Інтегрований еко-конспект уроку-мандрівки з математики та ЯДС у 2 класі до підручника Мирослави Козак та Ольги Корчевської «Вулицями містечка Здоров'я» ( З елементами використання

Про матеріал
Інтегрований еко-конспект уроку-мандрівки з математики та ЯДС у 2 класі до підручника Мирослави Козак та Ольги Корчевської «Вулицями містечка Здоров'я» ( З елементами використання здоров'язбережувальної технології « Навчання в русі»)
Перегляд файлу

 

Підлісецька гімназія Кременецької міської ради

Інтегрований еко-конспект

уроку-мандрівки з математики та ЯДС

у 2 класі до підручника

 Мирослави Козак та Ольги Корчевської

«Вулицями містечка Здоров'я»

( З елементами використання здоров'язбережувальної технології

« Навчання в русі»)

                                                Учитель: Ліханова О.П.

Підлісці 2021 рік

 

Тема: Закріплення вивченого про дію множення. Розв'язування задач.

Мета: удосконалювати вміння обчислювати вирази і розв'язувати задачі , що включають дію множення; закріплювати знання табличних прийомів множення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; вправляти дітей у розв'язуванні задач вивчених видів; сприяти вихованню любові до природи, дбайливого ставлення до всього живого.

Обладнання: карта подорожі,  схеми задач, казкові герої-жителі містечка „Здоров'я", макет електрокара, карти, індивідуальні картки .

Завдання уроку:

  • ­повторити компоненти при дії множення та таблицю множення числа 2;
  • розв'язувати задачі, що включають дію множення;
  • виконувати логічні завдання.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Розминка привітання.

- Діти, сьогодні у нас незвичайний урок.  У нас є гість. Посміхніться їй, щоб

  і в неї був такий  гарний настрій, як у вас. А зараз привітаймося.

 

Всім привіт і добрий день!

 Ми прийшли у школу.

Покружляли, пострибали

І за парти посідали.

Очі й вушка підняли.

І навчатись почали.

 Дихальна вправа із « Далекоглядною трубою». Здоров'язбережувальна технологія. ( В далекоглядну трубу, зроблену своїми руками, кладемо м'ячик із вати, можуть бути куплені і дуємо їх, попадаючи в посудину, поставлену спереду).

 

Вчитель.  Здоров'я – це головне в житті. Тож про здоров'я поведемо й мову.

 

      Усім нам  відомо, що  бути здоровим – це найважливіше. Тільки треба знати, як здоровим стати. Міцне здоров'я - це найдорожчий скарб, це передусім свіже повітря, фізичні вправи, особиста гігієна, правильне харчування і чисте навколишнє середовище.

Повідомлення теми і мети уроку.

Вчитель: Сьогодні ми з вами відправимося у цікаву і захоплюючу мандрівку вулицями екологічно-чистого містечка  Здоров'я. А чим ми будемо з вами мандрувати?

Про це дізнаємось, коли відгадаємо загадку.

 

Це авто є незвичайним,

Невеличким і швидким.

Не забруднює повітря

Й не потрібен тут бензин. ( Електрокар)

 

Вчитель: І ось таким авто ми сьогодні будемо мандрувати.

Ознайомимось з маршрутом подорожі: ми будемо мандрувати по різних вулицях та площах і зустрічатись з різними жителями цих вулиць, які всі здорові, люблять спорт, природу, охайні і красиві.

Під час подорожі повинні виконати такі завдання:

  •                                     Повторити компоненти при дії множення.
  •                                     Повторити табличку множення на 2.
  •                                     Розв'язувати задачі, що містять дію множення.
  •                                     Виконувати логічні завдання та навчитись користуватись числовою діаграмою.

Вчитель: Для вирішення цих завдань нам потрібно взяти з собою витримку, старанність, сумлінність, знання.

Підготуйтесь до цього.

 

  1. Розумова розминка.

Вчитель: Любі діти! Ви усі у мене кмітливі, допитливі, активні і найрозумніші діточки.

 Зараз  дається вам 3 хвилинки для розумової розминки.

Називаємо компоненти при дії множення.

      IV.  1. Гра «Добуток — сума»

      Вчитель: Для виконання цього завдання вам знадобляться наші «чарівні еко-кришечки», яким ми разом із вами дали « друге життя», не викидаючи їх і не забруднюючи нашу матінку-природу.

Робота з кришечками.

 

 

Image


 

 

 

Каліграфічна хвилинка.

Перший житель містечка Здоров'я ,хлопчик Здоров'ятко , хоче переконатись, як ви вправно робите зарядку своїми пальчиками.

 

Швидко паспорти свої здоров'я відкривайте,

Ручку правильно тримайте.

За поставою слідкуйте,

З чистотою всі дружіть

Й дуже гарно напишіть.

 

Вчитель: Запишемо цілий рядок 2.

З яким числом, можна пов'язати сьогоднішній день (2 березня). Характеристика числа, (сьогодні 2 березня, вівторок – 2 день тижня).

  1. V. Математичний диктант.

Ось і добрались ми до вулиці «Корисні звички».

Вчитель:У житті дуже важливо не мати шкідливих звичок, а лише корисні для нашого здоров'я .

І зустрічає нас житель цієї вулиці  Здоровий Сон.

                 

        Дуже я корисний дід,

        Вам від мене всім привіт.

        Швидше мисліть та гадайте,

        Математику вивчайте.

 

 Вчитель: Покажемо дідусеві, як ми знаємо математику і виконаємо математичний диктант.

  1.            Запишіть: перший множник 2, другий множник 8, добуток -?

Перший множник 2, другий 6, добуток - ?

2. Обчислити: 1×5=

                               3×0=

                               1×6=

                               7×0=

 

3.Знайти добуток чисел 2 і 9,  2 і 7.

4. Учні посадили біля школи 2 ряди берізок по 4 дерева в кожному ряду. Скільки всього берізок посадили учні?

( 2×4=8 (б.))

VI. Розвиток математичних знань.

Вчитель: В житті кожної людини важливе місце займає особиста гігієна - це піклування про здоров'я, про чистоту свого тіла.

Зупиняємось на головній площі « Чистоти і здоров'я».

Перед тим, як зустрітися з жителькою цього міста, нам потрібно записати рівності  № 2 ст. 80.

(1-й колективно, решта самостійно, взаємоперевірка)

Бабуся Гігієна:

Ох! Старенька вже я стала,

 Уже все позабувала.

 А що люблять поробляти

 Малі хлопчики й дівчата. ?

Отже, думайте мудріше

І розв 'язуйте хутчіше.

 Всі задачки цікавенькі,

Мої дітоньки маленькі.

Робота в парах. Задача № 3 с. 80 міркування над задачею, пояснення кожного виразу.

- Запишіть в зошит розв'язок задачі.

VII. Фізкультхвилинка.

Далі відпочинок на площі „ Здорових і кмітливих".

Вчитель: Із давніх часів люди цінували здоров'я, загартовували своє тіло в повсякденному житті, іграх, забавах, танцях і змаганнях.

Зустрічаємо жительку цієї площі Пані Гімнасточку :

Хто хоче бути красивим – грайся!

Хто хоче бути щасливим – грайся!

Хто хоче бути здоровим – грайся!

    

(Фізкультхвилинка з долоньками та ступнями. Закріплення таблички множення.)

Всі ми знаєм  2×2- буде це 4.

Ліву ножку підняли й тупнули щосили.

Вам відомо  2×6, що 12 буде.

Про природу дбаєм ми -  вдячність нам прибуде!

2×7 ще є у нас, скільки - пам’ятаєм?

14 ,звісно ж це,усі добре знаєм!

 

2×9 легко нам це порахувати,

18 буде в нас – це пора вже знати.

Ох, які ж ми молодці! Всю табличку знаєм.

Про планету теж свою ми не забуваєм.

 

VIII. Робота над задачами.

Вчитель: Щоб жити і працювати, рости, треба їсти .Їжа повинна бути різноманітною та екологічно-чистою.

Прибули до міста „Задачне". Зустрічаємо жителя цього міста -Вітамінчика:

Вітамінчик бравий я ,

Знаю все від А до Я

З книгами завжди дружу

Всі завдання розв 'яжу.

Вчитель:

А ви, діти, також із книгами дружите, казки читаєте?

Спробуємо розв'язати задачу № 4,  на с. 80 (аналіз задачі.)

 Колективна робота. ( Розв'язування задачі на дошці)

 Вулиця Діаграмна

 Вчитель: Наша подорож підходить до кінця, отож часу не гаймо, швидше зупиняємось на вулиці Діаграмній.

Саме тут побачимо діаграму ( №5, с. 80) .

Підсумок уроку.

Рефлексія.

Вчитель: Що з сьогоднішнього уроку ви дізналися?

             Знаємо. Вміємо. Цінуємо.

По якій країні ми подорожували? (Мікрофон).

Які завдання були найцікавіші? Що сподобалось?

З якими труднощами ви зустрілися?

Вчитель: Діти, завжди ведіть здоровий спосіб життя, бережіть та любіть природу, будьте здорові, виконуйте всі поради жителів цього містечка. Дякую усім за чудову роботу.

 

 

 

 

 

 

 

.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 березня 2023
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку