Інтегроване заняття з сенсорики

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття з дітьми групи раннього віку з використанням інтерактивної методики.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття з сенсорного виховання з дітьми раннього віку

 

«Зайчикові іменини»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           Підготувала вихователь - методист

                                                               ДНЗ (ясла – садок) №12 Деснянського

                              району міста Києва

                                                  Поліщук Ірина Володимирівна

 

 

Мета : Формувати вміння дітей шнурувати черевики та сприяти розумінню того, що предмети різняться між собою за кольором та  за величиною. Розвивати навички порівнювати величини та добирати предмети за величиною незалежно від їхнього кольору і форми. Закріплювати знання основних кольорів. Формувати співпрацю одне з одним під час дидактичних ігор. Виховувати наполегливість.

 Матеріали: Декорація лісової галявини, хатинки лісових звірят, кошики з морквою; дидактичні ігри:  морква сира та варена, яблука, сметана,  мед, посуд для приготування салату.

                                               Хід заняття

 Вихователь організовує дітей до заняття. З’являється Зайчик.

  •      Доброго ранку,  малята! Як у вас тут затишно і красиво! Мені у вас дуже подобається! Малята, я хотів вас запросити у гості! Подивитесь як я живу, що кушаю!
  •      Зайчику, а ти, мабуть забувся, що в тебе сьогодні день народження!
  •      Ой, дійсно, за цими справами я забув про свій  день народження!

Дорогі  мої малятка,

любі хлопчики й дівчатка!

Теплої осінньої днини

я святкую свої іменини.

Всіх вас до себе в гості

 хочу запросити

й чимось смачненьким пригостити.

 Тож до лісу вирушайте,

мою хатинку відшукайте»

  • То ж вирушайте до лісу на пошук моєї хатинки! А я побіжу бо в мене ще багато справ. То ж чекаю на вас у себе вдома!
  • Ну що мої любі, підемо до зайчика на іменини?  (Переступання через палиці, перестрибування через калюжки). 
  • Підходять до будиночку, стукають. З’являється лисичка .
  • Доброго дня, дітлахи! Рада вас бачити. Що ви  робите в лісі?
  • Ми йдемо до зайчика в гості. Чи нема в тебе сметани і цукру? Ми хочемо зробити йому сюрприз.
  • Звісно є. Але ви маєте мені допомогти. Бачите в мене є черевики. Допоможіть мені, будь ласка, їх зашнурувати.

Дидактична гра « Чарівний шнурочок ».

Діти шнурують черевички.

-Молодці , малята! Ви впорались з завданням і тепер тримайте сметанку та йдіть  до зайчика з гостинцями!

- Рушаймо, шукати зайчикову хатку!

Діти з вихователем вирушають у подорож. (Підлізання під дугою, ходьба хвилястою доріжкою).

  •                   Погляньте, діти, ще чиясь хатка стоїть. Постукаємо? Стукають.
  •                   З’являється Їжачок.
  •  Доброго дня, дітлахи! Радий вас бачити. Що ви  робите в лісі?
  • Ми йдемо до зайчика в гості. Чи нема в тебе яблук? Ми хочемо зробити йому сюрприз.
  •  Звісно є. Але ви маєте мені допомогти. Бачите в мене є яблука, але вони всі переплутались і їх треба розкласти за кольором в різні кошики.

Дидактична  гра «Розклади за кольором»

Діти розкладають яблука в різні кошики за кольором.

 Чудово !  А за те що ви так гарно впорались з завданням я дам вам яблучок.

  •      Йдемо далі. Малята, знову чиясь хатинка! Постукаємо?
  • Виходить Бджілка. Доброго дня, дітлахи! Рада вас бачити. Що ви  робите в лісі?
  • Ми йдемо до зайчика в гості. Чи нема в тебе меду? Ми хочемо зробити йому сюрприз.
  •      Звісно є. Але ви маєте мені допомогти. Бачите в мене є квітки, подивіться чи однакові вони? Так в однієї  квітки не вистачає серединки. Допоможіть мені, будь ласка, її відновити.  Діти викладають насіння в серединку квітки
  •      Чудово !  А за те що ви так гарно впорались з завданням я дам вам меду.

