Інтегроване заняття з розвитку мови для дітей середньої групи

Про матеріал
Заняття з розвитку мови та основ безпечної поведінки в природному довкіллі та повсякденному житті.Залучення зростової ляльки , розвиток критичного мислення.
Перегляд файлу

lнтегроване заняття для дітей серндньої групи

Подорож лісом

Програмовий зміст :закріпити знання дітей про знайому казку,вчити висловлювати своє ставлення до вчинків героїв казок,повторити правила поведінки в надзвичайних ситуаціях,закріпити знання про вироби з тіста,

Формувати чемне доброзичливе ставлення до оточуючих,навчати володіти

емоціями,розвивати увага,пам ять,мислення,комунікативні навички;

Виховувати розкміння про те,що необхідно піклуватися про свою безпеку та здоров я.

 

Матеріал: зростова лялька,маска Вовка,картини надзвичайних станів погоди,цукерки,

іграшки,мотузка,солоне тісто,приладдя для ліплення.

 

Попередня робота: знайомство із зростовою лялькою,читання казки «Червона шапочка»,бесіди про поведінку в надзвичийних ситуаціях,в побуті.

 

Хід заняття:

Діти заходять до кімнати ,сідають на стільці.В цей час лунає стук в двері.Приходить лялька Оксана ,вона запізнилася.

-Діти,погляньте прийшла наша Оксана.А чому ти запізнилася?

Тобі подарували шапочку,ти хотіла ”Iï одягти вранці але забула де поклала? Спочатку привітайся з нашими дітьми.

Мовна гра»Привітання›

Діти,що потрібно робити ввечері з речами щоб вранці не витрачати час на пошуки та не спізнюватися?

Так.Потрібно класти речі на свої місця.

Яка гарка в тебе шапочка ,діти як казивасться казка де дівчинці поларували червону шапочку .Так «Червона Шапочка».

Оксана каже що вона хоче бути Червоною шапочкою.Давайте згадаємо як починається казка.

(діти розповідають початок казки)

_Діти чи у всяку погоду можка гуляти?

Дидактична гра»Погода для прогулянки»(анімація на інтерактивній дошці)

  •           дощ
  •           Сонячно
  •           Вітрно
  •           Хмарно

нас погода гарна тому ми можемо вирушати в ліс.

Стук у двері,заходить Вовк.

-Добрий день!

-Діти чи можна розмовляти з незнайомцями? (відповіді дітей)

Вовк пропонує дітям цукерки,іграшки,діти відмовляються,Вовк йде.

-Молодці дітиказці нeпpeeмності сталися тоді коли дівчинка не знала правил безпеки .Як

закіНчилася казка насправді? (відповіді дітей)


-Наша казка закінчиться гарно бо ми знаємо правила безпечної поведінки. Давайте вирушимо разом до бабусі.

Фізкультхвилинка»По звивистій доріжці»

-Ось ми прийшли.Червона Шапочка де твої пиріжки?Забула?не плач ми тобі допоможемо.

Дидактична гра «Вироби з тіста»(малюнки на інтерактивній дошці)

-варенини

-пиріжки

—хліб

-печи во

-бублики

-Ми тепер знаемо чим відрізняються різні борошнЯНі вироби один від іншого.Тож давайте

спечемо пиріжки-вони з начинкою,захованою всередині.(Відео на i нтерактивній дошці)

Дити ліплять пиріжки з солоного тіста.

-поставомо нашi пиріжки в піч,коли вони спечуться поласуемо ними.

_діти ,всі ви молодці,знаете як поводити себе в різних ситуціях ,це вам допоможе щоб не трапилось біди.знаючи првила ми з вами змінили казку та допомогли Червоній Шапочці.