Парасковіївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 40
Донецької обласної ради
Матеріали до «Методичного аукціону»
Інтегрований блок
навчальних занять у початковій ланці
«Український віночок»
Підготували :
учитель-логопед
Артеменко Р.Д.,
учитель-дефектолог
Бурсала Л.В.
Грудень 2018 р.
Модель інтегрованого блоку
навчальних занять у початковій ланці
«Український віночок»
Уроки математики
Інтерактивна вправа «Український віночок»
Завдання для учнів початкової ланки:
Діти можуть виконувати завдання у командах , парах , трійках, індивідуально чи беручи участь у фронтальній роботі. Можна розподіляти ролі («маки», «волошки» тощо) і створювати «живі віночки», «живі задачі». Роздрукувавши і розрізавши картки А на окремі приклади., можна пограти у гру «Математична скринька». Складені задачі (картка Б) команди можуть пропонувати вирішити одна другій (на картках завдання вставлені у вигляді малюнків, тому їх можна збільшувати і роздруковувати за необхідністю у форматі А4). При використанні карток 1б, 3б. 4б можна варіювати складність завдань у залежності від запропонованої учителем кількості доданків.
|
|
\ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Учні поділені на дві команди . Відкриття малюнків на слайдах досить швидке і налаштоване автоматично . Тому кожна команда повинна бути уважною і не відстати) .
5ц
Попередньо учні уже ознайомлені з назвами квітів, що на картках .
Логопед:
Школа наша з кожним днем стає все кращою.
І кожного дня ми маємо можливість милуватись тим міні-парком, що створюється навколо школи . Весною на клумбах будуть посаджені квіти . А ваша учителька – знатна квітникарка . Уявіть, що вона запросила нас до свого садочку накопати квітів для посадки .
(Діти беруться за руки, ходять навкруги столика з малюнками і співають:
«А ми по садочку ходили,
А ми по садочку бродили,
А ми по садочку гуляли,
Квіточку гарненьку шукали.
Раді всі, рада (радий) я,
Оця квіточка моя!»
Потім кожний учень повідомляє: «А у мене квітка …» і звертається до сусіда: «А у тебе?».
(Після закінчення гри логопед звертає увагу дітей на те, що таке маленьке слово «А», яке вони вживали на протязі гри, допомогло зробити спілкування більш теплим, щирим, цікавішим).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(тренування у правильному вживанні іменників з числівниками)