Фізкультхвилинка.

 Хто тихесенько іде, (ходьба на місці ,вказівний палець тримати вертикально біля губ)

 Той ніколи не впаде.(вказівний палець рухати вправо-вліво)

 А хто швидко пробіжить,( біг на місці)

 Може носика набить.(вказівний палець кілька разів торкається носика)

  •      Рушаймо далі... Дивіться скільки гостинців ми принесемо до зайчика!
  •                  Погляньте, он і зайчик нас зустрічає! Діти підходять до зайчикової хатки. Вихователь разом з дітьми вітають іменинника.

 Діти дарують йому кошик з  яблуками, сметаною та медом. Дарують квітку.

  •                  Діти подивіться скільки в мене моркви виросло на городі. Вона вся різна. Давайте разом її зберемо але в один кошик ми покладемо довгу моркву , а в другий коротку.
  •                  Зайчик каже: Діти, ви молодці, дуже мені допомогли. А тепер  давайте ми разом з вами приготуємо смачний салат з моркви та яблучок! Проходьте в мій дім. Помиємо руки і будемо готувати смачне частування!
  •                  Дорослі пропонують дітям порівняти сиру та варену моркву. (сира – тверда, варена – м’яка; чи можна їсти сиру моркву? Запропонувати понюхати сиру та варену моркву, спробувати на смак моркву і яблуко – солодка - кисле ).
  •                  А тепер давайте візьмемо моркву і потремо її на терку. Ще додамо яблучко.
  •                  А потім додамо меду і сметанку. І тепер ретельно перемішаємо. У нас вийшов смачний морквяний, овочевий салат. Давайте всі разом куштувати і Зайчика вітати!
  •                  Пригостимо наших гостей.

Діти, вам сподобалась наша подорож?

  •      Я дуже задоволена кожним з вас. Ви були молодці, зробили багато добрих справ у лісі. А тепер нам час повертатися до садочка. А в садочку, коли ми повернемось ми з вами намалюємо подарунки для інших тваринок, які живуть в лісі.

Зайчик дякує малятам. Діти прощаються з ним.

 

«Розкажи - і я забуду,

Покажи - і я запам'ятаю,

Дай спробувати - і я зрозумію»

Висновки:

Інтерактивна форма роботи особливо доцільна для використання з дітьми раннього віку.

У віці раннього дошкілля дитина висловлює вголос свої внутрішні роздуми. Вона ще не навчилася міркувати мовчки, як це прийнято робити в нашому суспільстві.

Для таких міркувань вголос, дитині потрібно слухача. Це може бути інша дитина – одноліток, або хтось з дорослих. Рівно ж дитина спокійно сприймає ляльку чи ведмедика, як партнера для розмов – міркувань.

Озвучені внутрішні міркування дитини не враховують потреби слухача. Такі роздуми вголос є основою для розумового розвитку дитини. Їх необхідно заохочувати під час навчально-виховного процесу.

Чому інтерактивна форма роботи успішна з дітьми раннього віку?

Дитина навчається й розвивається коли задіяні всі змисли (органи відчуття):

Дотик – Кожна дитина мусить доторкнутися пальчиками до сирої й вареної моркви, помішати салат ложкою.

Зір – Кожна дитина мусить побачити зблизька цілу моркву й як вона змінюється з цілої моркви на потерту моркву.

Нюх – Кожна дитина мусить понюхати варену моркву, сиру моркву, готовий салат.

Смак – Кожна дитина мусить мати можливість скуштувати варену моркву, сиру моркву, готовий салат.

Слух – Діти мусять чути безперервний коментар вихователя.

Дітей потрібно заохочувати ділитися своїми враженнями під час занять. В цьому ціла суть інтерактивної методики.

 

 

docx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
2304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку