Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування "Розвиток мовлення" на І-ІІ семестр для дітей з затримкою психічного розвитку. Розроблене згідно з чинним законодавством, розраховане на 1 годину в тиждень
Перегляд файлу

№ з/п

Зміст корекційно-розвиткового матеріалу

К.-сть год.

Дата

Приміт.

 

МОДУЛЬ І. СЛУХАННЯ-АУДІЮВАННЯ (ПРОВІДНИЙ АНАЛІЗАТОР: СЛУХОВИЙ)

 

 

 

 

Корекційно-розвиткова робота з дітьми із ЗПР, які мають

дизартрію або ринолалію, ЗНМ

 

 

 

1.

Сприймання на слух рядів з кількох звуків, складів, слів, словосполучень. Зіставлення ряду прослуханих слів із малюнком, на якому зображено один із названих предметів.

Поділ прослуханих слів на групи за поданою вчителем чи обраною самостійно ознакою. Сприймання на слух текстів художнього, розмовного або науково-художньо-го стилів (казка, художня розповідь, сюжетна розповідь пізнавального характеру, вірш), усвідомлення елементів фактичного змісту прослуханого.

1

06.09

 

2.

Розвиток смислової здогадки –антиципації під час слухання (читання), умінь прогнозувати орієнтований зміст тексту на основі його заголовка, розгляду ілюстрацій.

Сприйняття на слух інструкцій, що стосуються виконання навчальних дій.

1

13.09

 

3.

Розвиток фонематичного сприймання, уявлень, навичок звукового аналізу та синтезу складів, звукового аналізу слів.

1

20.09

 

 

МОДУЛЬ ІІ. ГОВОРІННЯ (ПРОВІДНІ АНАЛІЗАТОРИ: АРТИКУЛЯЦІЙНИЙ І СЛУХОВИЙ)

 

 

 

 

Корекційно-розвиткова робота з дітьми із ЗПР, які мають

ринолалію або дизартрію, ЗНМ.

 

 

 

4-5.

Корекція і розвиток загальномовленнєвих умінь і навичок. Нормалізація м'язового тонусу. Нормалізація голосу.

2

27.09

04.10

 

6.

Нормалізація мовного дихання. Нормалізація просодичної сторони мовлення

1

11.10

 

 

Корекція вимови звуків. Формування первинних вимовних умінь і навичок. Подолання порушень вимови звуків.

 

 

 

7-8.

Подолання порушень шиплячих [ш, ж, ч, дж, щ] і сонорних [л], [л′], [р], [р′] приголосних звуків (заміни або змішування)

2

18.10

25.10

 

9-10.

Уточнення вимови звуків. Уточнення вимови голосних

2

08.11

15.11

 

11-12.

Уточнення вимови губних, губно-зубних [м, п, в, ф], групи пердньоязикових [т, т′, д, д′, н, н′], групи задньоязикових [к, ґ, г, х], групи свистячих [с, с′, з, з′, ц, дз, дз′], шиплячих [ш, ж, ч, дж, щ], вимови сонорних [л], [л′], [р], [р′] приголосних звуків (заміни або змішування)

2

22.11

29.11

 

 13.

Уточнення вимови дзвінких [б], [д], [в], [з], [дз] і м'яких [д′], [т′], [н′], [с′], [з′], [дз′], [л′], [р′] приголосних звуків із опорою на зорове, слухове, тактильне сприймання,

кінестетичні відчуття

1

06.12

 

 

14.

Автоматизація голосних і приголосних звуків . Автоматизація голосних [а, е, и, і, о, у]

і голосних йотованих [jа, jе, jю, jі] звуків. Автоматизація твердих [ш, ж, ч, дж] [л], [р], [j]; м'яких [с′, з′, дз′], [л′], [р′]; дзвінких [б], [д], [в], [з], [ж], [ґ]; глухих [п], [т], [ф], [с], [ш], [к] приголосних звуків

1

13.12

 

15.

Автоматизація твердих [ш, ж, ч, дж] [л], [р], [j]; м'яких [с′, з′, дз′], [л′], [р′]; дзвінких [б], [д], [в], [з], [ж], [ґ]; глухих [п], [т], [ф], [с], [ш], [к] приголосних звуків

1

20.12

 

16-17.

Диференціація поставлених голосних та приголосних звуків. Диференціація (слухова і вимовна) голосних звуків [а, е, и, і, о, у] і голосних йотованих [jа, jе, jю, jі]. Диферен-ціація (внутрішньогрупова, міжгрупова) та автоматизація (слухова і вимовна) приго-лосних звуків [с-з], [с-ш, з-ж], [ш-ж], [л-р]

2

27.12

17.01

 

 

Корекція і розвиток активного і пасивного словника

 

 

 

18.

Корекція і розвиток активного і пасивного словника. Словотворення. Синтаксис. Корінь слова. Спільнокореневі слова.

1

24.01

 

 

Розвиток зв'язного мовлення

 

 

 

19-20.

Складання оповідань за тематичними картинами; оповідань із виходом за межі

заданого; оповідань-описів; оповідань-порівнянь; оповідань за малюнками розпо- відного характеру (з опорою на серію сюжетних картин, за запитаннями, за зразком, за планом) із розвитком здатності до встановлення причинно-наслідкових зв'язків. Переказ тексту, знайомої казки або короткої розповіді (з допомогою та самостійно; з опорою на ілюстрації та без опори). Складання розповіді, розповіді-опису предмета, явища природи, дійства (з допомогою та самостійно; з опорою на картинку з одноплановим та багатоплановим сюжетом). Складання закінчення розповіді за

заданим початком і закінченням (з елементами творчості). Складання розповіді за подіями з особистистого досвіду, складання творчих розповідей за обраною

тематикою.

2

31.01

07.02

 

 

МОДУЛЬ ІІІ. ЧИТАННЯ (ПРОВІДНІ АНАЛІЗАТОРИ: ЗОРОВИЙ, СЛУХОВИЙ, АРТИКУЛЯЦІЙНИЙ)

 

 

 

 

Корекційно-розвиткова робота з дітьми із ЗПР, які мають порушення читання

 

 

 

21.

Вдосконалення і корекція навичок усного мовлення. Вдосконалення мовного аналізу і синтезу: розвиток аналізу структури речення, розвиток складового аналізу та синтезу, розвиток складних форм, фонематичного аналізу та синтезу

1

14.02

 

22.

Вдосконалення морфологічної системи мови

1

21.02

 

23.

Вдосконалення синтаксичної структури мови

1

28.02

 

24.

Вдосконалення лексичної сторони мови

1

07.03

 

25.

Вдосконалення семантичної сторони мови

1

14.03

 

26.

Формування і розвиток навички читання. Спосіб читання. Темп читання. Правильність читання. Усвідомленість читання. Виразність читання. Смисловий і структурний аналіз тексту.

1

21.03

 

 

МОДУЛЬ ІV. ПИСЬМО (ПРОВІДНІ АНАЛІЗАТОРИ: РУКОМОТОРНИЙ, ЗОРОВИЙ, АРТИКУЛЯЦІЙНИЙ, СЛУХОВИЙ)

 

 

 

 

Корекційно-розвиткова робота з дітьми із ЗПР, які мають порушення письма

 

 

 

27.

Розвиток базових психологічних функцій і між функціональної взаємодії. Вдосконалення звукового аналізу та синтезу слів. Вдосконалення складового аналізу та синтезу слів.

1

04.04

 

 

Корекція і розвиток навичок письма.

 

 

 

28.

Диференціація голосних звуків. Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками. Диференціація приголосних звуків

схожих за графічними та оптичними ознаками з буквами. Вдосконалення навичок письма.

1

11.04

 

 

МОДУЛЬ V. СПІЛКУВАННЯ

 

 

 

 

Простір спілкування.

 

 

 

29.

Спілкування у просторі соціуму. Культура ввічливого спілкування. Спілкування як взаємодія (децентровані дії). Спілкування як співпраця. Спілкування як рефлексія.

1

18.04

 

 

Спілкування у просторі культури

 

 

 

30.

Парасоціальне спілкування з медіаперсонажем (з анімаційного серіалу чи мультфільму). 

1

25.04

 

 

Спілкування у просторі природи.

 

 

 

31.

Етичні бесіди, діалоги та полілоги про доброзичливе ставлення до тварин і рослин. Усвідомлене ставлення, ідентифікація та емпатійне ставлення до тварин, рослин.

1

02.05

 

 

Спілкування у просторі персоналізованого «Я».

 

 

 

32.

Формування позитивного образу Я

1

16.05

 

 

Час спілкування.

 

 

 

33.

Розуміння причин і прогноз учинків іншого.

1

23.05

 

 

Цінності спілкування

 

 

 

34.

Присвоєння соціокультурних та морально-етичних цінностей

1

30.05

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бєлінська Ольга
    на який клас розраховане планування?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Потапович Яна
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
5826
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку