Календарне планування з логоритміки

Про матеріал
Календарне планування "Логоритміка" на І-ІІ семестр для дітей з тяжким порушенням мовлення. Розроблене згідно з чинним законодавством, розраховане на 2 години в тиждень
Перегляд файлу

 

№ з/п

Тема заняття

Корекційно-розвиткова мета

Рекомендовані музичні твори

К.-сть год.

Дата

Примітка

1.

Діагностика рівня розвитку психомоторика та мовлення учня

 

 

1

05.09

 

 

 

Джерела народної мудрості

 

 

 

 

2-

3.

З бабусиної скрині

Розвиток і закріплення умінь і навичок: змінювати характер руху зі зміною характеру музики переходити від рухів з більшим напруженням до спокійного руху; виконувати перешикування і орієнтування у просторі;перешикуватися з колони по одному в колону по 4; із колони по 2 у колону по 4, шикуватися у шаховому порядку; змінювати ритмічний крок – ходьба парами, по 4.

М. Катричко «Рідна мова», М. Лисенко « Засвистали козаченьки», П. Чайковський « Марш» із балету «Лускунчик»

2

07.09

12.09

 

4-5.

Краса та багатство української народної пісенності

Учити ходити «змійкою» за ведучим, проводити ланцюжок у ворітця, створювати малюнок «змійки»; ходити на носках із передачею предмета, розташовуватися по радіусах від центру кімнати.

«Ой на горі та й женці жнуть», «Ой зелене жито, зелене» інші українські народні пісні

2

14.09

19.09

 

6-7.

Дитячі українські народні пісні, моральні цінності  у них

Виконувати просторовий малюнок; ходьба у сторону (крок у бік і приставлення ноги), перехресні бічні кроки (лівою вперед, лівою назад)

«Соловейку, святку, святку», «Гопак» ін.. у. н. п.

2

21.09

26.09

 

8-9.

Душа народу України за мотивами українських народних пісень

Виконувати просторовий малюнок; ходьба у сторону (крок у бік і приставлення ноги), перехресні бічні кроки (лівою вперед, лівою назад); ходити у сторону зі зміною фронту в бічних і приставних кроках (напівоберт назад, напівоберт уперед, напівоберт навперемінно вперед і назад)

«Ой ходить сон коло вікон», В. Вихованець «Гей, військо йде», музичні твори Д. Тухманова

2

28.09

03.10

 

10.-11.

Мудрість у народних казках

Змінювати характер руху зі зміною характеру музики переходити від рухів з більшим напруженням до спокійного руху; виконувати перешикування і орієнтування у просторі

Й. Штраус «Російський марш», М. Свирідов «Трійка»

2

05.10

10.10

 

12-13.

Інсценізація уривків з улюблених народних казок

 

І. Бах «Шутка», С. Гулак-Артемовський «Запорожець за Дунаєм»

2

12.10

17.10

 

 

 

Чаруючий світ природи

 

 

 

 

14-15.

Барви осені. Любов до праці у жниварських народних піснях

Ритміко-рухові вправи

Українські народні жниварські пісні

2

19.10

24.10

 

16-17.

Барви осені. Пісні про жнива

Вправи з ритмопластики

«Котився сніпочок» та ін.. жнив.пісні

2

26.10

07.11

 

18-19.

Осіння казка у піснях

«Барабанщик», «Лижник», «Мамина помічниця»

«Ой, на горі женці жнуть»

2

09.11

14.11

 

20-21

Як не любити той край

Вправи зі стрічками, обручами, скакалками, бубоном

Хоровод «Урожай» та ін.. хороводи

2

16.11

21.11

 

22-23.

Читаємо відкриту книгу природи

Вправи  у парах

Хоровод: «Пори року»

2

23.11

28.11

 

 

 

Казкова мозаїка

 

 

 

 

24-26.

Казковий театр

Учити передавати рухом розгорнутий сюжет музичного оповідання зі співами й грою на музичних інструментах, закріплювати вміння створювати образ казкових персонажів, розпізнавати їх за ритм-кодом, самостійно знаходити пластичне вирішення кожного образу.

П. Чайковський «Неаполітанський танок», М. Рильський-Корсаков «Політ джмеля», у.н.п.

3

30.11

05.11

07.11

 

27-30.

Нових друзів наживай, а старих не – не забувай

Учити передавати ритмічний малюнок мелодії оплесками і кроками. Розвивати самостійність, ініціативу

«А ми просо сіяли», «Дрібу-Ушечки», «Ой, ходила дівчина бережком», у.н.п.

4

12.11

14.11

19.11

21.11

 

31-33.

Як усі пори року зустрілись

Учити розрізняти різко характерні частини музичного твору і передавати їх рухом, дотримуватись темпових змін, розвивати ритмічну чіткість, фантазію, творчі здібності.

Удосконалювати вміння змінювати рух за динамічними відтінками.

« Прогулянка з батьком» інд. н. п., В. Калинников «Тень-тень», П. Чайковський Пори року»

3

26.11

28.11

16.01

 

 

 

Як не любити зими сніжно-синьої

 

 

 

 

34-35.

Зимо, зимо – бабцю сива.

Вправи з дитячими музичними інструментами.

Л. Кніппер «Чому ведмідь взимку спить?», І. Асєєв «Гра в слова», у.н.п.: «Забілів від снігу гай», «Грицю, Грицю до роботи»

2

18.01

23.01

 

36-37.

Новорічні пригоди

Вправи з дитячими музичними інструментами.

«Ой, хто, хто Миколая любить», танки: «Український гопак», білоруський танок «Бульба», «Парна полька», «Вальс квітів»

2

25.01

30.01

 

38-40.

Щедрий вечір

Виконання знайомих поспівок на музичних інструментах із диференціацією завдань групам.

Колядки, щедрівки: «Ой, рано, рано, кури заспівали», «Прийшли щедрувати», «Павочка ходить»

3

01.02

06.02

08.02

 

41-43.

Зимові розваги

Елементи танцю

Хороводи: «Веселий струмочок», «Пори року», А. Павлюк «Святковий хоровод» та ін.. зимові хороводи,

3

13.02

15.02

20.02

 

 

 

Поетична світлиця

 

 

 

 

44-45.

«Вітер з гаєм розмовляє» та інші вірші Шевченка Т. Г.

Елементи танцю

Пісні на вірші українських поетів,

2

22.02

27.02

 

46-47.

«Мамо, йде вже зима». Дитячі твори Лесі Українки.

Кінезіологічні вправи

Творчість Лесі Українки, Е. Гріг «Норвезький танок», Т.Шутенко «Вальс сніжинок»

2

01.03

06.03

 

48-49.

Дитинство у творах Франка І. Я. «Дивувалася зима, чом це тануть сніги».

Кінезіологічні вправи. Пальчикова гімнастика

Твори про дітей І. Франка, у.н.п. «Забілів від снігу гай», Є. Тілічеєва «Труби і барабан»

2

13.03

15.03

 

50-51.

Улюблені вірші українських поетів

Пальчикова гімнастика.

Є. Машканцева «Веселі долоньки», К. Дискін «Спритні ручки», «Смішні чоловічки»

2

20.03

22.03

 

 

 

А вже весна, а вже красна

 

 

 

 

52.

Зустрілася весна з зимою

Розповідь віршів руками. Рухова драматизація

М. Катричко «Писанка», Я. Степовий «Щебетала пташека»

1

03.04

 

53.

Мамине свято

Розповідь віршів руками. Рухова драматизація

М. Глінка «Не щебечи соловейку», у.н.п. «Соловейку, святку, святку»

1

05.04

 

54.

Великдень

Вокально-артикуляційні вправи

Біл.танець «Бульба», у.н.п. «Сіяв мужик просо»

1

10.04

 

55.

Усе дзвенить, усе співає

Пальчикова гімнастика, вокально-артикуляційні вправи

Вправи та ігри

1

12.04

 

56.

Веснянки

Вокально-артикуляційні вправи, елементи танцю

Українські народні веснянки

1

17.04

 

57.

Весна іде – красу несе

Елементи танцю

«Ой, весна», «Вербова дощечка»

1

19.04

 

 

 

Рідна Вітчизна моя

 

 

 

 

58-59.

Моя маленька Батьківщина

Корекція мовлення під час музично-рухових ігор і вправ.

Б. Фільц «Жук, жученко», М. Глінка «Не щебечи соловейку»

2

24.04

26.04

 

60-61.

Київські каштани

Стимулювання і розвиток творчих і комунікативних здібностей дітей

І. Дунаєвський «Пісня про Батьківщину», пісня про Київ

2

03.05

08.05

 

62-64

Де зелені хмари яворів?

Кінезіологічні вправи

У.н.весняки

3

10.05

15.05

17.05

 

65-67.

Літо, літечко

Корекція мовлення під час музично-рухових ігор і вправ.

У.н.п.

3

22.05

24.05

29.05

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Земляная Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Людмила Раченко
    хто є автором програми?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Smovcka Lidiya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мельник Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лещенко Олена
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Ковальчук Ілона Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додав(-ла)
Потапович Яна
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
16807
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку