате вихователем, активізувати в мові дітей, вживання слів: банкір, інкасатори, бартер, комерсант, економія, валюта;
  • сприяти розвитку творчої ініціативи, мислення, самостійності, пам’яті, зв’язного мовлення. Виховувати ощадливість, відповідальність, вміння працювати разом.

Матеріал: Ворота, замки, ключі, конверти з завданнями, картки, гаманець, гривні, монети, Гном- Економ, скринька, скарби, овочі, фрукти, лабіринт.

Хід заняття

Доброго ранку, доброго дня!

Бажаємо всім здоров’я й добра

Хай ваші очки загоряються

А ваші личка посміхаються

І день новий наш починається

 

Діти: Добрий день!

Усміхніться всім навколо

Небу, сонцю, квітам, людям

І тоді обов’язково

День для вас привітним буде

В ручки плесь, ногами туп

Ми колеги, ми партнери

Всі майбутні мільйонери

 

Дітки! Починається день і у всіх свої справи: дорослі що роблять?(Відповіді дітей); школярі де вранці поспішають?(Відповіді дітей).

А у нас зараз заняття з економіки. І я запрошую вас відвідати «Лабіринт удачі». Якщо ми його правильно пройдемо, то знайдемо скарб гнома – економа. А ще ви будете отримувати гроші: а що таке гроші?(це засіб для обміну на різні товари та послуги). А звідки береться гроші?(Друкуються державою на спеціальному обладнанні). А хто їх отримує? А де? Хто привозить гроші в банк? Хто видає їх.

Давайте поміркуємо як ми можемо заробити гроші?(Відповіді дітей). Молодці! Треба правильно давати відповіді та уважно виконувати завдання. Чи готові ви пройти доріжку лабіринту?(Відповіді дітей).

Ось вхід до лабіринту. Перед вами ворота, на яких висять замки, тож потрібно підібрати ключа, щоб відкрити замок. Хто правильно підбере ключа до замка, отримує гроші.

А яка грошова одиниця в України? (Гривня)

А яка вона? (Паперова). А як ще її називають?(Копюра). А це що?(Монети). А які вони?(Металеві).

Ось у мене в руці монети, вартістю 5 копійок, а ось гаманці. Хто уважно працюватиме, отримає монетку і складатиме в гаманець. Молодці, всі уважні. Вхід в лабіринт відкрито, і стрілочка показує, що рухатися нам потрібно прямо. Дивіться Гном – Економ залишив конверт, а в ньому хитрі запитання. Відповімо на них, будьте уважні:

1.Як називається геометрична фігура без кутів?

2. Що таке бартер?

3. Як називаються іноземні гроші?

4. Хто хазяїн банку?

5. Що можна купити за гроші?

6. Яке зараз у нас заняття?

Молодці, дітки!

А далі нам куди показує стрілочка?(Відповіді дітей)

Гном – Економ залишив нам, а що це?(Овочі, фрукти)

Дітки, їх потрібно підготувати до продажу – посортувати.

Дидактична гра «Сортуємо овочі та фрукти».

Молодці, справилися із завданням, вирушаємо далі і стрілочка показує праворуч.

І що ж там за завдання чекає нас?

Гра «Продовж речення»:

1. Зароблена копійка – краще краденої…(гривні).

2. Як називається обмін товару на товар…(бартер).

3. Все що продається і купується називається…(товар).

4. Банкір – це людина, яка керує…(банком).

5. Вартість товару в грошах…(ціна).

6. Грошова одиниця країни…(валюта).

7. Бережливе і ощадливе використання товару, грошей  та послуг називається…(економія).

8. Людина, яка займається торгівлею…(комерсант).

Молодці!

А зараз відпочинимо.

Фізкультхвилинка

1,2,3,4,5 встали всі відпочивати

Нумо гроші порахуємо

Бізнес свій ми побудуєм

Знаєм долар, рубль – гроші,

Але гривня найдорожча

Ми доходи збережемо

І повнимо бюджет

Цього хоче вся сім’я

Бізнесменом буду я.

Подорож продовжується і наступним завданням від Гнома – Економа. Потрібно розкласти купюри під товаром. Давайте назвемо товар: книжка, лінійка, олівець. І у вашому гаманцю є купюри, тож будь ласка приготуйте і покладіть під товаром:

  • Лінійка – 1 грн.
  • Книжка – 5 грн.
  • Олівці – 2 грн.

Як можна по іншому заплатити за олівці.(Відповіді дітей) Молодці!

Дидактична гра «Скажи навпаки»

Працьовитий - …(ледачий) Витрати - …(дохід)

Покупець - …(продавець) Марнотрат - …(ощадливий)

Дорого - …(дешево) Багато - …(мало)

Прибуток - …(збуток) Хазяйновитий - …(недбалий)

Молодці!

Гном – Економ пропонує іти далі.

Що це? Що на них зображено?(Прапори країн)

А в низу? (Валюта)

То ж потрібно з’єднати лінією в якій країні, яка валюта?

Росія – рубль, Україна – гривня, Америка – долар.

Молодці, і з цим завданням справились.

Ось і кінець лабіринту, але десь тут має бути скарб, може ви бачите.

Гном – Економ: Добрий день дітки! Я за вами спостерігав уважно. В и працювали добре, старанно, виконували різні завдання, пройшли всі випробування, і заробили гроші. Порахуйте скільки хто отримав монет? У кого найбільше? Молодці! Але щоб сундучок відкрився, потрібно пригадати прислів’я:

  • Дбайливість - краще за…(багатство);
  • Має кожен комерсант – в економіці…(талант);
  • Щоб добробут мати, треба …(працювати).

Молодці!!!

Гном – Економ: Ви сьогодні довели, що вмієте заробляти гроші, а ще ви кмітливі, старанні, працьовиті.

Скринька відкривається і Гном – Економ роздає діткам солодкі скарби(шоколадні монетки).

Дітки дякують Гному – Економу.

Вихователь:

  • Дітки, чи сподобалась вам подорож по лабіринту?
  • Що саме сподобалось?
  • Що було важко робити?

 

 

docx
Додано
12 березня 2018
Переглядів
11382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку