№ з/п |
Тема заняття |
Корекційно-розвиткова мета |
Рекомендовані музичні твори |
К.-сть год. |
Дата |
Примітка |
1. |
Діагностика рівня розвитку психомоторика та мовлення учня |
|
|
1 |
05.09 |
|
|
|
Джерела народної мудрості |
|
|
|
|
2- 3. |
З бабусиної скрині |
Розвиток і закріплення умінь і навичок: змінювати характер руху зі зміною характеру музики переходити від рухів з більшим напруженням до спокійного руху; виконувати перешикування і орієнтування у просторі;перешикуватися з колони по одному в колону по 4; із колони по 2 у колону по 4, шикуватися у шаховому порядку; змінювати ритмічний крок – ходьба парами, по 4. |
М. Катричко «Рідна мова», М. Лисенко « Засвистали козаченьки», П. Чайковський « Марш» із балету «Лускунчик» |
2 |
07.09 12.09 |
|
4-5. |
Краса та багатство української народної пісенності |
Учити ходити «змійкою» за ведучим, проводити ланцюжок у ворітця, створювати малюнок «змійки»; ходити на носках із передачею предмета, розташовуватися по радіусах від центру кімнати. |
«Ой на горі та й женці жнуть», «Ой зелене жито, зелене» інші українські народні пісні |
2 |
14.09 19.09 |
|
6-7. |
Дитячі українські народні пісні, моральні цінності у них |
Виконувати просторовий малюнок; ходьба у сторону (крок у бік і приставлення ноги), перехресні бічні кроки (лівою вперед, лівою назад) |
«Соловейку, святку, святку», «Гопак» ін.. у. н. п. |
2 |
21.09 26.09 |
|
8-9. |
Душа народу України за мотивами українських народних пісень |
Виконувати просторовий малюнок; ходьба у сторону (крок у бік і приставлення ноги), перехресні бічні кроки (лівою вперед, лівою назад); ходити у сторону зі зміною фронту в бічних і приставних кроках (напівоберт назад, напівоберт уперед, напівоберт навперемінно вперед і назад) |
«Ой ходить сон коло вікон», В. Вихованець «Гей, військо йде», музичні твори Д. Тухманова |
2 |
28.09 03.10 |
|
10.-11. |
Мудрість у народних казках |
Змінювати характер руху зі зміною характеру музики переходити від рухів з більшим напруженням до спокійного руху; виконувати перешикування і орієнтування у просторі |
Й. Штраус «Російський марш», М. Свирідов «Трійка» |
2 |
05.10 10.10 |
|
12-13. |
Інсценізація уривків з улюблених народних казок |
|
І. Бах «Шутка», С. Гулак-Артемовський «Запорожець за Дунаєм» |
2 |
12.10 17.10 |
|
|
|
Чаруючий світ природи |
|
|
|
|
14-15. |
Барви осені. Любов до праці у жниварських народних піснях |
Ритміко-рухові вправи |
Українські народні жниварські пісні |
2 |
19.10 24.10 |
|
16-17. |
Барви осені. Пісні про жнива |
Вправи з ритмопластики |
«Котився сніпочок» та ін.. жнив.пісні |
2 |
26.10 07.11 |
|
18-19. |
Осіння казка у піснях |
«Барабанщик», «Лижник», «Мамина помічниця» |
«Ой, на горі женці жнуть» |
2 |
09.11 14.11 |
|
20-21 |
Як не любити той край |
Вправи зі стрічками, обручами, скакалками, бубоном |
Хоровод «Урожай» та ін.. хороводи |
2 |
16.11 21.11 |
|
22-23. |
Читаємо відкриту книгу природи |
Вправи у парах |
Хоровод: «Пори року» |
2 |
23.11 28.11 |
|
|
|
Казкова мозаїка |
|
|
|
|
24-26. |
Казковий театр |
Учити передавати рухом розгорнутий сюжет музичного оповідання зі співами й грою на музичних інструментах, закріплювати вміння створювати образ казкових персонажів, розпізнавати їх за ритм-кодом, самостійно знаходити пластичне вирішення кожного образу. |
П. Чайковський «Неаполітанський танок», М. Рильський-Корсаков «Політ джмеля», у.н.п. |
3 |
30.11 05.11 07.11 |
|
27-30. |
Нових друзів наживай, а старих не – не забувай |
Учити передавати ритмічний малюнок мелодії оплесками і кроками. Розвивати самостійність, ініціативу |
«А ми просо сіяли», «Дрібу-Ушечки», «Ой, ходила дівчина бережком», у.н.п. |
4 |
12.11 14.11 19.11 21.11 |
|
31-33. |
Як усі пори року зустрілись |
Учити розрізняти різко характерні частини музичного твору і передавати їх рухом, дотримуватись темпових змін, розвивати ритмічну чіткість, фантазію, творчі здібності. Удосконалювати вміння змінювати рух за динамічними відтінками. |
« Прогулянка з батьком» інд. н. п., В. Калинников «Тень-тень», П. Чайковський Пори року» |
3 |
26.11 28.11 16.01 |
|
|
|
Як не любити зими сніжно-синьої |
|
|
|
|
34-35. |
Зимо, зимо – бабцю сива. |
Вправи з дитячими музичними інструментами. |
Л. Кніппер «Чому ведмідь взимку спить?», І. Асєєв «Гра в слова», у.н.п.: «Забілів від снігу гай», «Грицю, Грицю до роботи» |
2 |
18.01 23.01 |
|
36-37. |
Новорічні пригоди |
Вправи з дитячими музичними інструментами. |
«Ой, хто, хто Миколая любить», танки: «Український гопак», білоруський танок «Бульба», «Парна полька», «Вальс квітів» |
2 |
25.01 30.01 |
|
38-40. |
Щедрий вечір |
Виконання знайомих поспівок на музичних інструментах із диференціацією завдань групам. |
Колядки, щедрівки: «Ой, рано, рано, кури заспівали», «Прийшли щедрувати», «Павочка ходить» |
3 |
01.02 06.02 08.02 |
|
41-43. |
Зимові розваги |
Елементи танцю |
Хороводи: «Веселий струмочок», «Пори року», А. Павлюк «Святковий хоровод» та ін.. зимові хороводи, |
3 |
13.02 15.02 20.02 |
|
|
|
Поетична світлиця |
|
|
|
|
44-45. |
«Вітер з гаєм розмовляє» та інші вірші Шевченка Т. Г. |
Елементи танцю |
Пісні на вірші українських поетів, |
2 |
22.02 27.02 |
|
46-47. |
«Мамо, йде вже зима». Дитячі твори Лесі Українки. |
Кінезіологічні вправи |
Творчість Лесі Українки, Е. Гріг «Норвезький танок», Т.Шутенко «Вальс сніжинок» |
2 |
01.03 06.03 |
|
48-49. |
Дитинство у творах Франка І. Я. «Дивувалася зима, чом це тануть сніги». |
Кінезіологічні вправи. Пальчикова гімнастика |
Твори про дітей І. Франка, у.н.п. «Забілів від снігу гай», Є. Тілічеєва «Труби і барабан» |
2 |
13.03 15.03 |
|
50-51. |
Улюблені вірші українських поетів |
Пальчикова гімнастика. |
Є. Машканцева «Веселі долоньки», К. Дискін «Спритні ручки», «Смішні чоловічки» |
2 |
20.03 22.03 |
|
|
|
А вже весна, а вже красна |
|
|
|
|
52. |
Зустрілася весна з зимою |
Розповідь віршів руками. Рухова драматизація |
М. Катричко «Писанка», Я. Степовий «Щебетала пташека» |
1 |
03.04 |
|
53. |
Мамине свято |
Розповідь віршів руками. Рухова драматизація |
М. Глінка «Не щебечи соловейку», у.н.п. «Соловейку, святку, святку» |
1 |
05.04 |
|
54. |
Великдень |
Вокально-артикуляційні вправи |
Біл.танець «Бульба», у.н.п. «Сіяв мужик просо» |
1 |
10.04 |
|
55. |
Усе дзвенить, усе співає |
Пальчикова гімнастика, вокально-артикуляційні вправи |
Вправи та ігри |
1 |
12.04 |
|
56. |
Веснянки |
Вокально-артикуляційні вправи, елементи танцю |
Українські народні веснянки |
1 |
17.04 |
|
57. |
Весна іде – красу несе |
Елементи танцю |
«Ой, весна», «Вербова дощечка» |
1 |
19.04 |
|
|
|
Рідна Вітчизна моя |
|
|
|
|
58-59. |
Моя маленька Батьківщина |
Корекція мовлення під час музично-рухових ігор і вправ. |
Б. Фільц «Жук, жученко», М. Глінка «Не щебечи соловейку» |
2 |
24.04 26.04 |
|
60-61. |
Київські каштани |
Стимулювання і розвиток творчих і комунікативних здібностей дітей |
І. Дунаєвський «Пісня про Батьківщину», пісня про Київ |
2 |
03.05 08.05 |
|
62-64 |
Де зелені хмари яворів? |
Кінезіологічні вправи |
У.н.весняки |
3 |
10.05 15.05 17.05 |
|
65-67. |
Літо, літечко |
Корекція мовлення під час музично-рухових ігор і вправ. |
У.н.п. |
3 |
22.05 24.05 29.05 |
|